Strona 1 z 1
Pomoc w identyfikacji koła zamachowego
: 02 maja ndz, 2010 8:29 pm
autor: cienki
Panowie musze zakupic zamach bo obecny dostał satelitą jak wylatywała na orbite
:D
Silnik to niby wersja 120 kucy 1.9 niby bo ponoc z tego co wyczytałem w takim silniku na zamachu jest jeszcze wieniec do sondy Hala, a u mnie nie ma. I tutaj pomoc w idetyfikacji kółka. Czy moge zastosować kółko z 1.6 GTI ??
Re: Pomoc w identyfikacji koła zamachowego
: 03 maja pn, 2010 12:40 am
autor: moralez
mozesz tylko ze tam nie ma dodatkowego uzebienia do czujnika polozenia walu
. Jakby co mam kolo z wiencem z 1,9
Re: Pomoc w identyfikacji koła zamachowego
: 03 maja pn, 2010 4:11 am
autor: Florek2b
szczerze ci powiem ze dokładnie tak wyglądało koło które wymontowałem z 1,6GTI 105km ale w związku z tym iż ten samochód miał dość bujną przeszłość w tym monecie nie mam pewności czy to koło jest tak od nowości, ale z kolei koło które miałem na 1,9 było pełne bez tych wgłębień (tylko że ja rozbierałem silnik z 405 XU92C, ale to chyba powinno być to samo we wszystkich XU9 chyba że sobie już ktoś wymienił bo to sporo mniej waży)
Re: Pomoc w identyfikacji koła zamachowego
: 03 maja pn, 2010 10:37 am
autor: cienki
Moje auto też ponoć ma sporą przeszłość w modach i do końca sam nie wiem co to jest co tam siedzi itd.
silnik 1.9 ale z tego co sie dowiedziałem powinno być uzębienie na kole do czujnika Hala, a u mnie nie ma. Czy koło wygląda jak z 1.6 GTI ??
A takie koło z uzębieniem też mam.
Poradźcie jakąś mądrą książkę bo sam nie dojde do tego kto co zamątował z jakiego silnika :/
Re: Pomoc w identyfikacji koła zamachowego
: 03 maja pn, 2010 12:17 pm
autor: TO-MI
może być to koło od 1,9 na jetronicu lub 1,6
jak bedziesz jeździł na jetronicu to możesz zakładać jakie sobie chcesz a jak masz zamiar motronica używać to musi być z "uzębieniem" na czujnik
Re: Pomoc w identyfikacji koła zamachowego
: 03 maja pn, 2010 1:12 pm
autor: cienki
A jak sprawdzić czy to jest jetronic czy motronic ??
A czy przefrezowanie (zaznaczone) na kole spełnia jakieś zadanie (jakis czujnik bierze sygnał) czy tylko ustala położenie koła do rozrusznika ??
Re: Pomoc w identyfikacji koła zamachowego
: 03 maja pn, 2010 3:37 pm
autor: Florek2b
prze frezowanie jest do ustawienia zapłonu
Re: Pomoc w identyfikacji koła zamachowego
: 03 maja pn, 2010 3:58 pm
autor: cienki
Czyli śmiało moge to wyciąć podczas odelżania zamachu.
Re: Pomoc w identyfikacji koła zamachowego
: 03 maja pn, 2010 7:06 pm
autor: Florek2b
no nie bardzo bo nie będziesz mógł wstawić prawidłowo zapłonu
a w ogóle to koło jest już sporo lżejsze od standardowego wiec wg mnie niema sensu jeszcze mu zjeżdżać z wagi
poza tym to chyba gra nie warta świeczki bo jeżeli w ogóle coś zyskasz na pracy silnika to nie zauważalnie (wg mnie) a takie koło trzeba jeszcze dokładnie wyważyć a to już raczej droga zabawa bo jakiekolwiek bicia mogą być zabójcze dla silnika
Re: Pomoc w identyfikacji koła zamachowego
: 03 maja pn, 2010 9:35 pm
autor: TO-MI
tak po bliższym przyjrzeniu mnie sie wydaje (jestem niemal pewien) że to jest zamach od jetronica i jak chcesz to możesz to ścinać
pewnie lepiej bedzie nawiercić po obwodzie i niż staczać taką znikomą ilość i oczywiście wyważako by należało zrobić bo do sportu to niemal niezbędne
Re: Pomoc w identyfikacji koła zamachowego
: 03 maja pn, 2010 10:47 pm
autor: cienki
Spoko ściąganie masy z koła daje dużo ( w granicach rozsądku). A wyważone oczywiście będzie, wcześniej w seju który się ścigałem miałem bardzo lekkie koło i różnica jest spora między seria a takim lekkim.
Re: Pomoc w identyfikacji koła zamachowego
: 03 maja pn, 2010 10:57 pm
autor: Kamkiler
potrzebujesz koła z wińcem do czujnika położenia wału ,na tym kole zamachowym nie zyskasz więcej koni ,nawet po frezowaniu ...
Re: Pomoc w identyfikacji koła zamachowego
: 03 maja pn, 2010 11:11 pm
autor: cienki
To koło bez wieńca jest z mojego silnika. Mocy nie uzyskam ale sposób oddawania mocy na koła tak.