Strona 1 z 1

lekko wyższe obroty na luzie

: 21 kwie śr, 2010 1:24 pm
autor: grzechuuu205
hej,

znowu chce usunąć usterke (o ile to tak nazwac mozna) w moim GTI. :)
na zimnym silniku odpala normalnie i obroty na ssaniu są okolo 1500. po nagrzaniu obroty na biegu jałowym trzymają sie na poziomie 1100obr (+- 50). normalnie powienien miec obroty koło 900-950 co nie? (silnik XU9JA/Z)

PS. zdrazylo sie 2-3 razy ze na ciepłym silniku (po 3 godzinnej jezdzie) po zgaszeniu musze go troche dłuzej kręcic aby zaskoczył.

jakies sugestie? :)

szukałem troche ale zawsze chodziło w innych tematach o problem z obrotami rzedu >2000. dlatego załozyłem posta ;)

pozdrawiam ;)

Re: lekko wyższe obroty na luzie

: 21 kwie śr, 2010 11:50 pm
autor: moralez
sprawdzales bledy :mrgreen: ?
moze pojawia ci sie nieszczelnosc w dolocie

Re: lekko wyższe obroty na luzie

: 22 kwie czw, 2010 1:37 am
autor: grzechuuu205
dolot był robiony jak robilem głowice i raczej wszysteko jest szczelne (było brane na nową uszczelkę i obustronnie na sylikon wysokotemp.) - no chyba ze gdzies przed przepływką jest nieszczelny, ale to raczej by nie miało wplywa chyba co nie?

a błędy musze sprawdzić jak doje wreszcie jak....

Re: lekko wyższe obroty na luzie

: 22 kwie czw, 2010 1:13 pm
autor: Pluto
babelo pisze:Nigdzie nie jedz tylko znajdź z 2 metry przewodu, pod maską koło kielich gdzie jest przykręcany amortyzator, po stronie pasażera będzie wisieć zielona wtyczka nie podpięta do niczego, są tam dwa piny ale tylko w jednym jest przewód drugi jest pusty! wkładasz tam ten 2 metrowy przewód wsiadasz za sterami, przekręcasz stacyjkę, i dotykasz drugim końcem tego przewodu do masy na 3 sekundy, zacznie mrugać ci żółta kontrolka "K"

W taki sposób sczytasz błędy wszystko ładnie jest opisane w książce która ściągnąłeś tylko nie wiem na której stronie !

Nie przykładaj tego przewodu do masy na dłużej niż 10 s anie nie odłączaj akumulatora bo wykasujesz wszystkie błędy!
Przydać się może :)