Pompa oleju i nie tylko nowy na forum
: 02 paź śr, 2013 3:37 pm
Witam wszystkich forumowiczów
Nazywam się Piotrek i od niedawna mam 205 gti 1.9 kupiną na allegro (z Zamościa jak ktoś kojarzy taką aukcję)
W sumie samochód całkiem fajnie śmiga ale ma kilka usterek.
Ze wszystkich najbardziej mnie frapi to że ciśnienie oleju osiąga ok 2 bary na wolnych obrotach,po rozgrzaniu oleju spada do 1.5-a co najdziwniejsze w ogóle nie rośnie na wyższych obrotach.
Być może jest to usterka czujnika ale od kolegi słyszałem że ponoć w tych modelach zdarzają się usterki pompy oleju.(jak panewki by były słabe to ciśnienie na obrotach powinno i tak delikatnie rosnąć)
Spotkaliście się z podobnymi objawami (Oczywiście w pierwszej kolejności sprawdzę zawór na pompie ale może macie inne pomysły)
Słyszałem też że można kupić inną sprężynę do pompy
Przy okazji może ma ktoś nadprogramowy prawy tylni sierp(listwę na nadkole) i lotkę na tylna szybę
P.S na co dzień pracuje w Liqui Moly więc jak by ktoś chciał postaram się o zniżki dla szacownego grona
Pozdrawiam
Piotrek
Nazywam się Piotrek i od niedawna mam 205 gti 1.9 kupiną na allegro (z Zamościa jak ktoś kojarzy taką aukcję)
W sumie samochód całkiem fajnie śmiga ale ma kilka usterek.
Ze wszystkich najbardziej mnie frapi to że ciśnienie oleju osiąga ok 2 bary na wolnych obrotach,po rozgrzaniu oleju spada do 1.5-a co najdziwniejsze w ogóle nie rośnie na wyższych obrotach.
Być może jest to usterka czujnika ale od kolegi słyszałem że ponoć w tych modelach zdarzają się usterki pompy oleju.(jak panewki by były słabe to ciśnienie na obrotach powinno i tak delikatnie rosnąć)
Spotkaliście się z podobnymi objawami (Oczywiście w pierwszej kolejności sprawdzę zawór na pompie ale może macie inne pomysły)
Słyszałem też że można kupić inną sprężynę do pompy
Przy okazji może ma ktoś nadprogramowy prawy tylni sierp(listwę na nadkole) i lotkę na tylna szybę
P.S na co dzień pracuje w Liqui Moly więc jak by ktoś chciał postaram się o zniżki dla szacownego grona
Pozdrawiam
Piotrek