D6c kilka problemów ;/
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: 24 lut śr, 2010 10:02 pm
- Posiadany PUG: 309GTI16
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Czerwieńsk/lubuskie
Re: D6c kilka problemów ;/
Twoje problemy z pierwszego postu są teraz najmniejszymi problemami.
Napisałeś, że masz D6C a teraz piszesz o 128 KM, chyba raczej 158 ?
Zrzuć miskę olejową i zobacz co tam jest. To samo z pokrywą zaworów.
Jak już uporasz się z ciśnieniem oleju to zajmiemy się problemami z odpalaniem.
Napisałeś, że masz D6C a teraz piszesz o 128 KM, chyba raczej 158 ?
Zrzuć miskę olejową i zobacz co tam jest. To samo z pokrywą zaworów.
Jak już uporasz się z ciśnieniem oleju to zajmiemy się problemami z odpalaniem.
-
- Maniak
- Posty: 1061
- Rejestracja: 11 lut sob, 2012 3:08 pm
- Posiadany PUG: 205 xs
- Lokalizacja: Komorów pod W-wa
Re: D6c kilka problemów ;/
Przepraszam, pomyliłem kod silnika w nazwie tematu;p Chodziło oczywiście o 1.9 D6B czyli silnik 8 zaworów i 128kM. Dwulitrową szesnastkę też mam ale w innym aucie. Temat D6B już chyba nieaktualny na razie ponieważ znalazłem drugi z b. niskim przebiegiem za dobre pieniądze i skorzystam z opcji. Ten w którym grają panewki rozłożę sobie i będę powoli robił od podstaw.
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
Re: D6c kilka problemów ;/
jak patrze w dziale sprzedam to opychasz DKZ ponoć dobry stan to dlaczego nie przełożysz tego co Ci "zagraca garaż" pod maske
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
-
- Maniak
- Posty: 1061
- Rejestracja: 11 lut sob, 2012 3:08 pm
- Posiadany PUG: 205 xs
- Lokalizacja: Komorów pod W-wa
Re: D6c kilka problemów ;/
Gdybyś czytał to byś przeczytał że nie znany mi jest stan tego DKZ'a . Skoro mam już nagrany d6b w wiadomym i dobrym stanie z niskim przebiegiem to po co mam wkładać silnik o nieznanej mi kondycji?
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
Re: D6c kilka problemów ;/
czytałem
Sam do Siebie sie boisz upchnąć pod maske choć masz pod ręką a tu ciemnote wciskasz
"Z zewnątrz wygląda ok. Podobno ma ok 160000 km najechane" mniejsza już o ciętą reke
to po cholere wypisywać jakieś info wyssane z palca
PS.
jak Ci sie to D6B trafi tak pewne jak to w aucie powodzenia życze
Sam do Siebie sie boisz upchnąć pod maske choć masz pod ręką a tu ciemnote wciskasz
"Z zewnątrz wygląda ok. Podobno ma ok 160000 km najechane" mniejsza już o ciętą reke
to po cholere wypisywać jakieś info wyssane z palca
PS.
jak Ci sie to D6B trafi tak pewne jak to w aucie powodzenia życze
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
-
- Maniak
- Posty: 1061
- Rejestracja: 11 lut sob, 2012 3:08 pm
- Posiadany PUG: 205 xs
- Lokalizacja: Komorów pod W-wa
Re: D6c kilka problemów ;/
Jeśli nie masz nic do powiedzenia w tym temacie to po co się "udzielasz" ? Zadałem kilka pytań więc może na nie odpowiedz. O silniku który sprzedaję wiem tyle co powiedział mi poprzedni właściciel który dał mi go do auta, a wystawiam za cenę samego bloku. Co do tego że mógłbym go włożyć do auta ( pociągnę już ten OT kawałek ), silnik mam od wydaje mi się bardzo pewnej i świadomej osoby z forum więc raczej wierzę w zapewnienia o jego stanie. A wolę taki sam silnik bo :
1 nie będę musiał nic kombinować bo będzie P & P
2 bo po co mam wkładać słabszy?
co do tego powodzenia to- bardzo dziękuję
Pozdrawiam i proponuję zakończyć zaśmiecanie tego wątku
1 nie będę musiał nic kombinować bo będzie P & P
2 bo po co mam wkładać słabszy?
co do tego powodzenia to- bardzo dziękuję
Pozdrawiam i proponuję zakończyć zaśmiecanie tego wątku
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
Re: D6c kilka problemów ;/
łotewer
masz dwa silniki kładziesz na stół rozbierasz ,weryfikacja zakup kilku pierdół składasz i masz d6b po dobrym przeglądzie
ale oczywiście zrobisz po swojemu
już koniec OT
masz dwa silniki kładziesz na stół rozbierasz ,weryfikacja zakup kilku pierdół składasz i masz d6b po dobrym przeglądzie
ale oczywiście zrobisz po swojemu
już koniec OT
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- marcpol
- Nowicjusz
- Posty: 90
- Rejestracja: 12 sie pt, 2011 1:48 pm
- Posiadany PUG: 205 1.1 Look; 205 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Juchnowiec/Białystok
Re: D6c kilka problemów ;/
Zmierzyłeś już cienienie oleju? Wskaźnik ciśnienia oleju na desce jest niemiarodajny.
Pytałem o śrubę koła pasowego, gdyż śruba ta dociska koło zębate pompy oleju.
Jeśli ciśnienie oleju jest rzeczywiście niskie niekoniecznie musi oznaczać to zły stan techniczny silnika. Pamiętam jakieś auto, w którym przyczyną niskiego ciśnienia oleju był zapchany silikonem smok pompy oleju. Zdarzają się też uszkodzenia samej pompy - duży luz pomiędzy kołami zębatymi, a obudową, uszkodzenie zaworu przelewowego.
Pytałem o śrubę koła pasowego, gdyż śruba ta dociska koło zębate pompy oleju.
Jeśli ciśnienie oleju jest rzeczywiście niskie niekoniecznie musi oznaczać to zły stan techniczny silnika. Pamiętam jakieś auto, w którym przyczyną niskiego ciśnienia oleju był zapchany silikonem smok pompy oleju. Zdarzają się też uszkodzenia samej pompy - duży luz pomiędzy kołami zębatymi, a obudową, uszkodzenie zaworu przelewowego.
Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych, diesla, alternatorów, rozruszników http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=8&t=25519