Strona 1 z 2
GTi
: 06 paź pn, 2003 3:02 pm
autor: Ten_mlody
Ile do setki ma GTi ? Tu na stronce pisze że ma 7,5 a u mnie w katalogu (Samochody Świata 1992) 1,9 GTi ma 8,5 sekundy a 309 ma 8,7. Wiem że były różne wersje GTi, ale nie wiem ile która miała.
: 06 paź pn, 2003 7:05 pm
autor: Para
Dane producenta:
1,6--105KM--XU5J /// 9,5sek
1,6--115KM--XU5JA /// 8,8sek
1,9--130KM--XU9JA /// 8,4sek
1,9--122KM--XU9JAL /// 8,5sek
W rzeczywistości może być inaczej
Pozdro
: 06 paź pn, 2003 8:27 pm
autor: Ten_mlody
Hehe specjalista:D Dzieki
A propos skąd sie wzieło na tej stronce te 7,5?
: 06 paź pn, 2003 9:18 pm
autor: samer
7,5 to chyba (potkreslam chyba) maja GTI 16v , takich 205 seryjnych nie ma , ale ludzie wkladaja takie silniki z 309 lub 405 i moze ktos podawal dane z takiego oto auta
: 06 paź pn, 2003 11:36 pm
autor: Lars
Weźcie po uwagę dwie rzeczy:
pierwsza - badania przyspieszń są podawane dla samochodu obciążonego połową baku i dwiema "normalnymi" osobami... czyli 150 kg
druga - ile uciekło Wam kucyków przez te lata???
: 07 paź wt, 2003 12:27 am
autor: WINKiel
Para... pisze:Dane producenta:
1,6--105KM--XU5J /// 9,5sek
1,6--115KM--XU5JA /// 8,8sek
1,9--130KM--XU9JA /// 8,4sek
1,9--122KM--XU9JAL /// 8,5sek
W rzeczywistości może być inaczej
Pozdro
1.9 - 130KM - 7.8 sek
: 07 paź wt, 2003 12:29 am
autor: WINKiel
A kucyków przez lata z pewnością uciekło wiele, sam jestem ciekaw jak mój przyspiesza - trzeba by porządny sprzęt pomiarowy na jakiś zlot załatwić...
: 07 paź wt, 2003 7:29 am
autor: Mav309
WINKiel pisze:A kucyków przez lata z pewnością uciekło wiele, sam jestem ciekaw jak mój przyspiesza - trzeba by porządny sprzęt pomiarowy na jakiś zlot załatwić...
Najlepiej GTecha...w miare miarodajne...
A hamowni dla wierzacych ze maja 130 konne bryki nie polecam
jak znam zycie konikow bedzie pewnei 120...jezeli nie 110
: 07 paź wt, 2003 10:46 am
autor: Janek_A_S
Lars pisze:Weźcie po uwagę dwie rzeczy:
pierwsza - badania przyspieszń są podawane dla samochodu obciążonego połową baku i dwiema "normalnymi" osobami... czyli 150 kg
druga - ile uciekło Wam kucyków przez te lata???
A co poniektorym przez te lata kucyki dobyly
: 08 paź śr, 2003 1:43 am
autor: WINKiel
Mav309 pisze:WINKiel pisze:A kucyków przez lata z pewnością uciekło wiele, sam jestem ciekaw jak mój przyspiesza - trzeba by porządny sprzęt pomiarowy na jakiś zlot załatwić...
Najlepiej GTecha...w miare miarodajne...
A hamowni dla wierzacych ze maja 130 konne bryki nie polecam
jak znam zycie konikow bedzie pewnei 120...jezeli nie 110
ponoć średnia dla 1.9 GTI 130-konnych to 119
: 08 paź śr, 2003 1:15 pm
autor: Piweł
Rzeczywiście 1,9 130 km katalogi podają 7,8s natomiast 1,9 122 km (z katem) 8,5s 0-100km/h. Rzeczywiście po dwunastu latach trochę tych koni mogło już wybrać wolność
. Ale np. w moim 1,9 (brak kata, lekko dłubnięta głowica) na G-Techu wyszło około 7,5s a najlepsze czasy oscylowały wokół 7,3s. Więc nie jest źle
.
PS. Podobno były jednak fabryczne 205 z 16v pod maską (i nie chodzi o T16), z tym że była to jakaś limitowana wersja chyba tylko na rynek francuski. Jeśli ktoś nie wierzy wystarczy przejrzeć jakikolwiek katalog tuningowy - większość firm wyróżnia wśród wersji silnikowych również 16v.
Pozdrawiam
: 08 paź śr, 2003 1:57 pm
autor: Mav309
Piweł pisze:Rzeczywiście 1,9 130 km katalogi podają 7,8s natomiast 1,9 122 km (z katem) 8,5s 0-100km/h. Rzeczywiście po dwunastu latach trochę tych koni mogło już wybrać wolność
. Ale np. w moim 1,9 (brak kata, lekko dłubnięta głowica) na G-Techu wyszło około 7,5s a najlepsze czasy oscylowały wokół 7,3s. Więc nie jest źle
.
PS. Podobno były jednak fabryczne 205 z 16v pod maską (i nie chodzi o T16), z tym że była to jakaś limitowana wersja chyba tylko na rynek francuski. Jeśli ktoś nie wierzy wystarczy przejrzeć jakikolwiek katalog tuningowy - większość firm wyróżnia wśród wersji silnikowych również 16v.
Pozdrawiam
nie bylo 205 z takim silnikiem...byly 309 i 405
co nie przeszkadzalo pasjonatom wkladac te silniki do 205tek
: 08 paź śr, 2003 3:51 pm
autor: Piweł
Ja też nie wierzyłem, że były a jednak. Mav tak jak już pisałem - polecam przejrzeć parę katalogów tuningowych. Nie w każdym występuje ta wersja, ale zdarza się.
: 08 paź śr, 2003 5:50 pm
autor: samer
Katalogow tuningowych ?
To w takich katalogach napewno nie ma seryjnych aut ?!?
: 08 paź śr, 2003 6:16 pm
autor: Para
Własnie to sie nazywa "Katalog tuningowy" więc nie koniecznie muszą tam sie znajdować standardowe furki. Tylko np ulubione przez tunerów. A wiadome jest że 205 16V to jest mażenie każdego posiadacza GTI