grzechuuu205 pisze:
ta rura jest od spodu bardziej zagieta (wiec według mnie jest tam przynjamniej 1/3 mniejszy przepływ.
co przy normalnej jeździe ulicznej nie ma znaczenia według mnie
jak odpalisz silnik to sam sie odpowietrzy a jak masz ochote to najwyżej odkręć tego cienkiego węża (on chyba idzie od zbiorniczka) i bedzie tak jak by śrubka była sprawna
sprawdz może lepiej ten włącznik w chłodnicy (od wentylatora) bo może to jednak on załącza zbyt późno bądź przekłamuje wskaźnik na desce skoro podczas jazdy jest ok,jak już załączy sie wentylator też temp spada więc jest ok tylko zbyt wysoko sie to zaczyna dziać
w moim często sie dzieje ale tylko 1 bieg a że mam 2 wentylatory to moment i przestaje w zasadzie 2 bieg to nie pamiętam kiedy słyszałem
tyle że włącznik ma taki jak w dieslu bodajże i nie wiem czy nie załącza sie niżej niż standard w GTI ale tego nie jestem pewien
Ja w swoim mam powalony termostat i podczas jazdy mam 70st :/ a na postoju powoli rośnie ale nie idzie wyzej jak 90st. W poprzednim CTI temperatura zawsze trzymała mi się blisko 90st. Wychodzila na 95st w upalne dni gdy motor był konkretnie grzany. Wszystko to w warunkach miejskich.
no ja niewiem teraz. może i rura, a moze i nie. ale mam takie uczucie ze poprostu silnik nie pozbywa sie tyle ciepła ile powinien.
Głupie porównanie ale to tak, jak bys biegł i sie konkretnie spocił. i w czasie biegu jest OK, ale jak sie zatrzymasz i poczekasz to zaczyna sie człowiekowi ciepło robic
kurde ale mam dylemat teraz. dla swietego spokoju bym wymienił tą rure (tylko ze ona ma takie łączenie po drodze do chłodzenia oleju) a po drugie nikt takiego czegos nie ma na spzredarz.....
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu
grzechuuu205 pisze:
kurde ale mam dylemat teraz. dla swietego spokoju bym wymienił tą rure (tylko ze ona ma takie łączenie po drodze do chłodzenia oleju) a po drugie nikt takiego czegos nie ma na spzredarz.....