GTI - już narobiłem sobie problemów.....
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
zresetuj kompa a jak nie pomoże sprawdź sondę
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Potwierdzam, ze slabo chodzi (nie ze resetowal) Ryczy silnik i ryczy, a rowery go biora po prawej ;]
Ostatnio zmieniony 25 cze pn, 2007 5:57 pm przez DJPreZes, łącznie zmieniany 1 raz.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jak już zresetowałeś kompa i nic nie pomogło to proponuję zdjąć głowicę, sprawdzić wałek (może się wyrobił jak iskry nie było ) można też zdjąć michę i sprawdzić panewki bo też potrafią się obrócić jak iskry nie ma. a najlepiej to kupić nowy motor bo z tego po takiej awarii to już nic nie będzie
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
tjaaa... gadka szmatka, a niby wszyscy się znają tu na GTI, ot, gówno prawda i tyle.
Banita - zrobiłem tak jak pisałes... no i jest inaczej znaczy się... obroty tym razem są jakotakie (koło 1000) idzie pow. 5500 (do odcinki...) ale jak już przyjechałem z jakieś 4 km trasy (silnik gorący, na granicy załączenia się wentylatorów) - obroty jałowe rosną... ale nie osiągają tych 1500, z tym, że to i tak nieładnie wygląda... aha jeszcze zapaliła się kontrolka kompa w czasie jazdy.. mignęła, i zgasła, wieczorem odczytam co wskaże wielki motronic
to wszystko chyba wskazuje, ze kom coś nawala...
a czy nie mógł pójśc ten zaworek pow dodatkowego? bo kuźwa... te obroty są coś zdecydowanie za wysoko..
Banita - zrobiłem tak jak pisałes... no i jest inaczej znaczy się... obroty tym razem są jakotakie (koło 1000) idzie pow. 5500 (do odcinki...) ale jak już przyjechałem z jakieś 4 km trasy (silnik gorący, na granicy załączenia się wentylatorów) - obroty jałowe rosną... ale nie osiągają tych 1500, z tym, że to i tak nieładnie wygląda... aha jeszcze zapaliła się kontrolka kompa w czasie jazdy.. mignęła, i zgasła, wieczorem odczytam co wskaże wielki motronic
to wszystko chyba wskazuje, ze kom coś nawala...
a czy nie mógł pójśc ten zaworek pow dodatkowego? bo kuźwa... te obroty są coś zdecydowanie za wysoko..
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jak resetujesz kompa i przez chwilę jest ok. tzn, że po tej chwili komp zczytuje błędy i przestwia się w inny tryb pracy dlatego "PAN" motronik pokazuje awarię kompa ale raczej na pewno chodzi o co innego.
żeby coś zdiagnozować trzeba by go trochę pomierzyć, jedź do jakiegoś lepszego elektryka i niech posprawdza po pracy sondy co i kiedy działa nie tak.
może czujnik oparów paliwa
żeby coś zdiagnozować trzeba by go trochę pomierzyć, jedź do jakiegoś lepszego elektryka i niech posprawdza po pracy sondy co i kiedy działa nie tak.
może czujnik oparów paliwa
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej