Wiązka elektryczna i silnika w GTI a Mi16 - co do czego?
: 16 maja pt, 2008 1:26 am
Potrzebuję porady odnośnie schematu i sposobu połącznia tych wiązek. Muszę oddzielić silnikowa od reszty i założyć wiązkę z BX16V. Niestety w mojej siedział gazownik, elektryk partacz, a moje oznaczenia kostek zatarł olej i przygotowanie do lakierowania komory
1) Główna elektryczna wychodzi do komory silnika przy serwie - co obsługuje poza następującymi: poziom płynu, masa na McPherson, masa na radiator modułu, aku +/-,spryskiwacz, masa przy światłach (grzebień i 2 żółte kostki), światła, wentylatory (konsola z bezpiecznikami i przekaźnik), klakson, + na rozrusznik i alternator...?
2) Światła wstecznego idą przez wiązkę kompa?
3) Czujniki silnika i osprzętu (np. poziom płynu chłodniczego) na zegary idą przez wiązkę kompa?
4) Wiązka silnika łączy się z zegarami przez kostki pod deską. Czy gdzieś jeszcze?
5) Może przerabiał ktoś jak jest to rozwiązane w BX/405 - chodzi o połączenie wiązki z Mi16 z zegarami. Czy jest to P&P z kostkami pod deską w 205?
6) Gdzie wiązka silnika łączy się z elektryczną z pkt.1.? Jedna kostka od silnikowej wchodzi do konsoli z bezpiecznikami od wentylatorów. Czy łączą się gdzieś jeszcze pod maską? U mnie część silnikowej idąca przy ścianie grodziowej ma odgałęzienia idące do kabiny przy serwie, ale nie przez główną wiązkę. Nie wygląda to na rozwiązanie fabryczne, bardziej na inwencję gazownika, podobnie jak połączenie LPG 2. generacji z wiązką kompa, cewką...
7) Mam zegary z BXa GTI ze wskaźnikiem poziomu oleju i czujnik chyba w bloku pod kolektorem wydechowym. Chcę puścić sygnał na zegary. Czy powinno to isć przez wiązke kompa? Czy dalej przez seryjne kostki pod deską taka opcja w 205 jest przywidziana, czy jedyne rozwiązanie to kabel czujnik-kostka u góry zegarów?
8 ) Na alternatorze poza +/- jest jeszcze 1-pinowa kostka opisana chyba jako "ext". Co to i gdzie szukać/prowadzić ewentualny kabel?
Z góry dzięki za pomoc, bo z elektryki to ja jestem słabiutki
1) Główna elektryczna wychodzi do komory silnika przy serwie - co obsługuje poza następującymi: poziom płynu, masa na McPherson, masa na radiator modułu, aku +/-,spryskiwacz, masa przy światłach (grzebień i 2 żółte kostki), światła, wentylatory (konsola z bezpiecznikami i przekaźnik), klakson, + na rozrusznik i alternator...?
2) Światła wstecznego idą przez wiązkę kompa?
3) Czujniki silnika i osprzętu (np. poziom płynu chłodniczego) na zegary idą przez wiązkę kompa?
4) Wiązka silnika łączy się z zegarami przez kostki pod deską. Czy gdzieś jeszcze?
5) Może przerabiał ktoś jak jest to rozwiązane w BX/405 - chodzi o połączenie wiązki z Mi16 z zegarami. Czy jest to P&P z kostkami pod deską w 205?
6) Gdzie wiązka silnika łączy się z elektryczną z pkt.1.? Jedna kostka od silnikowej wchodzi do konsoli z bezpiecznikami od wentylatorów. Czy łączą się gdzieś jeszcze pod maską? U mnie część silnikowej idąca przy ścianie grodziowej ma odgałęzienia idące do kabiny przy serwie, ale nie przez główną wiązkę. Nie wygląda to na rozwiązanie fabryczne, bardziej na inwencję gazownika, podobnie jak połączenie LPG 2. generacji z wiązką kompa, cewką...
7) Mam zegary z BXa GTI ze wskaźnikiem poziomu oleju i czujnik chyba w bloku pod kolektorem wydechowym. Chcę puścić sygnał na zegary. Czy powinno to isć przez wiązke kompa? Czy dalej przez seryjne kostki pod deską taka opcja w 205 jest przywidziana, czy jedyne rozwiązanie to kabel czujnik-kostka u góry zegarów?
8 ) Na alternatorze poza +/- jest jeszcze 1-pinowa kostka opisana chyba jako "ext". Co to i gdzie szukać/prowadzić ewentualny kabel?
Z góry dzięki za pomoc, bo z elektryki to ja jestem słabiutki