Dylemat GTI 1.9

Dyskusje na temat napraw silnikow XU 8v,16v.
kris_rally
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: 03 maja sob, 2008 12:19 pm
Numer Gadu-gadu: 0

Dylemat GTI 1.9

Post autor: kris_rally »

Dylemat...
Nie mogę nigdzie znależć bloku silnika do GTI 1.9 128 KM... A stary nie nadaje sie do niczego pozostale mi jedynie glowica, kolektor wiazka skrzynia i wszystko inne procz bloku co znajduje sie w tej wersji pod maska itp...
I teraz pytanie czy to wszystko mozna oprzec na bloku z CTI badz wersji Export ?
Prosze o szybka odpowiedz...
Pozdro :)
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: Dylemat GTI 1.9

Post autor: Banita »

Blok jest ten sam.
kris_rally
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: 03 maja sob, 2008 12:19 pm
Numer Gadu-gadu: 0

Re: Dylemat GTI 1.9

Post autor: kris_rally »

Tak więc, którtkie pytanie czy uzyskam na takim bloku z tamtymi podzespolami 128 KM ?
Awatar użytkownika
martinop
Uzalezniony
Posty: 648
Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
Posiadany PUG: Peugeot 107
Lokalizacja: Rybnik

Re: Dylemat GTI 1.9

Post autor: martinop »

PODOBNO , bo tego nie robiłem a dowiadywałem się od Kaktusa, przy dole z CTi i glowicy z 128 km wersji ( musi być nie ruszana, w stanie oryginał nie planowana) uzyskasz sprężanie na poziomie 1:10,6 więc dużo. Z powodu tego że Jetronic jest troche mniej zaawansowany od motronica musiałbyś lać tylko 98 oktanową benzynę.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: Dylemat GTI 1.9

Post autor: Banita »

martinop pisze:PODOBNO , bo tego nie robiłem a dowiadywałem się od Kaktusa, przy dole z CTi i glowicy z 128 km wersji ( musi być nie ruszana, w stanie oryginał nie planowana) uzyskasz sprężanie na poziomie 1:10,6 więc dużo. Z powodu tego że Jetronic jest troche mniej zaawansowany od motronica musiałbyś lać tylko 98 oktanową benzynę.

Z tym, ze ja twierdze, ze blok jest taki sam, a nie bebechy...
kris_rally
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: 03 maja sob, 2008 12:19 pm
Numer Gadu-gadu: 0

Re: Dylemat GTI 1.9

Post autor: kris_rally »

Moge lac nawet 102 oktany paliwa lotniczego, auto ma sluzyc do KJS.
Awatar użytkownika
martinop
Uzalezniony
Posty: 648
Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
Posiadany PUG: Peugeot 107
Lokalizacja: Rybnik

Re: Dylemat GTI 1.9

Post autor: martinop »

Banita, ja nie twierdze, że blok jest inny.
Na pewno wiesz lepiej, bo ja niedługo w tym wszystkim siedze.
Po prostu jakąś wiedzę posiadam na temat silnika z CTi i chciałem się nią podzielić :)
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: Dylemat GTI 1.9

Post autor: Banita »

martinop pisze:Banita, ja nie twierdze, że blok jest inny.
Na pewno wiesz lepiej, bo ja niedługo w tym wszystkim siedze.
Po prostu jakąś wiedzę posiadam na temat silnika z CTi i chciałem się nią podzielić :)
Przeciez masz racje :wink:
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Re: Dylemat GTI 1.9

Post autor: Para »

kris_rally pisze:Dylemat...
Nie mogę nigdzie znależć bloku silnika do GTI 1.9 128 KM... A stary nie nadaje sie do niczego pozostale mi jedynie glowica, kolektor wiazka skrzynia i wszystko inne procz bloku co znajduje sie w tej wersji pod maska itp...
I teraz pytanie czy to wszystko mozna oprzec na bloku z CTI badz wersji Export ?
Prosze o szybka odpowiedz...
Pozdro :)
Szukasz bloku do GTI 128KM XU9JA , blok z XU9J1 (102KM) ,XU9JAZ (120KM) jest ten sam wiec nie powinno byc problemow z podpasowaniem gory. Te silniki roznily sie glownie wtryskiem i stopniem sprezania.
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
kris_rally
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: 03 maja sob, 2008 12:19 pm
Numer Gadu-gadu: 0

Re: Dylemat GTI 1.9

Post autor: kris_rally »

NO wlasnie ale czy zdolam osiagnac na takim bloku te przyslowiowe 128 KM ?
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: Dylemat GTI 1.9

Post autor: Banita »

Tak
kris_rally
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: 03 maja sob, 2008 12:19 pm
Numer Gadu-gadu: 0

Re: Dylemat GTI 1.9

Post autor: kris_rally »

Teraz podobne pytanie tyle, że co do bloku z 1.6 GTI ? Tłoki wiem, że są takie same, czy mozna to wszystko spasować z góra z 1.9 GTI ?
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Re: Dylemat GTI 1.9

Post autor: Para »

Przestudiuj ten temat, tam cos podobnego bylo. Ktos mial silnik poskladany z dwoch http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... ni&start=0
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: Dylemat GTI 1.9

Post autor: Banita »

Glowica w 115km jest taka sama jak w 128km
ODPOWIEDZ