Witam,
2 tygodnie temu wymieniłem końcówki wtrysków w 1.8D 88r.
Silniczek ma już nakręcone 297kkm i przed wymianą sytuacja wyglądała tak:
Miasto 6.5 /100
Trasa 5 - 5.5/ 100
Zmieniłem na jakieś niemieckie zamienniki ( Salko w Czeladzi ) za 4 dałem 185,- PLN, regulacja kosztowała mnie 40 PLN,
Wymieniłem też filtr paliwa i przewody łączące pistolety wtrysków.
W ubiegły weekend byłem na targach ILA w Berlinie. Oto wyniki :
Trasa 1240 Km( Katowice - Berlin - Katowice), z czego około 40km w dość dużym stau na banie i 40km w dość dużych korkach w Berlinie.
Wynik końcowy na całym dystansie 4.8/100
Prędkość na autostradzie ok 100km/h
Teraz potestuję go jeszcze po mieście i dam znać jak się to przedstawia.
Pozdrawiam
Maciej
Końcówki wtrysków - wymiana a, spalanie. 1.8D
Witaj,
Heh mój Pug wygląda tragicznie Niestety od ponad roku remontuje głównie jego spód ( zawieszenie, hamulce, elektryka ) i wszystko sukcesywnie wymieniam na nowe elementy niestety kosztem zapomnianej blacharki.
Korol srebrno-piaskowo-szary ( nie wiem jak to określić ) z niebieską maską i podgnitym nadkolem z lewej strony. Niebieskie pokrowce. Ogólnie wygląd to najsłabasza "sfera" pojazdu.
Końcówka rej. 82C
Pozdrawiam
Maciej
Heh mój Pug wygląda tragicznie Niestety od ponad roku remontuje głównie jego spód ( zawieszenie, hamulce, elektryka ) i wszystko sukcesywnie wymieniam na nowe elementy niestety kosztem zapomnianej blacharki.
Korol srebrno-piaskowo-szary ( nie wiem jak to określić ) z niebieską maską i podgnitym nadkolem z lewej strony. Niebieskie pokrowce. Ogólnie wygląd to najsłabasza "sfera" pojazdu.
Końcówka rej. 82C
Pozdrawiam
Maciej
Wlasnie tez sie czaje na wymiane wtryskiwaczy. U nie w miescie kosztuja po 70 zl sztuka. Maciej a jak tam z moca przybylo jej cos? bo w sumie moj 1,8 TD nie pali duzo lecz kiedys byla walnieta pompa i nie wiem czy moje wtryski nie sa zapchane brudem z pompy...bo byla przytarta i w filtrze paliwa osadzalo sie pelno brudow nie tylko z paliwa (male metalowe kawaleczki )
Witaj,
Z mocą to trudno powiedzieć. Takie gdybanie które jest niemierzalne...
To co powiem potraktuj zatem jako moje "wrażenia" szerokorozumiane.
a) Napewno łatwiej wkręca się na obroty
b) przy jeździe pod górkę na 3 biegu czuć różnicę przy przyspieszaniu ( można więc pokusić się o stwierdzenie że wzrósł moment obr. ?? )
c) mniej kopci
d) gorzej zapala - nie wiem czemu, wcześniej podczas rozruchu odrazu łapał równo i się klekotał miarowo jak diesel. Teraz początkowo łapie na dość wolnych obrotach i dopiero po 2 sekundach się wkręca na jałowe. Przez pierwsze 30-60 sekund po odpaleniu czuć szarpanie tak jakby momentami jeden gar nie palił. Pod koniec zimy zmieniałem świece żarowe więc je wykluczam.
Dam jeszcze znać jak to wszystko będzie chodzić po małym remoncie silnika. Komplet uszczelek ( miska, głowica, zimmeringi, uszczelniacze itp.) + pierścionki + panewki to koszt rzędu 450 -500 PLN, mam znajomka który za 300-400pln przeprowadzi operację. Ja mam nadzieję że dopiero wtedy przybędzie mocy
Pozdrawiam
Maciej
Z mocą to trudno powiedzieć. Takie gdybanie które jest niemierzalne...
To co powiem potraktuj zatem jako moje "wrażenia" szerokorozumiane.
a) Napewno łatwiej wkręca się na obroty
b) przy jeździe pod górkę na 3 biegu czuć różnicę przy przyspieszaniu ( można więc pokusić się o stwierdzenie że wzrósł moment obr. ?? )
c) mniej kopci
d) gorzej zapala - nie wiem czemu, wcześniej podczas rozruchu odrazu łapał równo i się klekotał miarowo jak diesel. Teraz początkowo łapie na dość wolnych obrotach i dopiero po 2 sekundach się wkręca na jałowe. Przez pierwsze 30-60 sekund po odpaleniu czuć szarpanie tak jakby momentami jeden gar nie palił. Pod koniec zimy zmieniałem świece żarowe więc je wykluczam.
Dam jeszcze znać jak to wszystko będzie chodzić po małym remoncie silnika. Komplet uszczelek ( miska, głowica, zimmeringi, uszczelniacze itp.) + pierścionki + panewki to koszt rzędu 450 -500 PLN, mam znajomka który za 300-400pln przeprowadzi operację. Ja mam nadzieję że dopiero wtedy przybędzie mocy
Pozdrawiam
Maciej