Przyłączam się do pytania - tylko proszę o konkretne informacje:
Od czego
Gdzie
Za ile
Ja szukałem i niestety bezskutecznie, a chętnie takowy zakupię.
Problem ze wskaźnikiem ciśnienia oleju.
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Problem ze wskaźnikiem ciśnienia oleju.
Ja tez bym potrzebowal nowke. to ktos zdradzi gdzie cudo mozna dostac bo i IC niema:(
- Slavko
- Junior
- Posty: 276
- Rejestracja: 30 mar pn, 2009 9:50 am
- Posiadany PUG: 205 XRD 91`
- Numer Gadu-gadu: 6259259
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Problem ze wskaźnikiem ciśnienia oleju.
Czujnik kupiłem w sklepie na wapiennej we wrocq
Czujnik Intermotor, nr katalogowy 53800, cena ok 200zł
Można równiez zamowić i sprowadzą taki czujnik made in france, cena 400 zł
Czujnik Intermotor, nr katalogowy 53800, cena ok 200zł
Można równiez zamowić i sprowadzą taki czujnik made in france, cena 400 zł
- Czak
- Uzalezniony
- Posty: 703
- Rejestracja: 30 lip czw, 2009 4:12 pm
- Posiadany PUG: 205 1.9 Gentry
- Numer Gadu-gadu: 2757168
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Problem ze wskaźnikiem ciśnienia oleju.
Otóż mój wskaźnik jest mniejwiecej na 1 barze , lub na czerwonym polu jak sie jedzie to mniejwiecej jest na 2 barach. Może mi ktoś powiedzieć , czy to zależy od wycieku z silnika (który jeszcze nie został załatany;>?) czy jest to jakaś inna przyczyna , lub moze przekłamywać ?.
P.S Wymieniłem żarówki przy zegarach , bo nie świeciły OT co nie było tak źle .
P.S Wymieniłem żarówki przy zegarach , bo nie świeciły OT co nie było tak źle .
-
- Maniak
- Posty: 1435
- Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi
- Numer Gadu-gadu: 2422735
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem ze wskaźnikiem ciśnienia oleju.
Raczej mało prawdopodobne.
Przyczyny mogą być 3(wszystkie tak samo prawdopodobne):
1. Źle wyskalowany licznik
2. Uszkodzony/psujący się czujnik (ten większy) ciśnienia oleju
3. Problem z drożnością układu ciśnienia/kończąca się pompa oleju
Przyczyny mogą być 3(wszystkie tak samo prawdopodobne):
1. Źle wyskalowany licznik
2. Uszkodzony/psujący się czujnik (ten większy) ciśnienia oleju
3. Problem z drożnością układu ciśnienia/kończąca się pompa oleju
Zdjęcia CTI: http://jarmarek.205.pl