Dyskusje na temat napraw silnikow XU 8v,16v.
chaos
Junior
Posty: 351 Rejestracja: 25 maja pt, 2007 6:54 am
Posiadany PUG: sie mota zmota
Numer Gadu-gadu: 3116894
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: chaos » 08 lip ndz, 2007 12:51 pm
mam toyote
nie psuje sie
sygnatura usunięta ze względu na pokazywanie nagich pośladków i pięknych dorodnych piersi...
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914 Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:
Post
autor: moralez » 08 lip ndz, 2007 1:50 pm
ale ja nie o toyocie tylko o spradzaniu cisnienia poszukaj sobie na rajdach w dziale uaza jest gdzies link do instrukji a tam opisane jak sprawdzic kompresje
chaos
Junior
Posty: 351 Rejestracja: 25 maja pt, 2007 6:54 am
Posiadany PUG: sie mota zmota
Numer Gadu-gadu: 3116894
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: chaos » 08 lip ndz, 2007 2:12 pm
Jak się mierzy ciśnienie, robi się drugi pomiar po nalanie za pomocą
> > strzykawki oleju silnikowego do cylindra. Olej trochę "uszczelni" na
> > chwilę pierścienie. Więc jeśli próba olejowa poprawi ciśnienie - znaczy
> > że ucieka dołem. Jesli nie -górą.
pytanie ile ???
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914 Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:
Post
autor: moralez » 08 lip ndz, 2007 2:29 pm
ile cisnienie czy ile oleju
?
chaos
Junior
Posty: 351 Rejestracja: 25 maja pt, 2007 6:54 am
Posiadany PUG: sie mota zmota
Numer Gadu-gadu: 3116894
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: chaos » 08 lip ndz, 2007 2:40 pm
ile oleju wlać do cylindra
sygnatura usunięta ze względu na pokazywanie nagich pośladków i pięknych dorodnych piersi...
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914 Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:
Post
autor: moralez » 08 lip ndz, 2007 2:44 pm
wydaje mi sie ze 30 ml w zupelnosci wystarczy
Ostatnio zmieniony 08 lip ndz, 2007 2:56 pm przez
moralez , łącznie zmieniany 1 raz.
dominik19866
Junior
Posty: 244 Rejestracja: 31 maja czw, 2007 2:48 pm
Posiadany PUG: RG cabrio + RG
Numer Gadu-gadu: 6499027
Lokalizacja: Inowrocław
Post
autor: dominik19866 » 08 lip ndz, 2007 2:49 pm
Czy wy mówicie o próbie olejowej? jeśli tak to moge podpowiedzieć robiłem ostatnio
rozgrzac silnik do temp roboczej wykręcić świece wlac po 5 ml oleju nie więcej odczekac chwilke z minute i mierzyć ciśnienie na max otwartej przepustnicy z odłączonym paliwem
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914 Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:
Post
autor: moralez » 08 lip ndz, 2007 2:52 pm
5 ml
? tubki od super glue i tym podobnych po tyle maja, i podejrzewam ze akurat tyle wejdze do wklesniecia na tloku
chaos
Junior
Posty: 351 Rejestracja: 25 maja pt, 2007 6:54 am
Posiadany PUG: sie mota zmota
Numer Gadu-gadu: 3116894
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: chaos » 08 lip ndz, 2007 3:00 pm
odłączyć paliwo to jest na to jakiś trick czy musze kostke wypiąć przy pompie paliwowej ??
sygnatura usunięta ze względu na pokazywanie nagich pośladków i pięknych dorodnych piersi...
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914 Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:
Post
autor: moralez » 08 lip ndz, 2007 3:04 pm
odlacz komputer
ewentualnie jeszcze moze wystarczyc odpiecie wtyczki z cewki
chaos
Junior
Posty: 351 Rejestracja: 25 maja pt, 2007 6:54 am
Posiadany PUG: sie mota zmota
Numer Gadu-gadu: 3116894
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: chaos » 08 lip ndz, 2007 3:08 pm
czyli nic się nie stanie jak odepne kompa i będe kręcił ??
tak głupie pytania zadaje, bo nigdy nie miałem problemów silnikowych w samochodzie który by nie był na gwarancji.
sygnatura usunięta ze względu na pokazywanie nagich pośladków i pięknych dorodnych piersi...
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914 Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:
Post
autor: moralez » 08 lip ndz, 2007 3:15 pm
nie
dominik19866
Junior
Posty: 244 Rejestracja: 31 maja czw, 2007 2:48 pm
Posiadany PUG: RG cabrio + RG
Numer Gadu-gadu: 6499027
Lokalizacja: Inowrocław
Post
autor: dominik19866 » 08 lip ndz, 2007 6:26 pm
5 ml fakt co bedzie jak tłok jest wklęsły
ale serio tyle sie leje 50ml to juz spora objętość w chwili gdy tłok jest u góry zawyzy pomiar najlepiej zapytajcie o pomiar ciśnienia próba olejową w jakims serwisie powiedzą że własnie tyle oleju daje sie na cylinder
i zanim pomiar zaczniesz robić przekręć kilka razy żeby olej sie rozprowadził
chaos
Junior
Posty: 351 Rejestracja: 25 maja pt, 2007 6:54 am
Posiadany PUG: sie mota zmota
Numer Gadu-gadu: 3116894
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: chaos » 09 lip pn, 2007 5:19 pm
ok mniejsza z próbą ciśnieniową
chciłem dojechać do mnie na hale i nie dojechałem.
zgasł i koniec, nie ma iskry.
co to może być.
TO-MI
Maniak
Posty: 1273 Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol
Post
autor: TO-MI » 09 lip pn, 2007 6:18 pm
oporopowrotnik błotnika tylnej ośki
cewka,aparat,moduł,kabelek sie wypiął,palec,kopułka i wiele wiele innych
zacznij sprawdzać żeby po kolei wykluczać