PILNE!!! XU9JAZ podłączenie
- jarema205
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 08 wrz sob, 2012 7:58 pm
- Posiadany PUG: GTI, CJ, XR, XRD, XRD, LOOK
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: PILNE!!! XU9JAZ podłączenie
Węże jakoś ogarniemy, ale mamy poważniejszy problem.
Po włożeniu silnika, nie ma prądu na pompie paliwa, ma kto pomysł dlaczego?
Po włożeniu silnika, nie ma prądu na pompie paliwa, ma kto pomysł dlaczego?
XR in PROGRESS
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: PILNE!!! XU9JAZ podłączenie
1 zawor powietrza dodatkowego od strony grodzi
2 jak woocash wspomnial z tym ze waz ten wygladac powinien jak eska
3 waz laczacy zawor powietrza dodatkowego z kolektorem dolotowym, kruciec od dołu mniej wiecej w polowie szerokosci kolektora, 3a kolektor 3b zawor powietsza od strony wtyczki
4 waz laczacy pokrywa zaworow z mniejszym kruccem w bloku przy misce olejowej, 4a pokrywa zaworow 4b wspomniany kruciec
2 jak woocash wspomnial z tym ze waz ten wygladac powinien jak eska
3 waz laczacy zawor powietrza dodatkowego z kolektorem dolotowym, kruciec od dołu mniej wiecej w polowie szerokosci kolektora, 3a kolektor 3b zawor powietsza od strony wtyczki
4 waz laczacy pokrywa zaworow z mniejszym kruccem w bloku przy misce olejowej, 4a pokrywa zaworow 4b wspomniany kruciec
GTI_Efekt Masy
- jarema205
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 08 wrz sob, 2012 7:58 pm
- Posiadany PUG: GTI, CJ, XR, XRD, XRD, LOOK
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: PILNE!!! XU9JAZ podłączenie
Po przrkręceniu kluczyka gasną kontrolki i 5 ostatnich bezpieczników nie działa
XR in PROGRESS
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: PILNE!!! XU9JAZ podłączenie
Jak pokręciłem kable w wiązce tj. skrzyneczce na przednim pasie to tak miałem. O ile pamiętam z tamtego miejsca szło napięcie na pompę paliwa. Po przekręceniu kluczyka coś się zwierało i gasły kontrolki. Ja nie doszedłem co spartoliłem kupiłem nową - starą wiązkę.
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: PILNE!!! XU9JAZ podłączenie
toś pocieszył
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: PILNE!!! XU9JAZ podłączenie
Kuźwa Jarema, jak bardzo byłeś podjarany przy rozbieraniu auta?
GTI_Efekt Masy
- jarema205
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 08 wrz sob, 2012 7:58 pm
- Posiadany PUG: GTI, CJ, XR, XRD, XRD, LOOK
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: PILNE!!! XU9JAZ podłączenie
krzyska pisze:Kuźwa Jarema, jak bardzo byłeś podjarany przy rozbieraniu auta?
Ja go nie rozbieralem i nie było mnie przy tym
Gdybym był przy rozbieraniu auta, to zrobiłbym milion zdjeć i nie byłoby teraz problemu.
Złośliwe komentarze sobie darujcie...
XR in PROGRESS
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: PILNE!!! XU9JAZ podłączenie
schemat, miernik w dłoń, jutro niedziela, dasz radę
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Re: PILNE!!! XU9JAZ podłączenie
Widzę, że tymczasem koledzy rozkminili przewody, podczas, gdy ja się głowiłem jak je sfotografować nie rozbierając silnika.
Co do prądu na pompie. Niektóre półki bezpieczników nie mają pinów w 14 gnieździe, a w jeszcze innych pompa jest pod 13 gniazdem. W ogóle jest sześć rodzajów półek, wbrew powszechnemu twierdzeniu, że jest jeden uniwersalny wzór. To znaczy po 91 jest jeden, wcześniej różnie. Warto się pochylić nad problemem...
Co do prądu na pompie. Niektóre półki bezpieczników nie mają pinów w 14 gnieździe, a w jeszcze innych pompa jest pod 13 gniazdem. W ogóle jest sześć rodzajów półek, wbrew powszechnemu twierdzeniu, że jest jeden uniwersalny wzór. To znaczy po 91 jest jeden, wcześniej różnie. Warto się pochylić nad problemem...
-
- Nowicjusz
- Posty: 51
- Rejestracja: 20 lip ndz, 2014 5:34 pm
- Posiadany PUG: 205 1.9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Starachowice
Re: PILNE!!! XU9JAZ podłączenie
Panowie
mam problem z podłączeniem wszystkich przewodów w moim GTI.
Pod przepustnicą i kolektorem idzie przewód do którego wpięty jest jakiś czujnik.
