Strona 2 z 2

Re: 1.9GTI - pożeracz cieczy chłodzącej...

: 07 mar pt, 2008 1:22 pm
autor: gres
czyli korek jest jakby przed tym przewodem ?

Re: 1.9GTI - pożeracz cieczy chłodzącej...

: 07 mar pt, 2008 1:50 pm
autor: arekgr
http://pl.youtube.com/watch?v=LCSXhHKm7IE

Obejrzyjcie filmik jak wygląda moje ciśnienie oleju... Czyżby czujnik się wysypał? Czy za mało oleju?

BTW, mam nieoryginalny bagnet... Czy ktoś mógłby podać mi długość prawidłowego?

To z tym parownikiem jest ciekawym pomysłem. Mechanior mi dziś mówił, że gdyby to oringi pod tulejami przepuszczały płyn, to miałbym go też w oleju...

Co do korka, to ta sprężynka przy dużym ciśnieniu się "wciska" i puszcza dopiero wtedy płyn przez tą rurkę.

Re: 1.9GTI - pożeracz cieczy chłodzącej...

: 07 mar pt, 2008 5:35 pm
autor: Banita
Wyglada na to, ze czujnik jest uszkodzony (w srodku jest potencjomentr)

Re: 1.9GTI - pożeracz cieczy chłodzącej...

: 08 mar sob, 2008 12:17 am
autor: arekgr
Czyli olewać wskazania czujnika, czy może da się go wyregulować?

Re: 1.9GTI - pożeracz cieczy chłodzącej...

: 08 mar sob, 2008 1:51 am
autor: tomek
Sprawdzić parownik to dobra sugestia :wink:

Re: 1.9GTI - pożeracz cieczy chłodzącej...

: 08 mar sob, 2008 3:37 pm
autor: Banita
arekgr pisze:Czyli olewać wskazania czujnika, czy może da się go wyregulować?

Wyregulowac sie nie da, mozna naprawic, ale to nieoplacalne. Nowy czujnik/ sprawdzenie cisnienia na stacji diagnostycznej

Re: 1.9GTI - pożeracz cieczy chłodzącej...

: 08 mar sob, 2008 7:23 pm
autor: arekgr
No i chłopaki problem rozwiązany!

Okazało się, że jakiś "fachmen" tak popierd**** węże, że normalnie szok 8)7 8)7

W miejsce króćca który powinien zasysać "przedmuchy" z odmy był wpięty wąż zaczynający się przy odpowietrzniku... To był jeden z kilku problemów, a na dodatek wąż z odmy spadł i dlatego mam tak orzygany silnik.

Wymieniłem termostat, którego nie było... I teraz wreszcie w układzie robi ciśnienie :)

Jestem po prostu baaaardzo zadowolony, że nie będzie remontu :)

Teraz pozostaje mi uzupełnić poziom oleju (przy mocnym skręcie w prawo spada do zera...(ciśnienie))...