Co to jest?
- Szeryf
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 18 sty ndz, 2015 5:09 pm
- Posiadany PUG: 309 GT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bukowno k. Olkusza
Co to jest?
Witam. Od wczoraj mam problem z obrotami. I na szybkiego doszedłem że to albo to "cuś" albo kabelki od tego. Poruszałem przewodami i na chwilę wracał na normalne 1000 obr a za chwilę szaleństwo i falowanie obrotów. Raz wysokie a raz na tyle niskie że co chwilę gaśnie. Rozebrałem to cudo (ściągnąłem obudowę), poczyściłem te małe szczoteczki i ich ścieżki ale obroty wariują dalej. Jak stukam w to kluczem to też raz jest spoko a za chwilę nie spoko
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Co to jest?
To zawór powietrza dodatkowego. Też miałem problem z falowaniem obrotów i odpiąłem ten zawór. Bez niego silnik trzymał ładne 1000 obr
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- Szeryf
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 18 sty ndz, 2015 5:09 pm
- Posiadany PUG: 309 GT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bukowno k. Olkusza
Re: Co to jest?
Hmm. Odpinałem go, przepinalem, nawet łączyłem te rurki bez niego ale dalej to samo. To nie jest jakoś z czymś zgrane np z krokowym? A może przyczyny szukać gdzieś indziej?