Przewód ten idzie tak jakby od kolektora dalej pod akumulatorem. Na tym przewodzie znajduje się jakiś filterek.
Nie wiem gdzie podłączyć ten przewód od strony właśnie kolektora dolotowego. Pomożecie?
mam problem z podłączeniem wszystkich przewodów w moim GTI.
Pod przepustnicą i kolektorem idzie przewód do którego wpięty jest jakiś czujnik.
Przewód ten idzie tak jakby od kolektora dalej pod akumulatorem. Na tym przewodzie znajduje się jakiś filterek.
Nie wiem gdzie podłączyć ten przewód od strony właśnie kolektora dolotowego. Pomożecie?
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: PILNE!!! XU9JAZ podłączenie
To zaworek par paliwa Jeśli dobrze pamiętam, powinien być podpięty pod któryś krócice przepustnicy.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: PILNE!!! XU9JAZ podłączenie
Podpinasz pod kruciec od dołu przepustnicy, ten najbliżej kolektora dolotowego. Kruciec na klucz 6kątny.
GTI_Efekt Masy
- czargosia
- Junior
- Posty: 415
- Rejestracja: 26 sty ndz, 2014 10:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 91-gutek, 205 Rallye 1,9 , 205 Automatic 1,9b+g 5D 89r,
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Olsztyn --- WARMIA I MAZURY
Re: PILNE!!! XU9JAZ podłączenie
Podłączę sie do pytań odnośnie podłączenia podzespołów.
1. Zawór powietrza dodatkowego. Zakładamy że jest w kształcie prostokąta i posiada dwa podłączenia do czujników . Jedno jest na dłuższym boku prostokąta od strony akumulatora ( mam tam kostkę z 2 kablami biały i niebieski). Drugi czujnik znajduje się na krótszym boku prostokąta od strony kolektora ssącego (2 kable w kolorze pomarańczowym i zielonym) Proszę o potwierdzenie czy tak macie te przewody podłączone. Jak ktoś wie co to za czujniki i jake mają zadanie.
2. pytanie to dotyczy podłączenia przewodu gumowego wychodzącego z UFO z aparatu zapłonowego. Ten cienki przewód podciśnienia jest w podłączony w rożny sposób.
- od ufa bezpośrednio do króćca pod przepustnicą
- drugi sposób od ufa do zaworu rozdzielaczaokraglego znajdującego sie przy przewodzie w kształcie L powietrza pomiędzy przeplywomierzem a przepustnicą. Od tego okrągłego zaworu do króćca pod przepustnicą.
Jak to macie podłączone bo juz sam nie wiem jak powinno być bo w każdym samochodzie mam inaczej.
1. Zawór powietrza dodatkowego. Zakładamy że jest w kształcie prostokąta i posiada dwa podłączenia do czujników . Jedno jest na dłuższym boku prostokąta od strony akumulatora ( mam tam kostkę z 2 kablami biały i niebieski). Drugi czujnik znajduje się na krótszym boku prostokąta od strony kolektora ssącego (2 kable w kolorze pomarańczowym i zielonym) Proszę o potwierdzenie czy tak macie te przewody podłączone. Jak ktoś wie co to za czujniki i jake mają zadanie.
2. pytanie to dotyczy podłączenia przewodu gumowego wychodzącego z UFO z aparatu zapłonowego. Ten cienki przewód podciśnienia jest w podłączony w rożny sposób.
- od ufa bezpośrednio do króćca pod przepustnicą
- drugi sposób od ufa do zaworu rozdzielaczaokraglego znajdującego sie przy przewodzie w kształcie L powietrza pomiędzy przeplywomierzem a przepustnicą. Od tego okrągłego zaworu do króćca pod przepustnicą.
Jak to macie podłączone bo juz sam nie wiem jak powinno być bo w każdym samochodzie mam inaczej.
Peugeot 205 CTI zielony - Jak dorosnę będę JAGUAR-em
-
- Junior
- Posty: 226
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
- Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bełchatów
Re: PILNE!!! XU9JAZ podłączenie
jeśli już to do przepustnicy masz specjalny dłuższy króciec do wprowadzenia.
Jeden czujnik to do zmiany mieszkanki przy dodatkowym zaworze powietrza bliżej grodzi :> przepływa przez niego woda gdy sie nagrzeja wyłączane jest ssanie automatyczne :> ??
Drugi czujnik hmmm zabij mnie nie wiem :> chyba że o czymś innym mówimy foto!:P
Jeden czujnik to do zmiany mieszkanki przy dodatkowym zaworze powietrza bliżej grodzi :> przepływa przez niego woda gdy sie nagrzeja wyłączane jest ssanie automatyczne :> ??
Drugi czujnik hmmm zabij mnie nie wiem :> chyba że o czymś innym mówimy foto!:P