Problem z jednym z naszych GTI ...
-
- Junior
- Posty: 409
- Rejestracja: 03 wrz pn, 2007 6:15 pm
- Posiadany PUG: :( ni mo :(
- Numer Gadu-gadu: 2667907
Re: Problem z jednym z naszych GTI ...
przypadłość przez ciebie opisana jest identyczną z tym co właśnie przechodzi nubira taty.
Wasz pug pewnie nie jest na gaz?
Wasz pug pewnie nie jest na gaz?
- precyzyjna
- Junior
- Posty: 189
- Rejestracja: 11 mar wt, 2008 2:56 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI, 205 GRD
- Numer Gadu-gadu: 2595383
- Lokalizacja: W-wa
Re: Problem z jednym z naszych GTI ...
No i problem się rozwiązał, nareszcie
Przyczeną była niedostateczne masa pomiędzy silnikiem, akumulatorem, a budą.
To była taka wredna, zaśniedziała śruba przy skrzyni biegów.
Nareszcie chodzi jak trzeba
A moja muszelka, to tylko 1,6 , teraz poczułam różnicę , niestety tylko jako pasażer
Duże podziękowania dla Wszystkich, którzy się zaangażowali w nasz temat
P.S.: Była równiez bardzo drobna nieszczelność na jednym z przewodów ...
Przyczeną była niedostateczne masa pomiędzy silnikiem, akumulatorem, a budą.
To była taka wredna, zaśniedziała śruba przy skrzyni biegów.
Nareszcie chodzi jak trzeba
A moja muszelka, to tylko 1,6 , teraz poczułam różnicę , niestety tylko jako pasażer
Duże podziękowania dla Wszystkich, którzy się zaangażowali w nasz temat
P.S.: Była równiez bardzo drobna nieszczelność na jednym z przewodów ...
-
- Junior
- Posty: 409
- Rejestracja: 03 wrz pn, 2007 6:15 pm
- Posiadany PUG: :( ni mo :(
- Numer Gadu-gadu: 2667907
Re: Problem z jednym z naszych GTI ...
no to trzeba w nubirce poszukać
- Fox
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2053
- Rejestracja: 25 lis pt, 2005 5:09 pm
- Posiadany PUG: 205gti, 504 coupe, 406 kombi
- Numer Gadu-gadu: 6433729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Problem z jednym z naszych GTI ...
U mnie jest teraz troche inny problem, ale podpinam się pod temat żeby nie zaśmiecać forum. Pierwszy raz zrobiło się źle jak wracałem pod koniec grudnia z warszawy. Silnik zaczął nagle strasznie szarpać, gasł, ale dało się go zapalić i chwile znów źle chodził, ale po jakiś 10km problemy ustąpiły. Drugi raz stało się tak jak wracałem z nart ze słowacji ostatnio. To samo - nagłe szarpanie. To co było dziwnego to zachowanie obrotomierza. Spadał nagle na zero, odbijał sie do normalnych obrotów i tak w kółko sobie podskakiwał. Silnik szarpał, ale nie aż tak jakby wskazywał obrotomierz. Co dziwne to z górki jak puściłem gaz całkiem i auto jechało sobie z równą prędkością to obrotomierz cały czas skakał dalej... Czy to też jakiś problem z elektryką? Szarpanie zawsze jest powiązane z wariowaniem obrotomierza. Tak jakby tracił napięcie. Może to też być brak jakiejś masy? Czy może to być coś innego? Bardzo byłbym wzdzięczny za jakieś rady, a może ktoś miał coś takiego.
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Problem z jednym z naszych GTI ...
sprawdz wtyczke i przewody od cewki ( mi 2 razy juz wypadla wtyczka z cewki przy szybkiej zmianie biegow, dopiero przypiecie opaska pomoglo)do tego w miedzy czasie urwal sie przewod zasilajacy ja. Tylko ze wtedy wskazowka opadala na 0 i musialem wykonywac awaryjny zjazd na pobocze
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Problem z jednym z naszych GTI ...
Podepnę się, bo u mnie bywa czasem podobnie...
Problem bardzo przypomina kłopoty Foxa, z tym, ze u mnie to szarpanie jest baaaaardzo delikatne, towarzyszy temu drobne drganie wskazówki obrotomierza..co ciekawe problem ten występuje jedynie w przedziale 3200-4000 obr/min
poniżej i powyżej nie istnieje... moj typ to cewka lub moduł zapłonowy.
Problem bardzo przypomina kłopoty Foxa, z tym, ze u mnie to szarpanie jest baaaaardzo delikatne, towarzyszy temu drobne drganie wskazówki obrotomierza..co ciekawe problem ten występuje jedynie w przedziale 3200-4000 obr/min
poniżej i powyżej nie istnieje... moj typ to cewka lub moduł zapłonowy.
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Fox
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2053
- Rejestracja: 25 lis pt, 2005 5:09 pm
- Posiadany PUG: 205gti, 504 coupe, 406 kombi
- Numer Gadu-gadu: 6433729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Problem z jednym z naszych GTI ...
No właśnie mam w planach kupno cewki i podmiankę, bo cewka i tak mi się zapasowa przyda jakby się okazało że to nie to, tylko zastanawia mnie co ma cewka, ewentualnie moduł do tego że obrotomierz spada do 0 chociaż auto dalej jedzie i jest na biegu? Przebicia z cewki mogłyby go zakłócać? Gdyby nie ten obrotomierz to też bym stawiał na cewkę. No nic, jak kupię cewkę to zobaczymy.
- Fox
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2053
- Rejestracja: 25 lis pt, 2005 5:09 pm
- Posiadany PUG: 205gti, 504 coupe, 406 kombi
- Numer Gadu-gadu: 6433729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Problem z jednym z naszych GTI ...
Tak tylko w uzupełnieniu posta powyżej napiszę że wymieniłem cewkę i na razie objawów powyższych już nie zaobserwowałem. Pewności że jest ok nie mogę mieć bo wcześniej te niedomagania były dość niedeterministyczne, ale mam nadzieję że to było to i już będzie ok:)