olej w filtrze powietrza ? czy to bardzo grozne ---- 205 D
olej w filtrze powietrza ? czy to bardzo grozne ---- 205 D
oraz wyciek oleju spod uszczelki pokrywy silnika --- prosze o opinie czy mam sie juz " wieszac " czy nie
- Ninja
- Uzalezniony
- Posty: 640
- Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
- Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Ząbki k. W-wy
nie wieszaj sie... porozmawiajmy...
chodzi ci o wyciek spod dekla nad zaworami? taka uszczelka z wymiana to chyba drogo nie kosztuje
A co do oleju w puszce filtra powietrza no w dieslach normalka - tez ci sznur z tego powodu nie bedzie potrzebny
chodzi ci o wyciek spod dekla nad zaworami? taka uszczelka z wymiana to chyba drogo nie kosztuje
A co do oleju w puszce filtra powietrza no w dieslach normalka - tez ci sznur z tego powodu nie bedzie potrzebny
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator
Jest - VW
Jest - VW
- golas9
- Junior
- Posty: 487
- Rejestracja: 01 lip wt, 2003 3:12 am
- Posiadany PUG: W124,W202,E36,Gulf4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
zastanów się, może lepiej się powiesic. Jesli jeszcze wycieka z uszczelki pod głowicą to szubienica murowana!!! Przelicz sobie
wymiana uszczelki + planowanie głowicy - 600 zł
kawałek sznura - 10 zł
musisz tylka znalezc mocną gałąz. mam nadzieję ze jestes silny psychicznie, na pocieszenie napisze ze miałem to samo (olej w filtrze) a nawet wiecej ( uszczelniacze rozrzadu i pokrywy zaworów, wymiana filtrów i paska rozrządu równoczesnie!!). Masakra! ale wziałem sie w garsc, nie powiesiłem i do dzisiaj mam sie dobrze. czego i Tobie zycze!
I tym optymistycznym akcentem.....
wymiana uszczelki + planowanie głowicy - 600 zł
kawałek sznura - 10 zł
musisz tylka znalezc mocną gałąz. mam nadzieję ze jestes silny psychicznie, na pocieszenie napisze ze miałem to samo (olej w filtrze) a nawet wiecej ( uszczelniacze rozrzadu i pokrywy zaworów, wymiana filtrów i paska rozrządu równoczesnie!!). Masakra! ale wziałem sie w garsc, nie powiesiłem i do dzisiaj mam sie dobrze. czego i Tobie zycze!
I tym optymistycznym akcentem.....
- Ninja
- Uzalezniony
- Posty: 640
- Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
- Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Ząbki k. W-wy
Nie strasz chlopaka - nikt nic nie mowi o wycieku spod glowicy tylko spod dekla, a ja to mialem i wydatek nie jest duzy (nie jestem w stanie powiedziec ile zeby nie sklamac, poprostu nie pamietam)golas9 pisze:zastanów się, może lepiej się powiesic. Jesli jeszcze wycieka z uszczelki pod głowicą to szubienica murowana!!! Przelicz sobie
wymiana uszczelki + planowanie głowicy - 600 zł
kawałek sznura - 10 zł
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator
Jest - VW
Jest - VW
witam i dzieki za odpowiedzi ---- mam pytanka :
do golas9:
mowisz ze w ....(olej w filtrze ) ..... zapewne masz na mysli w filtrze powietrza tak ? lecz ile go miales chodzi mi czy wyciagales go w postaci cieczy czy tylko wycierales szmata tzw syf oleisty ( kurz listki w mieszance tlustej -- skad wnioskowac mozna ze jest to olej )---- i czy jak zrobiles remoncik to filterek (jak mowisz o powietrza ) jest tak czysciutki ze niema tam zadnego ropo lub olejopochodnego tluszczyku --- jak np jest w benzynce hmm ??
pytanie do ninja:
mowisz ze jest tak w dieslach ale we wszystkich ( mam na mysli inne marki np niemieckie marki ) czy tylko w pugach ?
i czy jest to prawidlowe wg teorii ksiazkowej ze szczatki oleiste sa w filtrze powietrza
pytanie do cheatoss:
bylm tam i uwaznie przeczytalem , i co to jest Detersil - do czego to sluzy ?
dzieki za info cheatoss i za porade ninja
oraz za pesemistyczna odpowiedz dla golas9 tez THX
do golas9:
mowisz ze w ....(olej w filtrze ) ..... zapewne masz na mysli w filtrze powietrza tak ? lecz ile go miales chodzi mi czy wyciagales go w postaci cieczy czy tylko wycierales szmata tzw syf oleisty ( kurz listki w mieszance tlustej -- skad wnioskowac mozna ze jest to olej )---- i czy jak zrobiles remoncik to filterek (jak mowisz o powietrza ) jest tak czysciutki ze niema tam zadnego ropo lub olejopochodnego tluszczyku --- jak np jest w benzynce hmm ??
pytanie do ninja:
mowisz ze jest tak w dieslach ale we wszystkich ( mam na mysli inne marki np niemieckie marki ) czy tylko w pugach ?
i czy jest to prawidlowe wg teorii ksiazkowej ze szczatki oleiste sa w filtrze powietrza
pytanie do cheatoss:
bylm tam i uwaznie przeczytalem , i co to jest Detersil - do czego to sluzy ?
dzieki za info cheatoss i za porade ninja
oraz za pesemistyczna odpowiedz dla golas9 tez THX
- Ninja
- Uzalezniony
- Posty: 640
- Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
- Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Ząbki k. W-wy
Mowiac olej filtrze powietrza mam na mysli czarny oleity syf osadzajacy sie na filtrze i na puszce, ktory myjemy szmatka a nie wylewamy kubeczkiem
I z doswiadczenia mojego, oraz rodziny ("stary" praktycznie od zawsze smiga dieslem) uwazam ze to jest norma w dieslach.
Filtry kazdy wymienia w sumie tak jak jest nauczony czy przyzwyczajony czy nie wiem co jeszcze. Ja filtr powietrza wymieniam przy kazdej wymianie oleju - co 10000 km, mimo ze wiem iz mądre ksiazki pozwalaja jezdzic dluzej na jednym wkladzie.
I z doswiadczenia mojego, oraz rodziny ("stary" praktycznie od zawsze smiga dieslem) uwazam ze to jest norma w dieslach.
Filtry kazdy wymienia w sumie tak jak jest nauczony czy przyzwyczajony czy nie wiem co jeszcze. Ja filtr powietrza wymieniam przy kazdej wymianie oleju - co 10000 km, mimo ze wiem iz mądre ksiazki pozwalaja jezdzic dluzej na jednym wkladzie.
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator
Jest - VW
Jest - VW
- golas9
- Junior
- Posty: 487
- Rejestracja: 01 lip wt, 2003 3:12 am
- Posiadany PUG: W124,W202,E36,Gulf4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Miałem cały filtr powietrza oblepiony olejem, wrecz cała gąbka filtra była nim oblepiona jezdziłem tak az zaczeło wywalac olej z rozrzadu i spod uszczelki pod głowica, czyli cały lewy spód silnika w oleju. Po wymianie wszystkich uszczelek (pod głowicą, rozrzadu, pokrywy zaworów) filtr jest czyściutki. Ja zmieniam filtr powietrza co 10 000 wraz z wymiana oleju i filtra oleju. Filtr osztuje kilkanaście złotych wiec nie bawię się już w jego mycie. A tak propos to nie spotkałem się żeby komus wywalało olej tylko z pokrywy zaworów, widocznie tez są takie przypadki.