Strona 1 z 1

205 a HDI

: 04 lis wt, 2014 12:06 am
autor: Martinoo
wiem że w 205 montują HDI z 306 i wyciagają z tego całkiem sensowne moce, natomiast mi wpadł do pomysł HDI ale z 407.

Orientuje się ktos jak obejść w tym silniku całą elektronikę która jest sterowana przez magistralę??

Re: 205 a HDI

: 04 lis wt, 2014 12:24 pm
autor: PrezesBednarz
Standalone.

Re: 205 a HDI

: 04 lis wt, 2014 12:34 pm
autor: Martinoo
czyli bede musiał wrzucić 2.1 a w miedzy czasie zbierać kase i materiały dotyczące przeróbki 2.0 HDI. Jednak z tego co czytam to 2.0 HDI z 306 jest rozwienieciem 1.9TD i elektronika w tym silniku jest mało rozwinieta a mozliwości jesli chodzi o moc są dość spore bo można z tego motoru wycisnąć ponad 200KM i tutaj pytanie czy pchać sie w bardzo zaawansowanego HDI z 407 czy jednak mysleć o silniku z 306

Re: 205 a HDI

: 04 lis wt, 2014 9:13 pm
autor: PrezesBednarz
HDi to b. dobry motor ta 90tka jest spoko, ale:
Dla mnie wrzucanie HDi do 205 to przesada
Masz xud9t, które jest równie podatne co dw10. Popatrz co angole z tym robią. Gdyby nie to, że chce coś na trackdaye to już bym brandzlował 306 dturbo.

Re: 205 a HDI

: 05 lis śr, 2014 12:09 am
autor: Martinoo
XUD9TE to bardzo fajny silnik ale nie wiem czy jednak np. 2.1 td nie jest bardziej podatny na tuning.

Plan mam na zestrojenie jakiegoś diesla na takim etapie by łykał Mi16. Już nie chodzi tutaj o ilość spalanej ropy ani o ekologię

Re: 205 a HDI

: 05 lis śr, 2014 10:13 am
autor: PrezesBednarz
2.1 już swoje waży.
1.9 robisz turbo ,luźny wydech, duży IC kręcisz pompą i masz spokojnie 150KM.

Tanio i po każdym modzie widać przyrosty.

Re: 205 a HDI

: 05 lis śr, 2014 11:31 am
autor: Martinoo
czyli wg Ciebie powinienem zostać przy 1.9?
wydech mam przelotowy włącznie z końcowym przelotowym, co do IC to chce wstawić duży pod zderzak. A jeśli chodzi o turbo to jakie??

Re: 205 a HDI

: 05 lis śr, 2014 6:20 pm
autor: PrezesBednarz
Masowo wkładają td04.

masz pompe lucasa czy boscha?

Turbo u Ciebie siedzi K14?



Zacznij od męskiego turbo, uspawaj mu zdrowego downpipe'a i wymyśl równie męski ic z przodu.
Pompą jak kręcić to masz n filmów w necie.
Zasadniczo trzymaj się zasady, że musi kopcić na pełnym bucie. Diesla reguluje się jakościowo nie ilościowo, więc on cały czas jeździ na max zubożałej mieszance.
Uregulowałbym go jedynie patrząc na Lambdę. Myślę, że 120-130 koni masz składając klocki.
Jak nie chcesz sam regulować, to ktoś nawet nie koniecznie mądry to zrobi a silnik zniesie wiele. ;)


http://www.nosmokenopoke.com/forum/show ... ning-Guide Poczytaj