Problem dotyczy JAZa. TPS wymieniony na nowy bo stary nie trzymał parametrów dla stanu obciążenia, jałowy był ok. Po wymianie i regulacji wg Etzholda silnik pracuje bardzo nierówno na biegu jałowym , na wyższych obrotach niby ok. Układ dolotowy szczelny, tps w chwili zwątpienia sprawdzony miernikiem i parametry zgodne z Etzholdem. Błędy skasowane i wywala tylko kod 51-obwód prądowy sondy lambda. Czo to możliwe że po wymianie tpsa padnięta sonda daje taki efekt? Dodam że problem występuje na Pb i Lpg i tu mam już zgryz. Wrażenie jest takie jakby wypadał zapłon (ukł. zapłonowy prawie nowy a wcześniej nie było problemu) lub był mocno przelany na jałowym.
Potrzebuję jeszcze fotkę znaków na aparacie zapłonowym i obudowie termostatu w motronicu bo u mnie są "nadprogramowe" kreski.
Problem rozwiązany, tps niewinny.
Niestabilny jałowy po wymianie tps-a
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Niestabilny jałowy po wymianie tps-a
GTI_Efekt Masy
- Haku
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 02 cze czw, 2005 1:36 am
- Posiadany PUG: 205 Forever GTI-6
- Numer Gadu-gadu: 5369054
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Niestabilny jałowy po wymianie tps-a
Tez chetnie sie dowiem co bylo przyczyna.
Peugeot 205 Forever GTI-6 / 170,5KM 198,9Nm
- Haku
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 02 cze czw, 2005 1:36 am
- Posiadany PUG: 205 Forever GTI-6
- Numer Gadu-gadu: 5369054
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Niestabilny jałowy po wymianie tps-a
Tez chetnie sie dowiem co bylo przyczyna.
Peugeot 205 Forever GTI-6 / 170,5KM 198,9Nm
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Niestabilny jałowy po wymianie tps-a
Pęknięty przewód od zaworu dodatkowego powietrza. Podstępnie bo na krawędzi opaski na kolektorze dolotowym. Nieszczelność na tyle duża że jałowych w zasadzie nie było.
Przydałaby się jeszcze fotka znaków na aparacie
Przydałaby się jeszcze fotka znaków na aparacie
GTI_Efekt Masy