Strona 1 z 2

OBRÓCONA PANEWKA

: 19 maja pn, 2008 5:55 pm
autor: palpio
Panowie powiedzcie mi jakie są objawy obróconej panewki?

Re: OBRÓCONA PANEWKA

: 19 maja pn, 2008 6:23 pm
autor: Para

Re: OBRÓCONA PANEWKA

: 19 maja pn, 2008 7:07 pm
autor: Banita
Klekot, niskie cisnienie oleju, brak mocy, ciezko krecacy rozrusznik -niekoniecznie wszystkei razem.

Re: OBRÓCONA PANEWKA

: 19 maja pn, 2008 7:34 pm
autor: martinop
Ja mam klekot, niskie ciśnienie, troche spadła moc.

Re: OBRÓCONA PANEWKA

: 19 maja pn, 2008 7:50 pm
autor: palpio
Mam takie objawy:
silnik zimny wszystko ok pali od strzała
jak sie zagrzeje i łapie temp powyżej 80 stopni pojawia sie klekot taki jak by zawory(splanie stukowe) i motor jakby był mocno doprężony podczas zgaszenia i ponownego odpalenia jest też słabszy. Dodam ze na rozgrzanym pali olej czy to panewka a może tylko uszczelka???

Re: OBRÓCONA PANEWKA

: 19 maja pn, 2008 8:15 pm
autor: kris_rally
To panewka...lepiej rozbieraj silnik, póki nie jest za późno.

Re: OBRÓCONA PANEWKA

: 21 maja śr, 2008 1:02 am
autor: Banita
Tak naprawde niewiele powiedziales i ciezko stwierdzic.

Re: OBRÓCONA PANEWKA

: 21 maja śr, 2008 6:43 am
autor: palpio
chodzi o to Banita ze mam założony do silnika 105 KM wałek 115KM silnik przez to szybciej się grzeje.Dopóki się nie zagrzeje tak ażeby mu sie włączył wentylator (jazda w mieście korki) wszystko jest ok moc przyśpieszeni. Po zagrzaniu zaczyna słabnąć słychać klekot jak by go zalewało. Jak zgasze go takiego gorącego i zaraz próbuje odpalić to stawia opór czasami wiekszy czasami mniejszy ale zawsze jest. Jak silnik przesygnie zapala bez oporów

Re: OBRÓCONA PANEWKA

: 21 maja śr, 2008 8:34 am
autor: Banita
W takim razie panewka, niekoniecznie obrocona, ale panewka.

Re: OBRÓCONA PANEWKA

: 21 maja śr, 2008 2:36 pm
autor: palpio
A nie będą to zapieczone pierścienie dodam ze żre olej?

Re: OBRÓCONA PANEWKA

: 21 maja śr, 2008 3:27 pm
autor: Para
palpio pisze:chodzi o to Banita ze mam założony do silnika 105 KM wałek 115KM silnik przez to szybciej się grzeje.Dopóki się nie zagrzeje tak ażeby mu sie włączył wentylator (jazda w mieście korki) wszystko jest ok moc przyśpieszeni. Po zagrzaniu zaczyna słabnąć słychać klekot jak by go zalewało. Jak zgasze go takiego gorącego i zaraz próbuje odpalić to stawia opór czasami wiekszy czasami mniejszy ale zawsze jest. Jak silnik przesygnie zapala bez oporów

hmm mam podobne objawy. Po nagrzaniu rozrusznik musi zakrecic przynajmniej 2 razy dluzej zeby odpalic samochod,spadku mocy nie zauwazylem ale moze cos sie juz tam dziac :/

Jak wyglada ewentualna wymiana tych panewek ? Kosztowna sprawa ?

Re: OBRÓCONA PANEWKA

: 21 maja śr, 2008 10:48 pm
autor: Banita
Olej to inna kwestia i ciezko mi sie na ten temat wypowiedziec.

2 razy dluzej nie ma nic wspolnego z ciezej (tak jakby byl slaby aku) i wynika raczej z dawki paliwa i nie musi oznaczac nic zlego.

Re: OBRÓCONA PANEWKA

: 22 maja czw, 2008 9:55 am
autor: Para
Ale dlaczego z zimnego odpala latwiej ?

Re: OBRÓCONA PANEWKA

: 22 maja czw, 2008 1:13 pm
autor: Banita
Ile pali? Na trasie, lub dluzsze dystanse po miescie?

Re: OBRÓCONA PANEWKA

: 22 maja czw, 2008 1:17 pm
autor: Para
Normalnie ,nie zauwazylem jakiegos wiekszego spalania