Strona 1 z 4

chaos i jego mina, tym razem skrzynia biegów :(

: 06 lip pt, 2007 2:22 pm
autor: chaos
Wypluło mi 106 koni przy 6030 rpm oraz 144 momentu przy 3100 rpm.

powinno 122 kuce zapodać, przy założeniu że silnik nowy, ok troche mniej może być 17 lat ma ale orazu 16 koni :/


od czego zacząć reanimacje, wykluczam tylko dół silnika bo jest w bdb stanie, co pierwsze sprawdzać ????

bede na bierząco w miare możliwości finansowych reanimował oraz zapodawał wykresy z hamowni.

: 06 lip pt, 2007 3:50 pm
autor: Pagi
A myslisz ze jak nowym z fabryki pojedziesz na hamownie to bedzie mial tyle co w papierach?
Bylem na hamowni 150 konną vectrą dieslem, nowa, 2 miesieczną. Hamowania pokazala 146 koni.

: 06 lip pt, 2007 4:04 pm
autor: Banita
A wiesz o tym, ze peugeot podaje moc na kole zamachowym, a Ty pewnie podales moc na kolach. (Moc na kole =~moc na kolach +15%)

: 06 lip pt, 2007 4:07 pm
autor: woocash
Bylem na hamowni 150 konną vectrą dieslem, nowa, 2 miesieczną. Hamowania pokazala 146 koni
ponoć dopiero po pewnym przebiegu silnik ma moc taką jak powinien.. a potem powoli słabnie :P

: 06 lip pt, 2007 9:01 pm
autor: mi
woocash pisze:
Bylem na hamowni 150 konną vectrą dieslem, nowa, 2 miesieczną. Hamowania pokazala 146 koni
ponoć dopiero po pewnym przebiegu silnik ma moc taką jak powinien.. a potem powoli słabnie :P
fakt - musi się dotrzeć dziad zwykle
Banita pisze:A wiesz o tym, ze peugeot podaje moc na kole zamachowym, a Ty pewnie podales moc na kolach. (Moc na kole =~moc na kolach +15%)
obawiam się, że to jednak moc na silniku - w polsce taki standard (bo większa i ładniej wygląda :roll: )

: 06 lip pt, 2007 11:06 pm
autor: TO-MI
dobre to
silnik 17 lat jeszcze drobne problemy z nim i chciałby na hamowni fabryczne kuce 8)7

: 07 lip sob, 2007 1:29 pm
autor: XenonSG
a ile tak wogule kosztuje wjazd autem na hamownie ?

: 07 lip sob, 2007 2:22 pm
autor: Sebek
koło 100-150zł bo to zależy od samej hamowni i miasta w którym sie znajduje :)

: 07 lip sob, 2007 4:19 pm
autor: chaos
ja mam gratis hamowanie ;)

moc jest podawana na silniku, wiarygodność hamowi spora bo badam tam już 10-15 mój samochód ;)

jak narazie pug miał najgorszy wynik patrząc na stosunek mocy realnej do fabrycznej.

toyotka moja na ten przykład powinna mieć 90 kucy ma 86 :)
skodzina powinna mieć 110 koni a ma 114 :) druga skodzina powinna mieć 170 koników ma 152 więc poszła na gwarancje i już ją męczą 2 tygodnie, jag xj40 powinien 212 mieć i trzyma :) :P

na dniach zdejmuje głowice i zobacze jak wygląda.

moc

: 07 lip sob, 2007 4:33 pm
autor: Munne
Zbadaj stan walka rozrzadu.

: 07 lip sob, 2007 4:41 pm
autor: chaos
mam zamiar zwalić głowice, sprawdzić szcelność zaworów, gniazda, zobacze przy okazji stan gładzi cylindrów, i zadecyduje czy kupuje inny silnik i jego będe modował czy jednak na tym będe się pastwił, wałek też mam zamiar zmienić.

co jeszcze można zrobić przy okazji, najlepiej niedrogo ?

: 08 lip ndz, 2007 9:13 am
autor: Lech
zrób próbe ceisnieniowa i olejowa wtedy wszystko bedziesz wiedział czy pierscienie sa ok czy jest szczelnosc

: 08 lip ndz, 2007 12:27 pm
autor: chaos
tak krok po kroku bym poprosił :)

: 08 lip ndz, 2007 12:30 pm
autor: smug
:lol:

: 08 lip ndz, 2007 12:34 pm
autor: moralez
chaos pisze:tak krok po kroku bym poprosił :)
temat 4x4 nie jest ci obcy to poszukaj w instrukcji do UAZ'a tam chyba bylo :mrgreen: