Remont XUD9TE - potrzebna porada

Dyskusje na temat napraw silnikow XU 8v,16v.
Awatar użytkownika
levis
Uzalezniony
Posty: 988
Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
Lokalizacja: Warszawa

Re: Remont XUD9TE - potrzebna porada

Post autor: levis »

Silnik uruchomiony, ale 0 mocy i kopciuch. Prawdopodobnie rozrzad przesunal sie o zabek, mimo poprawego zablokowania wszystkich blokad ...
Twój serwis motocyklowy:

http://www.motofreak.waw.pl/
zlotycbr
Junior
Posty: 288
Rejestracja: 28 lis pn, 2005 1:09 am
Posiadany PUG: JUNIOR 1,1l i Gentry i 1,9 GTI
Numer Gadu-gadu: 1301373
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Remont XUD9TE - potrzebna porada

Post autor: zlotycbr »

Na blokadach masz ustawiony rozrząd i wstępnie pompę wtryskowa.
Musisz jeszcze ustawić pompę,masz po prostu za późny "zapłon" trzeba przesunąć pompę w stronę silnika,możesz to zrobić prowizorycznie na słuch.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: Remont XUD9TE - potrzebna porada

Post autor: Banita »

Jak kopci?
Czarno -za pozny zaplon.
szaro -zbyt wczesny.
Awatar użytkownika
levis
Uzalezniony
Posty: 988
Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
Lokalizacja: Warszawa

Re: Remont XUD9TE - potrzebna porada

Post autor: levis »

Rozrzad jest na 100% dobrze zablokowany.
Skonczyla sie regulacja na pompie i trzeba ominac blokade pompy i przeskoczyc o 1 zabek.
Oddalem samochod do warsztatu, ja nie mam lampy stroboskopowej do diesli. Jutro maja dzwonic.
Koszt ma wyniesc 100 pln, wiec do przyjecia. Z drugiej strony za 30 min roboty, to spora cena :P
Twój serwis motocyklowy:

http://www.motofreak.waw.pl/
LZ_205
Junior
Posty: 133
Rejestracja: 20 mar czw, 2008 1:15 pm
Posiadany PUG: chwilowo nie posiadam ;/
Lokalizacja: ZAMOŚĆ (lubelskie)

Re: Remont XUD9TE - potrzebna porada

Post autor: LZ_205 »

nie wiem jak jest w 405, ale w xanti koło pasowe które sie blokuje
jest jakby złozone z dwóch części które są połączone gumowym tłumikiem drgań, niestety po jakimś czasie
wieniec koła przekręca się względem tego srodka koła że tak nazwę "piasty koła" 8)7
i wtedy za nic nic ustwisz na blokady bo owe koło będzie zmyłką , wtedy nowe koło nie " przekręcone" może tylko pomóc :W

u nas koło pasowe było tak przekręcone(Xantia) że po ustawieniu na blokady była kolizja :shock: :shock:
Awatar użytkownika
levis
Uzalezniony
Posty: 988
Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
Lokalizacja: Warszawa

Re: Remont XUD9TE - potrzebna porada

Post autor: levis »

No nie wiem jak jest w Xantii, ale u mnie w 405 blokuje sie kolo zamachowe, kolo walka rozrzadu i kolo pompy.

Z tego co mi znajomy mowil, to czasem kolo pompy wtryskowej przeskoczy na frezie...

Nie wiem co jest u mnie powodem.

Za to mam nadzieje, ze po moim remoncie nie bede zagladal pod maske przez kolejne 60 tys km :)

Moja mama stwierdzila, ze samochod halasuje jak samolot jak odjezdzalem z parkingu - to fakt, turbinka po regeneracji wyje 2x glosniej :P
Twój serwis motocyklowy:

http://www.motofreak.waw.pl/
Awatar użytkownika
levis
Uzalezniony
Posty: 988
Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
Lokalizacja: Warszawa

Re: Remont XUD9TE - potrzebna porada

Post autor: levis »

No i dupa...

Rozrzad ustawiony poprawnie na 10 stopni. (powinno byc 8, ale koles powiedzial, ze te silniki lubia jak jest 2 stopnie wiecej).

Nie ma poprawy, a turbina nie dmucha. Wydaje mi sie, ze stawia za duzy opor dla spalin (zle zlozona lub brak smarowania) stad te wycie, brak doladowania.

Do tego stopnia zapchala wydech, ze az mi sie rozszczelnil kolektor wydechowy...

Wszystko przez zasranych amerykancow, ktorzy wyciagneli mi moja nowa turbine GT15, bo stwierdzili, ze to latwopalne !!! 275 $ w plecy a teraz jeszcze klopot z ta co mam.

Najgorsze jest to, ze skonczyl mi sie urlop i pora wracac do Warszawy i tak samochod bedzie stal pewnie do grudnia, az wroce na swieta :(
Twój serwis motocyklowy:

http://www.motofreak.waw.pl/
ODPOWIEDZ