Strona 1 z 1

Zajechałem kolejną skrzynię!!!

: 09 kwie pn, 2007 6:58 pm
autor: sekator
Stało się to tak:

dość szybko cofałem a następnie mocno zahamowałem i zblokowała mi się skrzynia, nie wchodził mi żaden bieg, stałem na srodku ulicy a na dodatek paliło się sprzęgło. jakoś udało mi sie wbić chyba 5-tkę i zjechałem na bok, nie mogłem zbić 5-tki i dopiero z międzygazem i sprzęgłem udało mi się to zrobić, znowu żaden bieg nie wchodził ale wszedł wsteczny. Jakoś dziwnie wysoko załapało sprzęgło coś walnęło i wbiłem na luz. Nie wiem co jest grane ale wszystkie biegi i sprzęgło zaczęły działać normalnie. Pojeździłem trochę i było ok., aż znowu cofnołem i zahamowałem i teraz zblokowała się na dobre.
Jedzie mi teraz na luzie (ma chyba 3-kę) jak wbijam inny bieg to pali sprzęgło i nie jedzie albo jakoś dziwnie wali jakby wchodził bieg na bieg.

co mogło się stać :?:

: 09 kwie pn, 2007 7:06 pm
autor: Michal gti
Przesuwka mogła się spierniczyć. Nie wbija biegu, lub inny wchodzi. Albo się któryś bieg wysypał (wsteczny?) i blokuje skrzynie.

: 09 kwie pn, 2007 7:18 pm
autor: sekator
hmm... na skrzyniach dalej się nie znam więc zapytam, co prościej (taniej/lepiej) zrobić, mam całą drugą skrzynię z gti ale szkoda mi tego krótszego przełożenia które mam teraz:

1. naprawić
2. założyć tą z gti i przełożyć przełożenia
3. kupić same przełożenia z mi16 i założyć do skrzyni z gti

wiem, że wszystkie te operacje są podobne ale chodzi mi o szczegóły, np. czy przy każdej z tych czynności trzeba rozbierać cała skrzynkę, czy np. tylko część?

: 09 kwie pn, 2007 9:20 pm
autor: stelmi
najkrótsze byłoby od mi 16 ale chyba najdroższe a robota ta sama co z kazdym innym. rozebrac trzeba całą i z wałka z przełożenia głównego zdjąć wszytko i przełożyć na nowe przełożenie. jak chcesz to ci to zrobie? (jestem z wawy, no pod wawy)

: 11 kwie śr, 2007 4:29 pm
autor: Jaca1984
jedno jest pewne - na wstecznym lepiej nie szaleć ! ;)