Strona 1 z 1

Głowica problem !!

: 04 mar śr, 2009 9:25 pm
autor: majkelus205
Okej to do rzeczy okazało się że w moim gti 1,6 na gwincie świecy jest nie szczelny, chyba walnięty gwint puszcza bąbelki,oczywisicie świeca dokręcona do końca i pytanie kupić używaną czy wstawić nowy gwint :cry:

Re: Głowica problem !!

: 05 mar czw, 2009 10:52 pm
autor: TO-MI
jak wstawisz gwint na sprężynie za 30 PLN i zda egzamin to chyba warto zaryzykować :idea:
trzeba poszukać fachmana w okolicy :lol:

Re: Głowica problem !!

: 06 mar pt, 2009 5:20 pm
autor: majkelus205
A głowica z MI 16 podejdzie pod dół z 1,6 i czy będzie wszystko działać

Re: Głowica problem !!

: 06 mar pt, 2009 8:02 pm
autor: moralez
podejdzie

Re: Głowica problem !!

: 06 mar pt, 2009 8:41 pm
autor: majkelus205
To jakich problemów z taką głowicą moge się spodziewać podczas eksplatacji, napewno moc silnika wzrośnie :mrgreen:

Re: Głowica problem !!

: 06 mar pt, 2009 8:50 pm
autor: stef
majkelus205 pisze:Okej to do rzeczy okazało się że w moim gti 1,6 na gwincie świecy jest nie szczelny, chyba walnięty gwint puszcza bąbelki,oczywisicie świeca dokręcona do końca i pytanie kupić używaną czy wstawić nowy gwint :cry:
Jakie babelki??? Hehe

Daj to do jakiegos zakladu niech Ci wstawia tulejke swiecy zrobia plaszczyzne i tyle.

Z glowica mi16 sie nie baw bo wiaze sie to jeszcze z wieloma przerobkami. To juz taniej wyjdzie Cie swap calego silnika!

Re: Głowica problem !!

: 08 mar ndz, 2009 7:21 pm
autor: majkelus205
To znaczy jakie problemy mniej więcej jakie przeróbki mogę się spodziewać proszę o szczegóły :W

Re: Głowica problem !!

: 09 mar pn, 2009 7:15 pm
autor: d_ARC
Do wymiany/przeróbki m.in. kolektory i układ wydechowy, osprzęt silnika, wiązka elektryczna, łapa silnika, rozrząd, elementy układu chłodzenia, przydało by się zawieszenie i hamulce i wiele innych - po szczegóły użyj opcji szukaj :idea:

Re: Głowica problem !!

: 09 mar pn, 2009 8:29 pm
autor: LZ_205
a co ma zawieszenie do samej głowicy bo rozumiem ze kolega pytał o problemy przy montażu samej głowicy a nie o swap silnika :)

Re: Głowica problem !!

: 09 mar pn, 2009 10:43 pm
autor: d_ARC
michal_gti pisze:a co ma zawieszenie do samej głowicy bo rozumiem ze kolega pytał o problemy przy montażu samej głowicy a nie o swap silnika :)
W zakresie możliwych "problemów" różnica niewielka. A jeśli potrafisz wykorzystać potencjał 150KM/tonę to powinieneś wiedzieć, jeśli nie poproś kogoś coby cię przewiózł, to rozwieje twoje wątpliwosci ;)

d_ARC pisze: przydało by się
Choćby po to coby toto jechało nie tylko na prostej, a nawet dało się zatrzymać w razie potrzeby ;) Ogólnie chodzi o to, że taki zabieg jest dorższy i bardziej złożony niż zabawa klockami lego. Szczegóły dostępne po użyciu szukaj, to powinno rozjaśnić logikę mojej wypowiedzi i użytych figur językowych.

Re: Głowica problem !!

: 10 mar wt, 2009 9:29 am
autor: majkelus205
Okej dzięki za szczegóły ale nie spodziewam się 1,6 otrzymania aż 150 koni ja aktualnie mam 105, czyli po założeniu nowej głowicy szacuje przyrost mocy o jakieś 10,15 koni :Y

Re: Głowica problem !!

: 10 mar wt, 2009 10:11 am
autor: d_ARC
Głowica z Mi16 to + 20-30KM, a auto waży ok 870kg (każde 100kg, to ok 10KM). Jesli masz kasę, wiedzę i zdolności mechaniczne, to choćby dla przyjemności dłubania warto :) Jesli nie, odpuść - doprowadź motor do ładu, zrób wydech/dolot i zainwestuj w opony, hamulce i zawieszenie. Sprawne GTI w cywilnym użytkowaniu daje moim zdaniem wystarczająco dużo frajdy :W

Re: Głowica problem !!

: 10 mar wt, 2009 10:30 pm
autor: moralez
majkelus205 pisze:Okej dzięki za szczegóły ale nie spodziewam się 1,6 otrzymania aż 150 koni ja aktualnie mam 105, czyli po założeniu nowej głowicy szacuje przyrost mocy o jakieś 10,15 koni :Y
to sobie zaloz glowice z wersji 115 koni, a jak ja dopracujesz to i moze 120 uzyskasz 8)7