GTi
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Najlepiej GTecha...w miare miarodajne...WINKiel pisze:A kucyków przez lata z pewnością uciekło wiele, sam jestem ciekaw jak mój przyspiesza - trzeba by porządny sprzęt pomiarowy na jakiś zlot załatwić...
A hamowni dla wierzacych ze maja 130 konne bryki nie polecam jak znam zycie konikow bedzie pewnei 120...jezeli nie 110
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
-
- Uzalezniony
- Posty: 513
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 2:51 am
- Posiadany PUG: 205GTI -> 306S16 -> 406coupeV6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Mav309 pisze:Najlepiej GTecha...w miare miarodajne...WINKiel pisze:A kucyków przez lata z pewnością uciekło wiele, sam jestem ciekaw jak mój przyspiesza - trzeba by porządny sprzęt pomiarowy na jakiś zlot załatwić...
A hamowni dla wierzacych ze maja 130 konne bryki nie polecam jak znam zycie konikow bedzie pewnei 120...jezeli nie 110
ponoć średnia dla 1.9 GTI 130-konnych to 119
Rzeczywiście 1,9 130 km katalogi podają 7,8s natomiast 1,9 122 km (z katem) 8,5s 0-100km/h. Rzeczywiście po dwunastu latach trochę tych koni mogło już wybrać wolność . Ale np. w moim 1,9 (brak kata, lekko dłubnięta głowica) na G-Techu wyszło około 7,5s a najlepsze czasy oscylowały wokół 7,3s. Więc nie jest źle .
PS. Podobno były jednak fabryczne 205 z 16v pod maską (i nie chodzi o T16), z tym że była to jakaś limitowana wersja chyba tylko na rynek francuski. Jeśli ktoś nie wierzy wystarczy przejrzeć jakikolwiek katalog tuningowy - większość firm wyróżnia wśród wersji silnikowych również 16v.
Pozdrawiam
PS. Podobno były jednak fabryczne 205 z 16v pod maską (i nie chodzi o T16), z tym że była to jakaś limitowana wersja chyba tylko na rynek francuski. Jeśli ktoś nie wierzy wystarczy przejrzeć jakikolwiek katalog tuningowy - większość firm wyróżnia wśród wersji silnikowych również 16v.
Pozdrawiam
Ex 205 GTi...
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
nie bylo 205 z takim silnikiem...byly 309 i 405Piweł pisze:Rzeczywiście 1,9 130 km katalogi podają 7,8s natomiast 1,9 122 km (z katem) 8,5s 0-100km/h. Rzeczywiście po dwunastu latach trochę tych koni mogło już wybrać wolność . Ale np. w moim 1,9 (brak kata, lekko dłubnięta głowica) na G-Techu wyszło około 7,5s a najlepsze czasy oscylowały wokół 7,3s. Więc nie jest źle .
PS. Podobno były jednak fabryczne 205 z 16v pod maską (i nie chodzi o T16), z tym że była to jakaś limitowana wersja chyba tylko na rynek francuski. Jeśli ktoś nie wierzy wystarczy przejrzeć jakikolwiek katalog tuningowy - większość firm wyróżnia wśród wersji silnikowych również 16v.
Pozdrawiam
co nie przeszkadzalo pasjonatom wkladac te silniki do 205tek
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"