Cholerna ciekawostka na temat tlokow!
: 10 cze ndz, 2007 4:56 pm
Ale jestem wscielky!!!
Robimy wszystko aby wystartowac w GSMP Zaloz ktory jest za tydzien, i dzis juz wiadomo ze sie nie wyrobie
Silnik pozostalo poskladac, a jest ten sam co sezon temu, ale postanowilem wlozyc tloki wklesle aby go odprezyc...
jedyny komplet fajnych tlokow to tloki z silnika DKZ, czyli 122km, na oko wygladaja tak samo jak tloki z silnika 128km... co ciekawe maja te same ozanaczenia producenta!!
A jak sie okazalo sa inne, i sa nizsze od tlokow z 128km.
Tak wiec wiadomo juz ze silniki 128 km i 122km mialy takze rozne tloki!!
I teraz jak policzylem wychodzi mi 9.9:1 zamiast 11.0:1
Trzeba jeszcze splanowac glowice (a juz jest splanowana o 1,6mm)... i w zwiazku z tym nie wyrobimy sie na GSMP
Te francuzy coraz bardziej mnie zaskakuja, im czlowiek wiecej wie, tym wiecej jest "nie wiadomych"
Robimy wszystko aby wystartowac w GSMP Zaloz ktory jest za tydzien, i dzis juz wiadomo ze sie nie wyrobie
Silnik pozostalo poskladac, a jest ten sam co sezon temu, ale postanowilem wlozyc tloki wklesle aby go odprezyc...
jedyny komplet fajnych tlokow to tloki z silnika DKZ, czyli 122km, na oko wygladaja tak samo jak tloki z silnika 128km... co ciekawe maja te same ozanaczenia producenta!!
A jak sie okazalo sa inne, i sa nizsze od tlokow z 128km.
Tak wiec wiadomo juz ze silniki 128 km i 122km mialy takze rozne tloki!!
I teraz jak policzylem wychodzi mi 9.9:1 zamiast 11.0:1
Trzeba jeszcze splanowac glowice (a juz jest splanowana o 1,6mm)... i w zwiazku z tym nie wyrobimy sie na GSMP
Te francuzy coraz bardziej mnie zaskakuja, im czlowiek wiecej wie, tym wiecej jest "nie wiadomych"