Zawór się zamyka. mam jakieś lewe powietrze - pewnie pod kolektorem dolotowym jak sie rozgrzeje coś syczy(nie regulator podciśnienia) Bynajmniej obroty spadają jak trzeba. jest sukces. Występuje nierówna praca na niskich - tak jakby 1-2 kostki byly podmienione kolejnością. nie męczę silnika - jeszcze raz all rozbieram i sprawdzę.
została mi podłączanie wtrysków w odpowiedniej kolejności mam sprzeczna informacje co do podłączenia kostek - full grupa i każdy ma swoje miejsce.
W weekend pochylę się nad schematami.
Problem z silnikiem 1.6 cti
-
- Junior
- Posty: 226
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
- Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bełchatów
Re: Problem z silnikiem 1.6 cti
aaa w moim przypadku nie było masy na zaworze i była wstawiona uwaga... nakładka 10- jako przedłużka do węża...
-
- Junior
- Posty: 226
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
- Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bełchatów
Re: Problem z silnikiem 1.6 cti
jest gdzieś opis wtyki komputera który pin za co odpowiada??:>
-
- Junior
- Posty: 226
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
- Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bełchatów
Re: Problem z silnikiem 1.6 cti
dobra prawie w 100% ogarniety silnik. Martwi mnie tylko duży skok obrotów na zimnym odpalam jest prawie 2 tyś ale spada potem do tysiaka i tak trzyma. To normalne czy kombinować z regulacja ??:>
Kolektor dolotowy chce oddać do splanowania. Węże do wymiany wszystkie juz kupione - na metry oczywiścię. Koniec z starymi pod maską.
A sprawdzałem wtryski diodami 12v jest to oczywiście full grupa. tak na przyszłość. Przy kręceniu migają tak jak trzeba:)
Temat chyba do zamknięcia!
Kolektor dolotowy chce oddać do splanowania. Węże do wymiany wszystkie juz kupione - na metry oczywiścię. Koniec z starymi pod maską.
A sprawdzałem wtryski diodami 12v jest to oczywiście full grupa. tak na przyszłość. Przy kręceniu migają tak jak trzeba:)
Temat chyba do zamknięcia!
-
- Junior
- Posty: 226
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
- Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bełchatów
Re: Problem z silnikiem 1.6 cti
Z racji paru zapytań skróce swoją walkę o wolne obroty w aucie.
1-sza rzecz. Sprawdzenie Zaworu dodatkowego powietrza - podłączasz na krótko do akumulatora i czekasz 2 minuty powinien się zamknąć - przy okazji wyczyścić benzyna ekstrakcyjna jakimś rozpuszczalniekim - nic mu nie bedzie to tylko bimetal - grzałka.
2. Sprawdzenie czy prąd dochodzi do zaworu - powinno byc coś około 11,5 V(wiem wspominałem o aku tam jest 12v zawór to spokojnie przezyję - jak nie ma sprawdzenie -przekaźnika przy kompie - miernikiem czy kable sa ciągłe.
3. Sprawdzenie lewego powietrza. Spryskiwacz z benzyną i psikasz po łączeniach od kolektora dolotowego przepustnicy - łączeniach rur az do przepływki - co za przepływką nas nie interesuje. Jesli obroty rosną mamy lewe powietrze - może być do splanowania np. kolektor albo nieszczelny z któryś węży - powietrza głównych(dolot od przepływki do przepustnicy) - na łączeniach, króćcach
4. Sprawdzenie węzy od CO i dodatkowego zaworu powietrza - zalecam wymianę kupuje sie na metry nie majątek - u mnie był pęknięty w 2 miejscach.
5. Sprawdzenie oporności na pinach od czujnika przepustnicy - są 3 pozycje - piny się bada na przemian. Nie pamiętam jak... wybacz...
6. Sprawdzenie kapturka śruby regulacyjnej CO.
7. Ustawienie zapłonu i UFO czy jest szczelne - to mi zostało
8. Przepływka - jesli jest padnięta nie reaguje na zmianę temp powietrza - można sprawdzić - ALE bardzo delikatnie!!! - nagrzewnicą - jeśli po zmianie temp czujnik reaguje zmienia się tez praca silnika - to jeszcze jako tako żyję - często padają te czujniki - nie wiem czy jest wgl możliwość wymiany tego czujnika temp. Ja miałem 4 przeplywki - Ostatnia od woocash-a jest sprawna - tamte inne były grzebane i nie do uratowania.
U mnie złożyły sie 3 rzeczy nieszczelny kolektor - zawór padnięty i węże nieszczelne.
