Strona 2 z 2
Re: Dolot
: 13 sty czw, 2011 1:31 pm
autor: Lord Devil
Tomsona polecam, kupilem u nich pare gratow do pugow.
Re: Dolot
: 13 sty czw, 2011 1:33 pm
autor: MiceK
Nawet na tej stronce tanio wychodzi
Zastanowię się nad tym
Dzięki chłopaki. Kocham Was
Re: Dolot
: 13 sty czw, 2011 4:15 pm
autor: Marin205
munne pisze:Wczoraj szukalem fotki jak to wyglada na aucie w necie ale na szybko nic nie znalazlem. Skontaktuj sie z np Tomsonem.
w instrukcji są zdjęcia jak to wygląda - wygląda mizernie
http://www.knfilters.com/instructions/57-0068_inst.pdf
Re: Dolot
: 13 sty czw, 2011 4:46 pm
autor: MiceK
Mizernie, nie mizernie...grunt, żeby spełniało swoją funkcję.
Re: Dolot
: 13 sty czw, 2011 4:58 pm
autor: Marin205
niby tak - gdybyś zobaczył stożek Józka w Mi16 - naprawdę potężny - robi wrażenie
Re: Dolot
: 13 sty czw, 2011 7:30 pm
autor: Munne
Spelniac napewno spelnia, przynajmniej jest zamontowany w sensownym miejscu i nie zasysa tone cieplego powietrza.
Re: Dolot
: 13 sty czw, 2011 8:53 pm
autor: Lord Devil
Dokladnie
Re: Dolot
: 13 sty czw, 2011 10:30 pm
autor: marcinpug
Kupiłem taki zestaw KN i niestety nie jestem zadowolony . Tylko wykonanie samemu zimnego dolotu wydzielonego sensowną i szczelną obudową lub przegrodą z zimnym nadmuchem da jakieś efekty. U mnie wiążę się to z usunięciem akumulatora i zbiornika spryskiwacza spod maski .
Re: Dolot
: 13 sty czw, 2011 10:51 pm
autor: Lord Devil
Dlaczego nie jestes zadowolony? mierzyles auto przed i po? Opisz dokladniej jak mozesz
Re: Dolot
: 13 sty czw, 2011 11:04 pm
autor: Munne
Powiem tak jezeli ktos sie spodziewa zauwazalnych efektow poprzez zalozenie stozka w GTI to forget it:) Chodzi glownie o dzwiek a jezeli ma to cos dawac to tylko i wylacznie obudowa tak jak przedmowca pisal.
Re: Dolot
: 13 sty czw, 2011 11:44 pm
autor: jozek
Marin205 pisze:niby tak - gdybyś zobaczył stożek Józka w Mi16 - naprawdę potężny - robi wrażenie
Pytanie czy rozmiar ma znaczenie czy jakość? Bo nie o wrażenie tu chodzi.
Re: Dolot
: 15 sty sob, 2011 5:56 am
autor: marcinpug
Liczy się efekt . Jeden wyda kasę dla efektu wzrokowego , drugi dla efektu psychologicznego , trzeci dla dźwiękowego . Ja stawiałem na osiągi i tu się zawiodłem . Największy spadek mocy ( raptem 1KM ) występuje przy niskich obrotach ( do 2600 obr/min. ) i tego nie wyczujecie natomiast elastyczność to kilka Nm mniej . Seryjny dolot ma przewagę przy szybkiej jeździe i słabo rozgrzanym kolektorze wydechowym ale wystarczy dobrze odizolować cieplnie seryjną puszkę filtra powietrza i wtedy osiągi się wyrównują do stożka KN. Osobna kwestią jest układ wydechowy i poprawa jego sprawności usuwania spalin z silnika . Seryjny wydech w 130KM wersjach bez katalizatora na dwóch tłumikach jest bardzo sprawny i zaskakująco cichy . U mnie na średnio ostrym wałku , zmienionym kompie ( Vems ) , seryjnym kolektorze i wydechu wyszło 151km na kołach . Na wiosnę zhamuję Puga na zrobionym zimnym dolocie ( stożek ) rurowym kolektorze wydechowym i jednym tłumiku .
Re: Dolot
: 15 sty sob, 2011 12:01 pm
autor: Lord Devil
O taka odpowiedz mi chodzilo, brakuje mi tylko jednej kwesti, podales spadek mocy i momentu przy niskich obrotach, czy wystapila jakas poprawa osiagow przy wyzszych obrotach?
Re: Dolot
: 15 sty sob, 2011 3:52 pm
autor: Marin205
jozek pisze:Marin205 pisze:niby tak - gdybyś zobaczył stożek Józka w Mi16 - naprawdę potężny - robi wrażenie
Pytanie czy rozmiar ma znaczenie czy jakość? Bo nie o wrażenie tu chodzi.
no ja myślę że józek ma największy
http://www.forum.peugeot205.pl/viewtopi ... 45#p236345
i taki właśnie mi się podoba, pamiętam jego słowa: brałem największy jaki się mieścił
Re: Dolot
: 15 sty sob, 2011 10:53 pm
autor: marcinpug
Lordzie , poprawa oczywiście wystąpiła przy 4800 obr. 1KM do 2KM przy 6050 obr. ale zaznaczam , że to pomiary na ostrzejszym ( nie seryjnym ) wałku . Co do serii to nie hamowałem ale przypuszczam , że wartości mogą być zbliżone.