Nie pokazuje temperatury na liczniku POMOCY
Nie pokazuje temperatury na liczniku POMOCY
Witam mam taki problem w 205 1.9 gti nie pokazuje mi temperatury na liczniku zmieniałem czujnik, licznik a ma ktoś może jak idzie elekrtyka sama od czujnika do licznika ?
- macius205
- Nowicjusz
- Posty: 63
- Rejestracja: 28 lip wt, 2009 10:43 pm
- Posiadany PUG: 205 1.6 GTI-rajdówka, 405 1.9 mi16, Audi a4 avant s-line
- Numer Gadu-gadu: 2226909
Re: Nie pokazuje temperatury na liczniku POMOCY
a może walnął termostat?
Re: Nie pokazuje temperatury na liczniku POMOCY
termostat tez był zmieniony to coś z elektryką musi być:( może ktoś ma schemat samej elektryki chłodzenia??
- TymczaS
- Uzalezniony
- Posty: 657
- Rejestracja: 15 cze wt, 2010 8:09 pm
- Posiadany PUG: lepiej nie wiedzieć :P
- Numer Gadu-gadu: 3402152
- Lokalizacja: Lublin
Re: Nie pokazuje temperatury na liczniku POMOCY
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=31&t=24025
Tu masz do pobrania wszystkie schematy elektryczne występujące w naszych Pugach, musisz poszukać
Tu masz do pobrania wszystkie schematy elektryczne występujące w naszych Pugach, musisz poszukać
-
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Nie pokazuje temperatury na liczniku POMOCY
Schemat opisany jako
RECEPTEURS COMBINE 11/1- Kabel 47A.
Na tym schemacie kabel 47A od termometru (typu NTR) biegnie przez dwa złącza i wchodzi do kabiny przy półce kierowcy do złącza PC1 a ze złącza do licznika. Może się okazać że nie masz pierwszych dwóch złącz i kabel z termometru biegnie bezpośrednio do PC1 a dalej do licznika.Tak jest w moim TU 9.
Zakładam że licznik ma zasilanie.
Najprostsze sprawdzenie toru pomiarowego.
Włożyć kawałek drutu we wtyczkę termometru i zewrzeć z masą. Przekręcić kluczyk w stacyjce.Wskaźnik powinien pokazać max. temperaturę.
Sprawdź też czy wtyczka termometru nie uległa korozji. Jeśli tak oczyścić lub wymienić konektor.
RECEPTEURS COMBINE 11/1- Kabel 47A.
Na tym schemacie kabel 47A od termometru (typu NTR) biegnie przez dwa złącza i wchodzi do kabiny przy półce kierowcy do złącza PC1 a ze złącza do licznika. Może się okazać że nie masz pierwszych dwóch złącz i kabel z termometru biegnie bezpośrednio do PC1 a dalej do licznika.Tak jest w moim TU 9.
Zakładam że licznik ma zasilanie.
Najprostsze sprawdzenie toru pomiarowego.
Włożyć kawałek drutu we wtyczkę termometru i zewrzeć z masą. Przekręcić kluczyk w stacyjce.Wskaźnik powinien pokazać max. temperaturę.
Sprawdź też czy wtyczka termometru nie uległa korozji. Jeśli tak oczyścić lub wymienić konektor.
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...