czy to czujnik ciśnienia oleju?
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
hmm.. tak sobie czytam na forum, i wychodzi na to, że w gti montowali różne czujniki ciśnienia oleju (wychyłowe) albo to nie czujnik z gti, albo wogóle nie wychyłowy ciśnienia
pytanie... będzie pasiło W MIEJSCE czujnika kontrolki ciśnienia oleju? czy koniecznie trzeba dorabiać trójnik?
tak na oko biorąc, to gwint w tym czujniku jest 2 razy cieńszy niż w czujniku temp oleju (którego gwint to ponoć 16X1,5)
na czujniku wyryto z tyłu, jaeger made in france, a z przodu numer.. 24f1 12V8B 0940 001 9900 sorki za jakośc fotki... robione aparatem,, ale jak ktoś wie, to się pewnie połapie..
Dodano po 1 godzinach 24 minutach:
oki, chamsko odpowiem sobie sam na to pytanie:) tak, to jest czujnik ciśnienia oleju, o max ciśnieniu 8 bar, oporze w stanie spoczynku 275 Ohm, jakby ktoś miał taki zepsuty czujnik (pokazuje opór całkowity (1), albo coś koło tego, coś w nim lata itp) to wiem jak to naprawić i za dobre słowo podzielę się tą cenną informacją.
PS, mój był zepsuty... teraz działa
ale pytanie o gwint pozostaje.. jakby co
pytanie... będzie pasiło W MIEJSCE czujnika kontrolki ciśnienia oleju? czy koniecznie trzeba dorabiać trójnik?
tak na oko biorąc, to gwint w tym czujniku jest 2 razy cieńszy niż w czujniku temp oleju (którego gwint to ponoć 16X1,5)
na czujniku wyryto z tyłu, jaeger made in france, a z przodu numer.. 24f1 12V8B 0940 001 9900 sorki za jakośc fotki... robione aparatem,, ale jak ktoś wie, to się pewnie połapie..
Dodano po 1 godzinach 24 minutach:
oki, chamsko odpowiem sobie sam na to pytanie:) tak, to jest czujnik ciśnienia oleju, o max ciśnieniu 8 bar, oporze w stanie spoczynku 275 Ohm, jakby ktoś miał taki zepsuty czujnik (pokazuje opór całkowity (1), albo coś koło tego, coś w nim lata itp) to wiem jak to naprawić i za dobre słowo podzielę się tą cenną informacją.
PS, mój był zepsuty... teraz działa
ale pytanie o gwint pozostaje.. jakby co
- Załączniki
-
- 03-01-07_2206.jpg (14.01 KiB) Przejrzano 6092 razy
-
- 03-01-07_2207.jpg (15.5 KiB) Przejrzano 6089 razy
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
hmm... ten mały gwint to 10 drobnozwojowy, dzisiaj sie wkurzyłem i rozebrałem chyba pół deski ... podłączyłem kabelki pod licznik bezpośrednio
ale... coś mi nie działa ten czujnik temp oleju (wskażnik w liczniku spoko działa..) moze coś nie kontaktuje... będzie poprawka :>
ale... coś mi nie działa ten czujnik temp oleju (wskażnik w liczniku spoko działa..) moze coś nie kontaktuje... będzie poprawka :>
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
szczerze to po co wam te czujniki
zliczniki z Gti macie i chcecie to wykorzystać czy Wam się po prostu nudzi
zliczniki z Gti macie i chcecie to wykorzystać czy Wam się po prostu nudzi
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
po 1 OT a to u moderatora jest naganneSebek pisze:szczerze to po co wam te czujniki
zliczniki z Gti macie i chcecie to wykorzystać czy Wam się po prostu nudzi
po 2 poniewaz jesli ma sie licznik z gti( z xs delikatnie mowiac beznajdziejnie jest podswietlony)to chcialoby sie zeby dzialaly wszystkie wskazniki
po 3 strasznie podnieca mnie widok barometru wskazujacego ze wal i panewki sa w dobrej kondycji
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
panowie jakie OT
moderator bacznie obserwuje Wasze zuchwałe poczynania
pytanie było jak najbardziej odnośnie zagadnienia
ale już wiem że się Wam nudzi i podnieca Was widok barometru
ps. są inne sposoby aby sprawdzić wał i panewki ale puste miejsce w liczniku faktycznie
czasem irytuje
pozdro
moderator bacznie obserwuje Wasze zuchwałe poczynania
pytanie było jak najbardziej odnośnie zagadnienia
ale już wiem że się Wam nudzi i podnieca Was widok barometru
ps. są inne sposoby aby sprawdzić wał i panewki ale puste miejsce w liczniku faktycznie
czasem irytuje
pozdro
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
w koncu porzypomnialem sobie o gwincie z czujnika
gwint calowy, niestety nie mialem takiego grzebienia zeby zmierzyc, ale w jakims poradniku znalazlem to i owo
srednica nominalna: 5/8 cala
srednica gwintu nakretki 15,87(czujnik ma 15,69 ale tolerancja dla gwintu wynosi ok 0,2 mm)
ilosc zwojow na cal: 11
skok gwintu: 2,309 mm
gwint calowy, niestety nie mialem takiego grzebienia zeby zmierzyc, ale w jakims poradniku znalazlem to i owo
srednica nominalna: 5/8 cala
srednica gwintu nakretki 15,87(czujnik ma 15,69 ale tolerancja dla gwintu wynosi ok 0,2 mm)
ilosc zwojow na cal: 11
skok gwintu: 2,309 mm