U mnie było tak:
-wydech - zdobyłem rurę od 205TD
-zbiorniczek wyrównawczy "jajko" się nie zmieści, musi być czarny prostokątny i w dodatku musiałem przesunąć mocowania.
-filtr paliwa jeśli jeszcze nie jest na termostacie to trzeba gdzieś przenieść
-mogą być różne rozwiązania z podłączeniem chłodniczki oleju.
-w TD sprzęgło ma 215mm i też są dwa rodzaje zwykłe i "ciągnione", to drugie ma inną łapę łożyska w skrzyni, zdarzały się też wersje TD 200mm, ja jeżdze na zwykłym 200mm i narazie żyje
-skrzynie TD generalnie są nieco "dłuższe", na zwykłej skrzyni jedziesz już na piątce a myślisz że masz 4
i ciągle sięgasz wbić kolejny bieg
-chłodnice w TD były grubsze, ale radzi sobie na zwykłej
-może być problem z wężami powietrza filtr-turbo, nie wiem czy wersja z 405 nad obudową rozrządu zmieści się w 205, ja zastosowałem z 306 idącą przy grodzi, ale w samych 306 było też różnie
-Trzeba się zdecydować czy chce się rzeźbić maskę dla IC... dla mniej wymagających mam gdzies kolektor ssący do wersji bez IC
A jeśli iśc na całość, to szukałbym dawcy 406 z kolektorem ssącym fajnie zgranym do podpięcia zewnętrznego IC
-TD były na wtrysku Lucasa i Boscha, w dodatku różnie "zelektronizowane" od sterowania tylko EGR, po sterowanie wyprzedzieniem wtrysku, wtedy pierwszy wtryskiwacz ma czujnik i kabelek, no i może być dla kogoś dużym utrudnieniem ta kablomania.
Do zabaw z podkręcaniem przyjemniejszy jest Bosch, szybciej i wygodniej daje się regulować i modyfikować