Strona 1 z 2

: 04 sty czw, 2007 12:43 am
autor: woocash
hmm.. tak sobie czytam na forum, i wychodzi na to, że w gti montowali różne czujniki ciśnienia oleju (wychyłowe) albo to nie czujnik z gti, albo wogóle nie wychyłowy ciśnienia :P

pytanie... będzie pasiło W MIEJSCE czujnika kontrolki ciśnienia oleju? czy koniecznie trzeba dorabiać trójnik?

tak na oko biorąc, to gwint w tym czujniku jest 2 razy cieńszy niż w czujniku temp oleju (którego gwint to ponoć 16X1,5)

na czujniku wyryto :P z tyłu, jaeger made in france, a z przodu numer.. 24f1 12V8B 0940 001 9900 sorki za jakośc fotki... robione aparatem,, ale jak ktoś wie, to się pewnie połapie..

Dodano po 1 godzinach 24 minutach:

oki, chamsko odpowiem sobie sam na to pytanie:) tak, to jest czujnik ciśnienia oleju, o max ciśnieniu 8 bar, oporze w stanie spoczynku 275 Ohm, jakby ktoś miał taki zepsuty czujnik (pokazuje opór całkowity (1), albo coś koło tego, coś w nim lata itp) to wiem jak to naprawić :) i za dobre słowo podzielę się tą cenną informacją.

PS, mój był zepsuty... teraz działa :)

ale pytanie o gwint pozostaje.. jakby co

: 04 sty czw, 2007 1:52 am
autor: moralez
gwint nie pasuje, trzeba dorabiac "przelotke" :roll:

: 04 sty czw, 2007 12:12 pm
autor: woocash
kurr... a już się łudziłem...
możecie mi powiedzieć, jakie gwinty ma mieć ta przelotka? tzn od razu trójnik :)

: 05 sty pt, 2007 2:47 am
autor: moralez
w przecietnym komplecie gwintownikow napewno ich nie ma 8)7 :mrgreen:
a kupno 2 gwintownikow byloby drozsze od zrobienia trojnika przez slusarza, jak nie zapomne to zmierze chociaz ten od czujnika standardowo wkreconego w blok

: 05 sty pt, 2007 1:28 pm
autor: smug
no czekam czekam panie Moralez :P.Woocash zatrudnil mnie za slusaza i ktos mam nadzieje potwierdzi jego informacje zwiazane z tymi gwintami :D

: 06 sty sob, 2007 12:37 am
autor: moralez
oczywiscie zapomnialem :D
ale w weekend chyba nie bedziesz toczyl :wink:

: 06 sty sob, 2007 1:54 am
autor: woocash
hmm... ten mały gwint to 10 drobnozwojowy, dzisiaj sie wkurzyłem i rozebrałem chyba pół deski ... podłączyłem kabelki pod licznik bezpośrednio :P

ale... coś mi nie działa ten czujnik temp oleju (wskażnik w liczniku spoko działa..) moze coś nie kontaktuje... będzie poprawka :>

: 06 sty sob, 2007 2:13 am
autor: moralez
mi po 200 km pokazuje 70 wiec moze wybierz sie w dluzsza trase 8)
ja swoj podgrzewalem opalarka w celu sprawdzenia czy dziala 8)7

co do podlaczania to kostka jest za plastikiem zaznaczonym na kolku

: 06 sty sob, 2007 12:42 pm
autor: Sebek
szczerze to po co wam te czujniki :roll:
zliczniki z Gti macie i chcecie to wykorzystać czy Wam się po prostu nudzi :?:

: 06 sty sob, 2007 1:09 pm
autor: woocash
no cóż... to się nazywa typowy offtopic w wykonaniu moderatora :mrgreen:
odpowiem tak..... zgadnij :wink:

: 06 sty sob, 2007 1:34 pm
autor: moralez
Sebek pisze:szczerze to po co wam te czujniki :roll:
zliczniki z Gti macie i chcecie to wykorzystać czy Wam się po prostu nudzi :?:
po 1 OT a to u moderatora jest naganne :P
po 2 poniewaz jesli ma sie licznik z gti( z xs delikatnie mowiac beznajdziejnie jest podswietlony)to chcialoby sie zeby dzialaly wszystkie wskazniki
po 3 strasznie podnieca mnie widok barometru wskazujacego ze wal i panewki sa w dobrej kondycji :D

: 06 sty sob, 2007 1:41 pm
autor: woocash
Ad3. to ja jeszcze zobacze... czy ten wskaźnik zostanie :P

PS.. moralez.. ile Ci wskazuje ten barometr? tak.. na jałowych, 3000, 5000?

: 06 sty sob, 2007 1:58 pm
autor: Sebek
panowie jakie OT
moderator bacznie obserwuje Wasze zuchwałe poczynania:wink:
pytanie było jak najbardziej odnośnie zagadnienia :)
ale już wiem że się Wam nudzi i podnieca Was widok barometru

ps. są inne sposoby aby sprawdzić wał i panewki ale puste miejsce w liczniku faktycznie
czasem irytuje :)

pozdro

: 06 sty sob, 2007 2:41 pm
autor: moralez
woocash pisze:Ad3. to ja jeszcze zobacze... czy ten wskaźnik zostanie :P

PS.. moralez.. ile Ci wskazuje ten barometr? tak.. na jałowych, 3000, 5000?
zaraz po odpaleniu dochodzi do 6 8)
po nagrzaniu do 80 st ok 2
przy 90 st 1-1,5( zalezy jak trzyma obroty 900 czy 1000)

: 10 sty śr, 2007 3:10 am
autor: moralez
w koncu porzypomnialem sobie o gwincie z czujnika 8)

gwint calowy, niestety nie mialem takiego grzebienia zeby zmierzyc, ale w jakims poradniku znalazlem to i owo

srednica nominalna: 5/8 cala
srednica gwintu nakretki 15,87(czujnik ma 15,69 ale tolerancja dla gwintu wynosi ok 0,2 mm)
ilosc zwojow na cal: 11
skok gwintu: 2,309 mm