Witam
Mam 1.9 gti i mam także problem z jego uruchomieniem na benzynie.
Sprawdzam powoli kostki, napięcia itd i z tego sprawdzania wiem narazie:
- napięcie na pompie to 6v
- brak napięcia na wtyczkach do wtryskiwaczy
- pompa paliwa działa wpięta na krótko
- jest prąd na wtyczkach od stacyjki
Czy zasilanie wtryskiwaczy (niebiesko-czarny kabel) idzie bezpośrednio z komputera?
Wiązka od wtryskiwaczy wchodzi bezpośrednio pod pompą hamulcową do kabiny.
Dziękuje za pomoc.
napięcie na wtryskiwaczach
- pawel
- Maniak
- Posty: 1120
- Rejestracja: 06 lis czw, 2003 11:16 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: Włocławek
Re: napięcie na wtryskiwaczach
- napięcie na pompie paliwa powinno być takie jak na akumulatorze oczywiście po załączeniu przekaźnika pompy paliwa (przekaźnik pompy paliwa znajduje się w skrzynce w komorze silnika po lewej stronie auta (przy podszybiu)
- Wtryskiwacze działają tak że wszystkie na jeden pin dostają +12V po stacyjce a na drugi pin (-) przychodzi ze sterownika silnika
- wiązka od wtryskiwaczy wchodzi do sterownika silnika czyli po prawej stronie za filtrem paliwa (ale tam idą tylko kable odpowiedzialne za minus)
- Wtryskiwacze działają tak że wszystkie na jeden pin dostają +12V po stacyjce a na drugi pin (-) przychodzi ze sterownika silnika
- wiązka od wtryskiwaczy wchodzi do sterownika silnika czyli po prawej stronie za filtrem paliwa (ale tam idą tylko kable odpowiedzialne za minus)
P205
-
- Nowicjusz
- Posty: 51
- Rejestracja: 20 lip ndz, 2014 5:34 pm
- Posiadany PUG: 205 1.9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Starachowice
Re: napięcie na wtryskiwaczach
Dziękuje,
Winą za nieodpalanie były jednak przekaźniki które znajdują się przy lewym nadkolu.
Przeczyściłem i samochód odpalił. Co prawda po chwili pracy zaczyna pracować jakby na 3 cylindry ale ważne że pracuje:)
Winą za nieodpalanie były jednak przekaźniki które znajdują się przy lewym nadkolu.
Przeczyściłem i samochód odpalił. Co prawda po chwili pracy zaczyna pracować jakby na 3 cylindry ale ważne że pracuje:)