osmolov pisze:jak wypnę krokowy na rozgrzanym silniku to obroty spadają, ale nadal są powyżej 1k dalej gdy lekko ścisnę gumę która doprowadza powietrze do krokowego to obroty spadają w okolice 1k. Czyli co w takim wypadku steruje wolnymi obrotami?
(...)
może czujnik temp. cieczy daje nieprawidłowy sygnał?
U mnie po wypięciu krokowego komp głupiał, obroty ja w metronomie falowały równiutko od 1500 do 2000RPM, po ponownym podłaczeniu wtyczki bez zmian, elektryk rozkładal ręce... wystarczyło odpiąc aku coby zresetować kompa i już cacy.
Kiedyś w BX 16 Soupapes, który miał być pierwotnie dawcą silnika, zamiast krokowca był wstawiony kran (sic!), taki zwykły z kurkiem - patent doskonale działał, kręcąc kurkiem można było zmniejszyć lub zwiększyć obroty
Czujnik podmienię, bo rzeczywiście mieszanka zdaje się być zbyt bogata (zapach paliwka, okopcona na czarno końcówka wydechu, marchemy i strzelanie z wydechu przy ostrzejszej jeździe i redukcji biegów), choć spalanie 9-12 litrów jeszcze akceptowalne.