GTI a Mi16 - różnice w cylindrach???
: 03 sty czw, 2008 7:12 pm
Składam sobie Mi16 i pojawił się problem z tulejami - już kolejny komplet po sprawdzeniu u w autoszlifie nadaje się raczej tylko na śmietnik (zużycie powyżej 10/15 "setek").
Jest opcja tulejowania seryjnych cylindrów (roztoczenie i wstawienie nowego cylindra w seryjny), natomiast taka propozycję otrzymałem trochę na zasadzie eksperymentu i nie wiadomo jak z wytrzymałoscią... Poza tym kosztuje to troche PLNów i szczerze to wolałbym to zainwestować w inne podzespoły.
Mam natomiast cylindry mojego XUJAZ 8V w jak sądzę dużo lepszym stanie, bez progów itd. Pomyślałem, że może jest szansa aby je zaadoptować do Mi. Przerabiał ktoś może ten temat, w 8V i 16V są takie same, czy to raczej mission imposible?
Dzięki
Jest opcja tulejowania seryjnych cylindrów (roztoczenie i wstawienie nowego cylindra w seryjny), natomiast taka propozycję otrzymałem trochę na zasadzie eksperymentu i nie wiadomo jak z wytrzymałoscią... Poza tym kosztuje to troche PLNów i szczerze to wolałbym to zainwestować w inne podzespoły.
Mam natomiast cylindry mojego XUJAZ 8V w jak sądzę dużo lepszym stanie, bez progów itd. Pomyślałem, że może jest szansa aby je zaadoptować do Mi. Przerabiał ktoś może ten temat, w 8V i 16V są takie same, czy to raczej mission imposible?
Dzięki