Ecumaster i Jetronic czyli konwersja z MAF na MAP
: 01 paź pn, 2012 8:57 pm
Idzie zima. Czas myśleć o przyszłym sezonie.
Wiadomo, że największy problem w optymalnym wykorzystaniu XU9J1 stanowi przepływka. Już dawno doszedłem do wniosku, że należy się jej pozbyć i założyć mapsensor. Żeby obsłużyć mapsensor trzeba piggy back'a. Zwykle wkłada się DET3, ale wydaje mi się, że Jetronic jest tak prosty, że może całkowicie wystarczy DET2. A może jakiś zupełnie inny, prostszy piggy back? Może ktoś ma doświadczenia z czymś godnym polecenia?...
Co więcej? Czujnik ciśnienia atmosferycznego? Lambda szerokopasmowa?
No i najważniejsze. Jak to wszystko połączyć? Dostępne są schematy do dwurzędowego Motronica. Czy wystarczy się dopiąć do obsługujących tę samą funkcję pinów Jetronica?
I jeszcze jedno, czy ktoś z forum mógłby to wszystko zestroić? Lub mógłby polecić kogoś, kto nie zrobi mi z wiązki kłębowiska drutów?
Wiadomo, że największy problem w optymalnym wykorzystaniu XU9J1 stanowi przepływka. Już dawno doszedłem do wniosku, że należy się jej pozbyć i założyć mapsensor. Żeby obsłużyć mapsensor trzeba piggy back'a. Zwykle wkłada się DET3, ale wydaje mi się, że Jetronic jest tak prosty, że może całkowicie wystarczy DET2. A może jakiś zupełnie inny, prostszy piggy back? Może ktoś ma doświadczenia z czymś godnym polecenia?...
Co więcej? Czujnik ciśnienia atmosferycznego? Lambda szerokopasmowa?
No i najważniejsze. Jak to wszystko połączyć? Dostępne są schematy do dwurzędowego Motronica. Czy wystarczy się dopiąć do obsługujących tę samą funkcję pinów Jetronica?
I jeszcze jedno, czy ktoś z forum mógłby to wszystko zestroić? Lub mógłby polecić kogoś, kto nie zrobi mi z wiązki kłębowiska drutów?