lekko wyższe obroty na luzie

Dyskusje na temat napraw silnikow XU 8v,16v.
Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1417
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)

lekko wyższe obroty na luzie

Post autor: grzechuuu205 »

hej,

znowu chce usunąć usterke (o ile to tak nazwac mozna) w moim GTI. :)
na zimnym silniku odpala normalnie i obroty na ssaniu są okolo 1500. po nagrzaniu obroty na biegu jałowym trzymają sie na poziomie 1100obr (+- 50). normalnie powienien miec obroty koło 900-950 co nie? (silnik XU9JA/Z)

PS. zdrazylo sie 2-3 razy ze na ciepłym silniku (po 3 godzinnej jezdzie) po zgaszeniu musze go troche dłuzej kręcic aby zaskoczył.

jakies sugestie? :)

szukałem troche ale zawsze chodziło w innych tematach o problem z obrotami rzedu >2000. dlatego załozyłem posta ;)

pozdrawiam ;)
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4911
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Re: lekko wyższe obroty na luzie

Post autor: moralez »

sprawdzales bledy :mrgreen: ?
moze pojawia ci sie nieszczelnosc w dolocie
Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1417
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)

Re: lekko wyższe obroty na luzie

Post autor: grzechuuu205 »

dolot był robiony jak robilem głowice i raczej wszysteko jest szczelne (było brane na nową uszczelkę i obustronnie na sylikon wysokotemp.) - no chyba ze gdzies przed przepływką jest nieszczelny, ale to raczej by nie miało wplywa chyba co nie?

a błędy musze sprawdzić jak doje wreszcie jak....
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Pluto
Maniak
Posty: 1615
Rejestracja: 17 cze śr, 2009 10:33 pm
Posiadany PUG: Audi A4 Quattro Avant
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Re: lekko wyższe obroty na luzie

Post autor: Pluto »

babelo pisze:Nigdzie nie jedz tylko znajdź z 2 metry przewodu, pod maską koło kielich gdzie jest przykręcany amortyzator, po stronie pasażera będzie wisieć zielona wtyczka nie podpięta do niczego, są tam dwa piny ale tylko w jednym jest przewód drugi jest pusty! wkładasz tam ten 2 metrowy przewód wsiadasz za sterami, przekręcasz stacyjkę, i dotykasz drugim końcem tego przewodu do masy na 3 sekundy, zacznie mrugać ci żółta kontrolka "K"

W taki sposób sczytasz błędy wszystko ładnie jest opisane w książce która ściągnąłeś tylko nie wiem na której stronie !

Nie przykładaj tego przewodu do masy na dłużej niż 10 s anie nie odłączaj akumulatora bo wykasujesz wszystkie błędy!
Przydać się może :)
Opel Vectra 1.6 75KM '91 -> Peugeot 205 Look 1.1 60KM '91 Obrazek -> Peugeot 106 Hasseröder 1.4 75KM '98 Obrazek @ Peugeot 106 Hasseröder 1.6 105KM '98 Obrazek
ODPOWIEDZ