ciśnienie oleju
- chaos
- Junior
- Posty: 351
- Rejestracja: 25 maja pt, 2007 6:54 am
- Posiadany PUG: sie mota zmota
- Numer Gadu-gadu: 3116894
- Lokalizacja: Gdańsk
ciśnienie oleju
a więc tak jadąc spokojnie, czyli normalnie ciśnienie rośnie proporcjonalnie do obrotów od 2 bar do 6 bar przy 4k obrotów, na trasie jak jade cały czas między 5-6 bar, problem powstaje gdy go troche chce popałować, daje w palnik i ciśnienie maleje do 3 tyś obr wskakuje na ok 4-4,5 bar a potem spada w dół aż do ostatniej białej kreski w przypadku butowania do 7k obr.
co to może oznaczać ? tak pozatym zwaliła się wskazówka poziomu paliwa ale nie o tym temat, ktoś ma jakieś rady ?? czy najlepiej zrzucić miche olejową i spojrzeć ?? na co wtedy zwracać uwage ??
thx aha silnik 1.9 gti 88kw
co to może oznaczać ? tak pozatym zwaliła się wskazówka poziomu paliwa ale nie o tym temat, ktoś ma jakieś rady ?? czy najlepiej zrzucić miche olejową i spojrzeć ?? na co wtedy zwracać uwage ??
thx aha silnik 1.9 gti 88kw
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
jeszcze taki pomysł może ci sie kabelek na czujniku obluzował i przy drganiach tzn. duużych obrotach nie styka jak należy
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
-
- Uzalezniony
- Posty: 689
- Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
- Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
- Numer Gadu-gadu: 6262732
- Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
- Kontakt:
Jak zdejmiesz miskę to spróbuj poruszać korbowodami w przód i w tył względem auta. Jesli czujesz luzy to znaczy ze panewki mają dość. Kiedyś tez miałem nadzieje ze to czujnik itp. a okazało sie ze po prostu silnik do remontu (naprawy bieżącej ) Ale jestli wał masz dobry to zmień panewki i będzie git.
Pug sprzedany
- chaos
- Junior
- Posty: 351
- Rejestracja: 25 maja pt, 2007 6:54 am
- Posiadany PUG: sie mota zmota
- Numer Gadu-gadu: 3116894
- Lokalizacja: Gdańsk
wykluczam możliwość, ze jest za mało oleju, bo sprawdzam za każdym razem, luźne kabelki na czujnikach też nie, może któryś czujnik lekko trafiony ??
wczoraj sprawdzałem na trasie gdańsk - szczecin, rozpędzając się normalnie ciśnienie oscyluje od 4-5, po 10-15 min jazdy z prędkoscią 100km/h nabija się do 6 i trzyma no może minimalnie poniżej 6, redukcja gaz do dechy i ciśnienie szwankuje, przy 5 tyś obr zaczyna go być poniżej 2-2,5 bar przy 6 już jest tylko 1 bar dalej nie ciągne bo boje się czerwonego pola.
tak pozatym 98% trasy jechałem 90-100km/h 5 bieg i uwaga !!!!!!!!!!
spalił 5,9 L /100km vpower racing
wczoraj sprawdzałem na trasie gdańsk - szczecin, rozpędzając się normalnie ciśnienie oscyluje od 4-5, po 10-15 min jazdy z prędkoscią 100km/h nabija się do 6 i trzyma no może minimalnie poniżej 6, redukcja gaz do dechy i ciśnienie szwankuje, przy 5 tyś obr zaczyna go być poniżej 2-2,5 bar przy 6 już jest tylko 1 bar dalej nie ciągne bo boje się czerwonego pola.
tak pozatym 98% trasy jechałem 90-100km/h 5 bieg i uwaga !!!!!!!!!!
spalił 5,9 L /100km vpower racing
- chaos
- Junior
- Posty: 351
- Rejestracja: 25 maja pt, 2007 6:54 am
- Posiadany PUG: sie mota zmota
- Numer Gadu-gadu: 3116894
- Lokalizacja: Gdańsk
kolejna awaria
jak to mawiają dzień bez awarii dniem straconym, rozumiem w mojej toyocie lj70 przygotowanej do terenu to się sprawdza ale jest katowana w terenie ale w gti ??????
a więc przestało mi pokazywać poziom paliwa
od full baku zrobiłem może z 30 km więc wykluczam brak paliwa, co to może być gdzie szukać ??
jak to mawiają dzień bez awarii dniem straconym, rozumiem w mojej toyocie lj70 przygotowanej do terenu to się sprawdza ale jest katowana w terenie ale w gti ??????
a więc przestało mi pokazywać poziom paliwa
od full baku zrobiłem może z 30 km więc wykluczam brak paliwa, co to może być gdzie szukać ??
sygnatura usunięta ze względu na pokazywanie nagich pośladków i pięknych dorodnych piersi...
- chaos
- Junior
- Posty: 351
- Rejestracja: 25 maja pt, 2007 6:54 am
- Posiadany PUG: sie mota zmota
- Numer Gadu-gadu: 3116894
- Lokalizacja: Gdańsk
źle mnie zrozumiałeś, albo źle się wyraziłem, w trakcie pałowania spada ciśnienie, jak odpuszcze i przyspieszam normalnie, to ciśnienie idzie w normie
olej ma z 2000 km, elf 10w40 competition sti
jak jest rozgrzany maxymalnie to trzyma 5 bar około jak katuje spada, jak przestane wraca
ile kosztuje czujka ciśnienia ???, albo manometr wstawie sobie i po krzyku.
olej ma z 2000 km, elf 10w40 competition sti
jak jest rozgrzany maxymalnie to trzyma 5 bar około jak katuje spada, jak przestane wraca
ile kosztuje czujka ciśnienia ???, albo manometr wstawie sobie i po krzyku.
sygnatura usunięta ze względu na pokazywanie nagich pośladków i pięknych dorodnych piersi...