Strona 1 z 1

Wiązka elektryczna i silnika w GTI a Mi16 - co do czego?

: 16 maja pt, 2008 1:26 am
autor: d_ARC
Potrzebuję porady odnośnie schematu i sposobu połącznia tych wiązek. Muszę oddzielić silnikowa od reszty i założyć wiązkę z BX16V. Niestety w mojej siedział gazownik, elektryk partacz, a moje oznaczenia kostek zatarł olej i przygotowanie do lakierowania komory :(

1) Główna elektryczna wychodzi do komory silnika przy serwie - co obsługuje poza następującymi: poziom płynu, masa na McPherson, masa na radiator modułu, aku +/-,spryskiwacz, masa przy światłach (grzebień i 2 żółte kostki), światła, wentylatory (konsola z bezpiecznikami i przekaźnik), klakson, + na rozrusznik i alternator...?

2) Światła wstecznego idą przez wiązkę kompa?

3) Czujniki silnika i osprzętu (np. poziom płynu chłodniczego) na zegary idą przez wiązkę kompa?

4) Wiązka silnika łączy się z zegarami przez kostki pod deską. Czy gdzieś jeszcze?

5) Może przerabiał ktoś jak jest to rozwiązane w BX/405 - chodzi o połączenie wiązki z Mi16 z zegarami. Czy jest to P&P z kostkami pod deską w 205?

6) Gdzie wiązka silnika łączy się z elektryczną z pkt.1.? Jedna kostka od silnikowej wchodzi do konsoli z bezpiecznikami od wentylatorów. Czy łączą się gdzieś jeszcze pod maską? U mnie część silnikowej idąca przy ścianie grodziowej ma odgałęzienia idące do kabiny przy serwie, ale nie przez główną wiązkę. Nie wygląda to na rozwiązanie fabryczne, bardziej na inwencję gazownika, podobnie jak połączenie LPG 2. generacji z wiązką kompa, cewką...

7) Mam zegary z BXa GTI ze wskaźnikiem poziomu oleju i czujnik chyba w bloku pod kolektorem wydechowym. Chcę puścić sygnał na zegary. Czy powinno to isć przez wiązke kompa? Czy dalej przez seryjne kostki pod deską taka opcja w 205 jest przywidziana, czy jedyne rozwiązanie to kabel czujnik-kostka u góry zegarów?

8 ) Na alternatorze poza +/- jest jeszcze 1-pinowa kostka opisana chyba jako "ext". Co to i gdzie szukać/prowadzić ewentualny kabel?

Z góry dzięki za pomoc, bo z elektryki to ja jestem słabiutki :(

Re: Wiązka elektryczna i silnika w GTI a Mi16 - co do czego?

: 18 maja ndz, 2008 12:22 am
autor: d_ARC
Up. Nie uwierzę, że nikt tematu nie przerabiał...

Re: Wiązka elektryczna i silnika w GTI a Mi16 - co do czego?

: 18 maja ndz, 2008 11:13 am
autor: moralez
co do 2,3 to raczej osobno
8 ) to zasilanie alternatora, najpierw trzeba dac troche pradu zeby go produkowac :D

Re: Wiązka elektryczna i silnika w GTI a Mi16 - co do czego?

: 18 maja ndz, 2008 3:01 pm
autor: Banita
Jutro wieczorem ci powiem, bo dzis krucho z czasem.

Re: Wiązka elektryczna i silnika w GTI a Mi16 - co do czego?

: 19 maja pn, 2008 8:31 am
autor: d_ARC
Ok wielkie dzięki.

Re: Wiązka elektryczna i silnika w GTI a Mi16 - co do czego?

: 19 maja pn, 2008 7:29 pm
autor: Banita
d_ARC pisze: 1) Główna elektryczna wychodzi do komory silnika przy serwie - co obsługuje poza następującymi: poziom płynu, masa na McPherson, masa na radiator modułu, aku +/-,spryskiwacz, masa przy światłach (grzebień i 2 żółte kostki), światła, wentylatory (konsola z bezpiecznikami i przekaźnik), klakson, + na rozrusznik i alternator...?
Tak, tez wiecej nei zauwazylem.
[quote
2) Światła wstecznego idą przez wiązkę kompa?
[/quote]
tak
3) Czujniki silnika i osprzętu (np. poziom płynu chłodniczego) na zegary idą przez wiązkę kompa?
tak
4) Wiązka silnika łączy się z zegarami przez kostki pod deską. Czy gdzieś jeszcze?
Nie zauwazylem, zeby gdzies jeszcze

6) Gdzie wiązka silnika łączy się z elektryczną z pkt.1.? Jedna kostka od silnikowej wchodzi do konsoli z bezpiecznikami od wentylatorów. Czy łączą się gdzieś jeszcze pod maską? U mnie część silnikowej idąca przy ścianie grodziowej ma odgałęzienia idące do kabiny przy serwie, ale nie przez główną wiązkę. Nie wygląda to na rozwiązanie fabryczne, bardziej na inwencję gazownika, podobnie jak połączenie LPG 2. generacji z wiązką kompa, cewką...
Nie ma odgalezien do kabiny przy serwie. Tam sa tylko przekazniki m. in od sondy i 2 ktory idzie do glownej elektrycznej.
7) Mam zegary z BXa GTI ze wskaźnikiem poziomu oleju i czujnik chyba w bloku pod kolektorem wydechowym. Chcę puścić sygnał na zegary. Czy powinno to isć przez wiązke kompa? Czy dalej przez seryjne kostki pod deską taka opcja w 205 jest przywidziana, czy jedyne rozwiązanie to kabel czujnik-kostka u góry zegarów?
Jak sobie chcesz -kabel to kabel
8 ) Na alternatorze poza +/- jest jeszcze 1-pinowa kostka opisana chyba jako "ext". Co to i gdzie szukać/prowadzić ewentualny kabel?
chyba chodzi ci o kontrolke na deske

Re: Wiązka elektryczna i silnika w GTI a Mi16 - co do czego?

: 20 maja wt, 2008 9:18 am
autor: d_ARC
Dziękować _O_