czy w 1.6 GTi był montowane chłodniczki oleju, czy tylko w 1.9?
Czy można zaadoptować taką chłodniczkę bez kłopotów czy wymagane są jakieś przeróbki?
pytanie o chłodniczkę oleju?
- joker
- Junior
- Posty: 109
- Rejestracja: 09 kwie pn, 2007 11:16 pm
- Posiadany PUG: brak
- Numer Gadu-gadu: 2028006
- Lokalizacja: Płock
pytanie o chłodniczkę oleju?
Były : 205 GTi (Rajdówka)
Obecny : 208 GTi FL
Obecny : 208 GTi FL
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Można można, ale trochę trzeba się pobawić. Potrzebujesz chłodniczkę, wysokociśnieniowe przewody olejowe i przelotki do zamocowania przewodów do bloku oraz do chłodniczki. Ponadto musisz zrobić doprowadzenie płynu chłodniczego do chłodniczki i powrót do obiegu płynu w układzie chłodzącym. W oryginale GTI z chłodniczką mają taki trójnik na przewodzie biegnącym pomiędzy akumulatorem a zbiorniczkiem płynu do wspomagania. W linkach poniżej więcej na ten temat.
http://www.forum.peugeot205.pl/viewtopi ... czka+oleju
http://www.forum.peugeot205.pl/viewtopi ... czka+oleju
Do końca miesiąca będę modyfikował trochę seryjne rozwiązanie i jak się sprawdzi będę miał do sprzedania 2 komplety przewodów (oryginalne i wzmacniane dorobione na zamówienie) oraz przelotki. Powodzenia
http://www.forum.peugeot205.pl/viewtopi ... czka+oleju
http://www.forum.peugeot205.pl/viewtopi ... czka+oleju
Do końca miesiąca będę modyfikował trochę seryjne rozwiązanie i jak się sprawdzi będę miał do sprzedania 2 komplety przewodów (oryginalne i wzmacniane dorobione na zamówienie) oraz przelotki. Powodzenia
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: pytanie o chłodniczkę oleju?
Odgrzewam MEGA Kotleta, by nie zakładać nowego tematu
Chciałbym dopytać, czy wg Waszej wiedzy, w migu, który jeździ w normalnym ruchu ulicznym, czaaaasem jaka autostrada, małe pałowanko itp...konieczne jest stosowanie wymiennika ciepła pod filtrem oleju ?
Obecnie nawet w lato nie udało mi się zagrzać oleju do 105-110 stC
Pytanie tylko w jak dużym stopniu taka chłodniczka odbiera ciepło od oleju ?
Pytam, bo mam w zamyśle jej demontaż, by ułatwić odkręcanie filtra oleju...przewioduje też zmianę tej chłodniczki na cieńszą o połowę..( pasuje od berlingo, partnera z silnikiem diesla ).
Wiem, ze już o to kiedyś pytałem, ale w sumie to niczego konkretnego się nie dowiedzieliśmy.
Chciałbym dopytać, czy wg Waszej wiedzy, w migu, który jeździ w normalnym ruchu ulicznym, czaaaasem jaka autostrada, małe pałowanko itp...konieczne jest stosowanie wymiennika ciepła pod filtrem oleju ?
Obecnie nawet w lato nie udało mi się zagrzać oleju do 105-110 stC
Pytanie tylko w jak dużym stopniu taka chłodniczka odbiera ciepło od oleju ?
Pytam, bo mam w zamyśle jej demontaż, by ułatwić odkręcanie filtra oleju...przewioduje też zmianę tej chłodniczki na cieńszą o połowę..( pasuje od berlingo, partnera z silnikiem diesla ).
Wiem, ze już o to kiedyś pytałem, ale w sumie to niczego konkretnego się nie dowiedzieliśmy.
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
-
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: 23 sty śr, 2013 12:31 am
- Posiadany PUG: 405 16v
- Numer Gadu-gadu: 6392176
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: pytanie o chłodniczkę oleju?
Ja w zdłubanym AXie ze względu na brak miejsca i bezpieczeństwo filtra oleju stosuję filtr z renault. Jest sporo niższy. Oryginalny miał by spore szanse zetknąć się z pasem przednim przy byle dzwonku. Pomysł zaczerpnięty od RAS-ART...