Strona 1 z 2

zamulony Gentry

: 27 paź sob, 2012 2:37 pm
autor: zozmen
Cześć
Mam problem ze swoim Gentrzakiem XU9J1 (DFZ) silnik chodzi jakby chciał a nie mógł podczas dodawania gazu silnik nie wkręca się na obroty max to 3 tyś po czym jak puszcze pedał to omal nie gaśnie. Gdy dodaje gazu bardzo wolno się wkręca do tego gdy dodam gazu słyszę takie dziwne buczenie dochodzące od filtra powietrza.Podczas jazdy jego max prędkość to 60km/h czyli puki co to idealnie nadaje się do POM-u :lol: .Wymieniłem świece, filtr paliwa oraz przepływomierz i dalej nic.Forum wertowałem zakładam że powinienem wymienić kable i może kompa. Dodam że nie jestem ekspertem jeśli chodzi o mechanikę, A w samym Szczecinie forumowiczów też nie wielu.

Re: zamulony Gentry

: 27 paź sob, 2012 4:25 pm
autor: moralez
Ten problem to zrobil sie z dnia na dzien, kupiles go z takim defektem ?

Re: zamulony Gentry

: 27 paź sob, 2012 5:29 pm
autor: zozmen
Nie, był sprawny gdy go kupiłem wszystko grało a sama usterka wychodziła stopniowo.Na początku nie zwracałem na to uwagi , póżniej dało się to odczuć gdy już spadł dynamika jazdy.

Re: zamulony Gentry

: 28 paź ndz, 2012 12:33 am
autor: moralez
Skoro buczenie dochodzi z okolic filtra powietrza to może zajrzyj tam? Linke gazu masz w miarę naciągniętą ?

Re: zamulony Gentry

: 28 paź ndz, 2012 10:46 am
autor: hryno
zatkany dolot powietrza lub katalizator albo tłumik.grzeje się silnik?

Re: zamulony Gentry

: 28 paź ndz, 2012 6:05 pm
autor: zozmen
moralez pisze:Skoro buczenie dochodzi z okolic filtra powietrza to może zajrzyj tam? Linke gazu masz w miarę naciągniętą ?

linka naciągnięta

Re: zamulony Gentry

: 28 paź ndz, 2012 6:06 pm
autor: zozmen
hryno pisze:zatkany dolot powietrza lub katalizator albo tłumik.grzeje się silnik?
Tak, szybko łapie temperaturę

Re: zamulony Gentry

: 28 paź ndz, 2012 8:29 pm
autor: hryno
wyciąg tłumiki za katalizatorem i spróbuj czy jest różnica,a i zajrzyj do katalizatora czy nie jest zatkany.

Re: zamulony Gentry

: 29 paź pn, 2012 6:29 pm
autor: zozmen
hryno pisze:wyciąg tłumiki za katalizatorem i spróbuj czy jest różnica,a i zajrzyj do katalizatora czy nie jest zatkany.

Ok, tylko nie wiem czy to stanowi problem, na dzień dzisiejszy Pug w ogóle nie odpala :(

Re: zamulony Gentry

: 29 paź pn, 2012 8:23 pm
autor: Artur309GTI
A iskra jest i paliwo dostaje? Sprawdzałeś?

Re: zamulony Gentry

: 29 paź pn, 2012 8:35 pm
autor: zozmen
Artur309GTI pisze:A iskra jest i paliwo dostaje? Sprawdzałeś?
iskra jest, zastanawiam się czy może to pompa paliwa, czy objawy pasują ?

Re: zamulony Gentry

: 29 paź pn, 2012 9:25 pm
autor: Artur309GTI
Można też sprawdzić filtr paliwa w sumie.... Trochę jakby pasowało bo tak jakby stopniowo się zapychał, ale pewny nie jestem że aż tak może się zapchać.

Re: zamulony Gentry

: 29 paź pn, 2012 11:04 pm
autor: Stopx
zozmen pisze:
Ok, tylko nie wiem czy to stanowi problem, na dzień dzisiejszy Pug w ogóle nie odpala :(
Mam ten sam problem - jak widać Gentry tak lubią, od czasu do czasu zwyczajnie nie odpalać :x

Re: zamulony Gentry

: 30 paź wt, 2012 12:47 am
autor: moralez
zozmen pisze:
Artur309GTI pisze:A iskra jest i paliwo dostaje? Sprawdzałeś?
iskra jest, zastanawiam się czy może to pompa paliwa, czy objawy pasują ?
a sprawdzales czy ona w ogole chodzi? Pompa z tego co do tej pory widzialem to pada w systemie zerojedynkowym albo działa albo nie.
Jesli pompa działa to sprawdz jej wydajnosc wg ksiazki. Sprawdzaleś filtr powietrza ? moze zalęgły ci sie jakies myszy w puszce 8)7

Re: zamulony Gentry

: 30 paź wt, 2012 1:14 am
autor: cejot
W moim XU5M miałem miałem trochę podobne objawy jak tutaj. Też pojawiały się stopniowo. Dodam jeszcze, że u mnie silnik lubił czasem puścić ogień w kolektor dolotowy i dawało to niejednokrotnie wrażenie dziwnych odgłosów z filtra powietrza.

I tutaj nowość Panie moralez!
Po wymianie pompy paliwa problem zniknął. Wyjęta pompa nie była całkiem martwa, bo paliwo przelała do kanistra. Jednak jakie były parametry jej pracy to już nie sprawdziłem.