205 a HDI

Dyskusje na temat napraw silnikow XU 8v,16v.
Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

205 a HDI

Post autor: Martinoo »

wiem że w 205 montują HDI z 306 i wyciagają z tego całkiem sensowne moce, natomiast mi wpadł do pomysł HDI ale z 407.

Orientuje się ktos jak obejść w tym silniku całą elektronikę która jest sterowana przez magistralę??
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek
Awatar użytkownika
PrezesBednarz
Maniak
Posty: 1517
Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
Lokalizacja: waw

Re: 205 a HDI

Post autor: PrezesBednarz »

Standalone.
Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: 205 a HDI

Post autor: Martinoo »

czyli bede musiał wrzucić 2.1 a w miedzy czasie zbierać kase i materiały dotyczące przeróbki 2.0 HDI. Jednak z tego co czytam to 2.0 HDI z 306 jest rozwienieciem 1.9TD i elektronika w tym silniku jest mało rozwinieta a mozliwości jesli chodzi o moc są dość spore bo można z tego motoru wycisnąć ponad 200KM i tutaj pytanie czy pchać sie w bardzo zaawansowanego HDI z 407 czy jednak mysleć o silniku z 306
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek
Awatar użytkownika
PrezesBednarz
Maniak
Posty: 1517
Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
Lokalizacja: waw

Re: 205 a HDI

Post autor: PrezesBednarz »

HDi to b. dobry motor ta 90tka jest spoko, ale:
Dla mnie wrzucanie HDi do 205 to przesada
Masz xud9t, które jest równie podatne co dw10. Popatrz co angole z tym robią. Gdyby nie to, że chce coś na trackdaye to już bym brandzlował 306 dturbo.
Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: 205 a HDI

Post autor: Martinoo »

XUD9TE to bardzo fajny silnik ale nie wiem czy jednak np. 2.1 td nie jest bardziej podatny na tuning.

Plan mam na zestrojenie jakiegoś diesla na takim etapie by łykał Mi16. Już nie chodzi tutaj o ilość spalanej ropy ani o ekologię
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek
Awatar użytkownika
PrezesBednarz
Maniak
Posty: 1517
Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
Lokalizacja: waw

Re: 205 a HDI

Post autor: PrezesBednarz »

2.1 już swoje waży.
1.9 robisz turbo ,luźny wydech, duży IC kręcisz pompą i masz spokojnie 150KM.

Tanio i po każdym modzie widać przyrosty.
Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: 205 a HDI

Post autor: Martinoo »

czyli wg Ciebie powinienem zostać przy 1.9?
wydech mam przelotowy włącznie z końcowym przelotowym, co do IC to chce wstawić duży pod zderzak. A jeśli chodzi o turbo to jakie??
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek
Awatar użytkownika
PrezesBednarz
Maniak
Posty: 1517
Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
Lokalizacja: waw

Re: 205 a HDI

Post autor: PrezesBednarz »

Masowo wkładają td04.

masz pompe lucasa czy boscha?

Turbo u Ciebie siedzi K14?



Zacznij od męskiego turbo, uspawaj mu zdrowego downpipe'a i wymyśl równie męski ic z przodu.
Pompą jak kręcić to masz n filmów w necie.
Zasadniczo trzymaj się zasady, że musi kopcić na pełnym bucie. Diesla reguluje się jakościowo nie ilościowo, więc on cały czas jeździ na max zubożałej mieszance.
Uregulowałbym go jedynie patrząc na Lambdę. Myślę, że 120-130 koni masz składając klocki.
Jak nie chcesz sam regulować, to ktoś nawet nie koniecznie mądry to zrobi a silnik zniesie wiele. ;)


http://www.nosmokenopoke.com/forum/show ... ning-Guide Poczytaj
ODPOWIEDZ