jakiś czas temu zamontowałem silnik XU9 zamiast TU1M, z powodu braku czasu na zabawę z elektryką uruchomiłem go na gaźniku, ale spalanie na poziomie 12-14 przy spokojnej jeździe to stanowczo za dużo wiec chciałem zamontować mu wtryski jetronik mam wszystko (kolektor z wtryskami, wiązkę, kompa) ale nie bardzo wiem jak to wszytko poskładać do kupy chodzi mi o wiązkę.
i wiem narazie tyle że 1 to wtryski, w 3 ten duży to przepływomierz a te pozostałe małe idą do wody przy termostacie.
jak by ktoś mógł by mi napisać do czego są pozostałe kostki był bym bardzo wdzięczny.
poniżej zbliżenia:
a tu podłączona była biała kostka
tylko jeden kabelek idzie dalej w wiązkę a reszta do przekaźnika od pompy paliwa
kurczenie nie wiem dlaczego niema miniatur
Problem Natury Kabelkologicznej
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: Problem Natury Kabelkologicznej
jak załatwisz to o co cie proszę to ci powiem co i jak ,bo znam te wiązki już na pamięć
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- Florek2b
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2196
- Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
- Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
- Numer Gadu-gadu: 1958447
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Problem Natury Kabelkologicznej
uwierz mi Kamil ja też mam już dość tego że ta sprawa sie tak przeciąga