Warto jak już zdejmujesz wyregulować/wyczyścić sobie przepustnicę. - kręcisz odbojnikiem dopóki się nie otworzy delikatnie - potem można 2 obroty dołożyć - przy kazji czujnik trzeba też przeregulować jego pozycja jest stała a musi być słychac klik przy powrocie przeustnicy
Ja jestem na etapie splanowanie kolektora i złożenia all do kupy - trochę tego grzebania jest - jak będziesz zdejmował kolektor - warto sprawdzić stan rozrusznika - jesli bedziesz zdejmował - kolejnośc do wyboru
Ufo sprawdasz wypinajac węzyk z zaworku pod przepustnica - cieńką jest takie jajeczko - i zasysasz powietrze jak ciągnie to ufo do wymiany - koleś u nas regeneruję sba4ever@gmail.com
musze swój wysłac - bo do 1.6 z 405 1.6 nie pasuje - za bardzo przyspiesza.
To tyle z moich doświadczeń. wrzuce do tematu.
1-sza rzecz. Sprawdzenie Zaworu dodatkowego powietrza - podłączasz na krótko do akumulatora i czekasz 2 minuty powinien się zamknąć - przy okazji wyczyścić benzyna ekstrakcyjna jakimś rozpuszczalniekim - nic mu nie bedzie to tylko bimetal - grzałka.
2. Sprawdzenie czy prąd dochodzi do zaworu - powinno byc coś około 11,5 V(wiem wspominałem o aku tam jest 12v zawór to spokojnie przezyję - jak nie ma sprawdzenie -przekaźnika przy kompie - miernikiem czy kable sa ciągłe.
3. Sprawdzenie lewego powietrza. Spryskiwacz z benzyną i psikasz po łączeniach od kolektora dolotowego przepustnicy - łączeniach rur az do przepływki - co za przepływką nas nie interesuje. Jesli obroty rosną mamy lewe powietrze - może być do splanowania np. kolektor albo nieszczelny z któryś węży - powietrza głównych(dolot od przepływki do przepustnicy) - na łączeniach, króćcach
4. Sprawdzenie węzy od CO i dodatkowego zaworu powietrza - zalecam wymianę kupuje sie na metry nie majątek - u mnie był pęknięty w 2 miejscach.
5. Sprawdzenie oporności na pinach od czujnika przepustnicy - są 3 pozycje - piny się bada na przemian. Nie pamiętam jak... wybacz...
6. Sprawdzenie kapturka śruby regulacyjnej CO.
7. Ustawienie zapłonu i UFO czy jest szczelne - to mi zostało
8. Przepływka - jesli jest padnięta nie reaguje na zmianę temp powietrza - można sprawdzić - ALE bardzo delikatnie!!! - nagrzewnicą - jeśli po zmianie temp czujnik reaguje zmienia się tez praca silnika - to jeszcze jako tako żyję - często padają te czujniki - nie wiem czy jest wgl możliwość wymiany tego czujnika temp. Ja miałem 4 przeplywki - Ostatnia od woocash-a jest sprawna - tamte inne były grzebane i nie do uratowania.
U mnie złożyły sie 3 rzeczy nieszczelny kolektor - zawór padnięty i węże nieszczelne.
Warto jak już zdejmujesz wyregulować/wyczyścić sobie przepustnicę. - kręcisz odbojnikiem dopóki się nie otworzy delikatnie - potem można 2 obroty dołożyć - przy kazji czujnik trzeba też przeregulować jego pozycja jest stała a musi być słychac klik przy powrocie przeustnicy
Ja jestem na etapie splanowanie kolektora i złożenia all do kupy - trochę tego grzebania jest - jak będziesz zdejmował kolektor - warto sprawdzić stan rozrusznika - jesli bedziesz zdejmował - kolejnośc do wyboru
Ufo sprawdasz wypinajac węzyk z zaworku pod przepustnica - cieńką jest takie jajeczko - i zasysasz powietrze jak ciągnie to ufo do wymiany - koleś u nas regeneruję sba4ever@gmail.com
musze swój wysłac - bo do 1.6 z 405 1.6 nie pasuje - za bardzo przyspiesza.
To tyle z moich doświadczeń. wrzuce do tematu.
-
- Junior
- Posty: 226
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
- Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bełchatów
Re: Problem z silnikiem 1.6 cti
temat ciag dalszy. Wtyczka to czujnik z skrzynie biegów
Aktualnie pug jest uziemiony
Aktualnie pug jest uziemiony