GTI - już narobiłem sobie problemów.....
Naciskanie na gaz tez moze byc przyczyna rosnacych obrotow, wiec dobrze by bylo jakbys poswiecil czas i sprawdzil czy aby cos sie nie urwalo i gazu nie przyciska momentami
Fakt nie ma to jak fachowa pomoc kogos, kto nie moze od bym powiedzial -calkiem niekrotkiego czasu poradzic sobie z odpalaniem wlasnego samochodu. Jedz i badaj zaworek -tylko wez stetoskop.
Pa misiu
Fakt nie ma to jak fachowa pomoc kogos, kto nie moze od bym powiedzial -calkiem niekrotkiego czasu poradzic sobie z odpalaniem wlasnego samochodu. Jedz i badaj zaworek -tylko wez stetoskop.
Pa misiu
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
Ostatnio zmieniony 27 cze śr, 2007 11:43 am przez Dżon Dobra Nadzieja, łącznie zmieniany 1 raz.
Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
I co jak wyglada sprawa?
Jakie rzeczy posprawdzales?
Banita dobrze Ci pisze!
Zawor dodatkowego powietrza nie mialby wplywu na prace przy wysokich obrotach. Zaworek odpowietrzenia zbiornika paliwa tym bardziej, sonda lambda rowniez.
Czyli pojawia Ci sie blad 52? Mruga czy swieci caly czas?
Jesli sprawdziles przeplywke i czujnik polozenia przepustnicy tak jak pisal Banita, to ja sprawdzilbym szczelnosc dolotu - moze byc to prawdopodobne (wymiana filtra, a moze jak pracowal na 3 i telepalo silnikiem to rozszczelnilo)?
Jakie rzeczy posprawdzales?
Banita dobrze Ci pisze!
Zawor dodatkowego powietrza nie mialby wplywu na prace przy wysokich obrotach. Zaworek odpowietrzenia zbiornika paliwa tym bardziej, sonda lambda rowniez.
Czyli pojawia Ci sie blad 52? Mruga czy swieci caly czas?
Jesli sprawdziles przeplywke i czujnik polozenia przepustnicy tak jak pisal Banita, to ja sprawdzilbym szczelnosc dolotu - moze byc to prawdopodobne (wymiana filtra, a moze jak pracowal na 3 i telepalo silnikiem to rozszczelnilo)?
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
tadam !! end de łiner isJesli sprawdziles przeplywke i czujnik polozenia przepustnicy tak jak pisal Banita, to ja sprawdzilbym szczelnosc dolotu - moze byc to prawdopodobne (wymiana filtra, a moze jak pracowal na 3 i telepalo silnikiem to rozszczelnilo)?
ten motronic, to jednak mądra bestia, raz podał kod na dolot powietrza i się nie pomylił... problem wolnym obrotów, błędów kompa, usunięty
przy okazji naprawił się ABS
pozostał równie wkurzający problem nie jechanie pow. 5000 obrotów... (sa nowe świece - ngk v-line)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
dziura w dolocie
filtr marki siakieśtam za 28 zł ( powietrza ) cały sie zwinął pod wpływem siły ssacej xu9 , dzisiaj jadę zrobić aferę ....
może to ten filtr powoduje brak powietrza pow 5000.. i coś... nie wiem sam
filtr marki siakieśtam za 28 zł ( powietrza ) cały sie zwinął pod wpływem siły ssacej xu9 , dzisiaj jadę zrobić aferę ....
może to ten filtr powoduje brak powietrza pow 5000.. i coś... nie wiem sam
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
A nie mówiłem ze to zbieg okoliczności a nie związek ze świecami..???
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Bardzo prawdopodobne, ze to wina filtra. Nie wiem jak to u Ciebie wyglada ale jezeli sie "zwinal" to moze ograniczac doplyw powietrza przy wysokich obrotach!
PS. a zasada jest zawsze taka: jezeli przy czyms grzebales a pozniej samochod nie chodzi tak jak powinien, szukaj tam gdzie sie dotykales lapami
PS. a zasada jest zawsze taka: jezeli przy czyms grzebales a pozniej samochod nie chodzi tak jak powinien, szukaj tam gdzie sie dotykales lapami
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Czasem przypadkowo można popsuć coś obok,. nieświadomie..
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec