witam,
posiadam 306 1.9D XU,
zakupiłem 1.9D Xu z 405 i róźnia sie tym ze nowsze 306 ma inaczej rozwiazane przy głowicy wspomaganie hamowania
a 405'kowy diesel ma vacupompe przy głowicy.
Czy ktos sie spotkał z takim problemem? co najlepiej przelozyc?
jak to obejsc? ew. macie namiar na kogos kto to robil i moze pomoc wiedza przez telefon ?
help pliz !!
Przekładka 1.9 D XU z 405 do 306 jak obejść różnice?
-
- Nowicjusz
- Posty: 85
- Rejestracja: 27 lut wt, 2007 7:08 pm
- Posiadany PUG: RG cabrio,GTI,Green
- Numer Gadu-gadu: 437816
- Lokalizacja: Biecz/Kraków
Re: Przekładka 1.9 D XU z 405 do 306 jak obejść różnice?
Napisz dokladnie jaką pompe masz przy silniku bo nie jasno to opisałeś,dla orientacji:nowsze mialy pompe vacum na wałku a starszego typu miały na pasku klinowym
- Gruszka
- Junior
- Posty: 180
- Rejestracja: 01 lip czw, 2010 11:32 am
- Posiadany PUG: 205 1.9TD
- Numer Gadu-gadu: 9098206
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Przekładka 1.9 D XU z 405 do 306 jak obejść różnice?
Nie widzę najmniejszego problemu. Jak wrzucasz piec z 405 do vacum wchodzi powietrze pierwszą rurką od ścianki a przetłoczone wychodzi drugą rurką (licząc od ścianki grodziowej) i kieruje się do serwa. Taką pompę na pasek powinieneś dostać u Piotr Diesel więc kontaktuj się z nim:)
Diesel Power