Strona 1 z 1

Przewody idące do chłodniczki ogrzewania wew. pojazdu Mokro!

: 21 gru pn, 2009 5:49 pm
autor: trekpio88
Witam.
Problem polega na tym że zauważyłem iż w miejscu gdzie idzie dopływ i odpływ do chłodniczki przy ściance dzielącej komorę silnika z kabiną(zaraz pod pompą hamulcową) ucieka płyn chłodniczy tzn. jest dość mokro i wewnątrz pojazdu na gumowych dywanikach też zauważyłem że jest mokro. Powiedzcie mi co może być wadliwe?? Przewód?? wydaje mi się że chyba na tym łączeniu. Co sie mogło stać??
Jak to tam jest połaczone??
W kabinie już idą zwykłe rurki do chłodniczki czy jeszcze gumowe??

Re: Przewody idące do chłodniczki ogrzewania wew. pojazdu Mokro!

: 21 gru pn, 2009 9:50 pm
autor: Kamkiler
gumowe przewody są od strony silnika , natomiast wychodzą z wewnątrz auta rurki aluminiowe (z czasem pękają ) które prowadzą aż do nagrzewnicy gdzie się z nią łączą (miedzy rurkami a nagrzewnica są gumowe oringi) . przy grodzi sprawdź cybanty , końcówki przewodów wodnych (czy nie pękł żaden pod cybantem) .

Re: Przewody idące do chłodniczki ogrzewania wew. pojazdu Mo

: 22 gru wt, 2009 12:22 am
autor: trekpio88
aha cybant to jest zamontowany przy samej grodzi ok sprawdze a mówisz jeszcze ''miedzy rurkami a nagrzewnica są gumowe oringi'' to już sprawa rozumie przy samej nagrzewnicy?? na łączeniu rurek z nagrzewnicą?? Bo ja stawiam na to że płyn cieknie gdzieś przy cybancie o którym piszesz i po rureczce spływa do środka samochodu i kapie na gumową wycieraczke. Nie przypuszczam żeby przy nagrzewnicy coś było nie tak.

Re: Przewody idące do chłodniczki ogrzewania wew. pojazdu Mokro!

: 22 gru wt, 2009 12:45 am
autor: Kamkiler
(Na łączeniu rurek z nagrzewnicą)tam też zdarza się ciec ,a jezeli kapie od góry to znaczy ,że jedynie od strony grodzi .