Stożek -gdzie najlepiej go umieścić?
Ja już gaz eksmitowałem, więc ten klopot mi odpadł, a akumulator na dniach ląduje w bagażniku (wywaliłem tylną kanapę, więc może w ładowni ) i chyba w jego miejscu zapodam stożek. By the way: kabel audio 10 mm kwadrat starczy do podłączenia akumulatora? Już mam taki przeciągnięty i znacząco by mi to ułatwiło sprawę...
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hmm nie wiem, najlepiej jest kupic kable do akumulatora Maluchowskie, one sa wystarczajace, a jaki maja przekroj to nie wiem.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Bezpiecznik 30A powinien byc!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Ja sie na tym nie znam, wiem ze u mnie na glownym pradowym kablu ma byc bezpiecznik 30A.. ale to tez nie pamietam dokladnie. To elektryk mi robi wszystko co z pradem jest zwiazane.
Ale rzeczywiscie wyznaczajac wartos ze wzoru ktory podales, wychodzi ze bezpiecznik powinien byc z 60A.
Byc moze to wlasnie 60A bedzie. Wiem ze jak montowalismy wylacznik pradu, to elektryk strasznie marudzil ze bezpiecznika nie bylo na glownym pradowym, i ze mi to zrobi bo byc powinien. I wiem ze on teraz jak robi mi nowa wiazke to to wszystko zrobi tak jak byc powinno. Wiec jak juz bede mial te wiazke z tym bezpiecznikiem to wtedy dam ci znac jaki to bezpiecznik powinien byc.
Ale rzeczywiscie wyznaczajac wartos ze wzoru ktory podales, wychodzi ze bezpiecznik powinien byc z 60A.
Byc moze to wlasnie 60A bedzie. Wiem ze jak montowalismy wylacznik pradu, to elektryk strasznie marudzil ze bezpiecznika nie bylo na glownym pradowym, i ze mi to zrobi bo byc powinien. I wiem ze on teraz jak robi mi nowa wiazke to to wszystko zrobi tak jak byc powinno. Wiec jak juz bede mial te wiazke z tym bezpiecznikiem to wtedy dam ci znac jaki to bezpiecznik powinien byc.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Mojej wiazki nie mam, ale u kuzyna w 405 STI bezpiecznik glowny pradowy to 30A wiec widocznie musi wystarczac....
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Ari
- Junior
- Posty: 183
- Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
- Numer Gadu-gadu: 6883999
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Hmm, a naprawdę sądzicie że przy seryjnym motorze jest sens zakładać stożek? Układ dolotowy we wszystkich 205tkach jest naprawdę bardzo dobrze policzony i ma dużą pojemność. Jeśli wystąpią jakieś przyrosty mocy to będą one niezauważalne i tylko w górnych zakresach obrotowych, natomiast pogorszy się krzywa momentu obrotowego. U Kaktusa to ma sens, gdyż zmodyfikował on cały układ wraz z głowicą i kanałem dolotowym (większe kanały, rozwiercone gniazda, szybszy wałek rozrządu). Pamiętajcie, że montaż filtrów powietrza typu stożkowego to ostatni etap modyfikacji, a nie pierwszy; podobnie jak program kompa. Inaczej jest to wyrzucanie pieniędzy!
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Ari dobrze prawi!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Junior
- Posty: 104
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 11:58 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 205 1.1 Benz (jeszcze 60km i jeszcze z katalizatorem ;) 1990r
- Numer Gadu-gadu: 5751580
Re: Stożek -gdzie najlepiej go umieścić?
Witam. Jestem posiadaczem Peugeota 205 1.1 z gaźnikiem i zastanawiam się gdzie tam można umieścić filtr stożkowy bo w miejsce starego filtra niema chyba najmniejszego sensu bo jest to blisko silnika gdzie jest wysoka temperatura a standardowy filtr powietrza jest połączony z gośnikiem pokrywą i nie wiem czy można to rozdzielić... Bardzo porszę o odpowiedź!!
Pitex205