Strona 1 z 1

Co TO?

: 19 cze wt, 2007 10:59 pm
autor: smug
Co TO jest i gdzie sie znajduje?Czemu TO ma sluzyc?I z czego TO jest sterowane bo nie ma tego(tak mi sie wydaje) na schemacie sterowania silnika xu9j1.Jak najwiecej inforacji potrzebuje.

: 19 cze wt, 2007 11:17 pm
autor: Banita
elektrozawor par paliwa miedzy filtrm weglowym, a przepustnica -jezeli jest wadliwy zapala lampke od kompa. Kazdy podobny nawet od poloneza podejdzie jako zamiennik.

: 19 cze wt, 2007 11:21 pm
autor: smug
Ma jakis wplyw na prace silnika?Z filtra weglowego tez juz nic nie zostalo.Jego nie ma schemacie sterowania wiec moze bedzie na innym...

: 20 cze śr, 2007 8:33 am
autor: aule
Dobra to jak to będzie nie potrzebne to powiedzcie co zrobić z rurką w przepustnicy do której jest to podłączone.

: 20 cze śr, 2007 10:39 am
autor: Banita
Jest potrzebne, bo inaczej komputer przechodzi w tryb serwisowy :roll:
Jesli filtr macie popekany,a nie chcecie szukac takiego, to zrobicie tak przepustnica ->ten (sprawny!) zawor->kawalek rurki z zaslepka.

: 20 cze śr, 2007 5:15 pm
autor: smug
A moze mi ktos powiedziec gdzie sie "TO" znajduje na schemacie?
Bo u mnie nie ma zadnych luznych kabli ktore moglyby przypasowac...

: 20 cze śr, 2007 5:52 pm
autor: Banita
Canister solenoid, solenoid valve, czy cos w ten desen -pamietam, ze kiedys to w haynesie widzialem -znajdziesz :)

: 20 cze śr, 2007 11:19 pm
autor: smug
Jest ale w schemacie XU9JA/L ,a do XU9J1 nie ma :(
Tak ze nie wiem...

: 21 cze czw, 2007 2:31 pm
autor: d_ARC
Rozgrzebałem osatnio przód auta i też zastanawia mnie to cudo. Rozumiem, że filtr jest w przednim nadkolu po stronie kierowcy.

W jakich sytuacjach to cudo powoduje zapalanie kontrolki STOP. U mnie świeci się tylko po rozgrzaniu, na wolnych obrotach/przy zmianie biegu.

Owo cudo ma miejsce na wtyczkę, u mnie jest ona niepodłączona. Wtyczka jest taka sama jak do czujnika wstecznego biegu. Problem w tym, że u mnie jest tylko jedna taka w tym miejscu i nie wiem do czego służy. Mam trochę bałaganu w elektryce i próbuję dojść co jest co. Nie mam świateł wstecznego. Po spięciu pinów wtyczki na krótko, światła nie działają, żarówki OK, na jednym z pinów jest prąd (podświetla żarówkę probówki). Czy można w jakiś sposób ocenić do czego służy kabel z wtyczką?

Czym objawia się tryb serwisowy? Moje auto jeździ całkiem przyzwoicie, lepiej niż 122KM w jednym czrnym GTI składane u jednego z rajdowych speców, tyle że na wyższych biegach od 4500 obr/min się kończy moc. Czy to mogą być objawy trybu serwisowego?

Z góry dzięki.

: 21 cze czw, 2007 2:41 pm
autor: Banita
Na serwisowce z reguly jest opozniony zaplon i wiecej paliwa, ale ja tego w pugu nie zauwazylem. Po prostu swieci strasznie irytujaca lampka.

: 21 cze czw, 2007 2:56 pm
autor: d_ARC
Hehe to moze dlatego mam power flama z wydechu przy redukcji na niższy bieg przy wysokich obrotach :D

: 21 cze czw, 2007 3:38 pm
autor: Banita
zgadza sie przelot + troszke paliwa i sa flame'y

: 21 cze czw, 2007 4:25 pm
autor: smug
Zastanawiam sie czy nie wpiac sie z tym "cudem" tak jak jest to pokazane na schemacie XU9JA/L...
Czy lepiej bedzie to wypierdzielic i zaslepic?
Zadna kontrolka mi nie swieci...

: 22 cze pt, 2007 10:29 pm
autor: d_ARC
Jak sprawdzić stan filtra i za co on tak naprawdę odpowiada? Czy jego usunięcia ma wpływ na prawidłową pracę silnika (poza wyłączeniem trybu serwisowego) i osiągi auta?