Strona 1 z 1

brak mocy !!!

: 18 sie pt, 2006 8:31 pm
autor: .maciek.
Wtam, mam w pugu silnik 1.6, który nie ma mocy. Jak depne ostrzej to jakby życie z niego uciekało-silnik wyje jakby szedł pełną parą, a auto nie chce jechać . Może się spodkaliście z takim zjawiskiem ???? :cry:

: 18 sie pt, 2006 8:55 pm
autor: dvfilm
Mam to samo w moim pugu 1.4i TU3M,, podmieniłem już wszystko co się dało ,
nie wziołem pod uwagę części nowej w sumie ( 1 miesiąc ) Sonda Lambda 0258 006 745 - kupiona jako niby uniwersalna ale nie do tej wersji auta , tak się zna sprzedający z aukji http://www.allegro.pl/show_item.php?item=111535056 ( oryginalna padła ) nowa też ,
SONDA - przyczyną moich probmemów ,
U ciebie stawiam na sonde ,.

: 18 sie pt, 2006 9:22 pm
autor: Banita
a sprzeglo?

: 19 sie sob, 2006 10:46 am
autor: sekator
dvfilm pisze:Mam to samo w moim pugu 1.4i TU3M,, podmieniłem już wszystko co się dało ,
nie wziołem pod uwagę części nowej w sumie ( 1 miesiąc ) Sonda Lambda 0258 006 745 - kupiona jako niby uniwersalna ale nie do tej wersji auta , tak się zna sprzedający z aukji http://www.allegro.pl/show_item.php?item=111535056 ( oryginalna padła ) nowa też ,
SONDA - przyczyną moich probmemów ,
U ciebie stawiam na sonde ,.
Lambda raczej nie ma nic do tego czy jest uniwersalna czy jakaś inna byle była dobrze podłączona a paść może i po kilku dniach

: 19 sie sob, 2006 10:56 am
autor: Michal gti
Po tym co piszesz, to raczej sprzęgło. Slizga się tarcza.

: 20 paź pt, 2006 4:47 pm
autor: .maciek.
Michal gti pisze:Po tym co piszesz, to raczej sprzęgło. Slizga się tarcza.

czesc nie wiem czy to sprzęgło , chyba raczej nie bo niedawno zmieniałem kpl i jest to samo. Linka jest popuszczona i skok jest ok

Dodano po 5 godzinach 30 minutach:
dvfilm pisze:Mam to samo w moim pugu 1.4i TU3M,, podmieniłem już wszystko co się dało ,
nie wziołem pod uwagę części nowej w sumie ( 1 miesiąc ) Sonda Lambda 0258 006 745 - kupiona jako niby uniwersalna ale nie do tej wersji auta , tak się zna sprzedający z aukji http://www.allegro.pl/show_item.php?item=111535056 ( oryginalna padła ) nowa też ,
SONDA - przyczyną moich probmemów ,
U ciebie stawiam na sonde ,.
sonda tez to nie jest bo w nim sondy brak...

Re: brak mocy !!!

: 18 sty ndz, 2009 8:05 am
autor: levis
Odswieze temat.

Kolega zakupil 205 1.9 gti - żółte wtryskiwacze, 3-rzedowy motronic, katalizator - ile to ma koni ? 122 ?

Przejechalem sie nim, to nie smiga jakos rewelacyjnie, moze nieco lepiej od mojego 1.4 ...

Silnik nie kopci i nie bierze oleju. Za to pali sie czerwona kontrolka check engine.

Z tego co przeczytalem, to trzeba podlaczyc sie pod pin w zielonej kostce kolo zbiorniczka wyrownawczego, zmasowac i czytac kody blyskowe. Pytanie mam takie, czy pod ktorys konkretny pin, czy obojetnie ?

Po odlaczeniu klemy, trzeba jakos specjalnie programowac kompa, czy on sam sie ustawia jak w moim 1.4 ?

Samochod aktualnie ma nieco rozszczelniony wydech, czy to mozliwe, ze przez niego sa takie spadki mocy ?

Jaki tlumik koncowy najlepiej zastosowac, bo aktualny nadaje sie tylko do wymiany...

Samochod zachowuje sie tak jakby w calym zakresie obrotow przyspieszal tak samo. Nie ma takiego walniecia w granicy 3500-4000 obrotow jakie wystepuje np w moim 1.4...

Co moze takie cos powodowac ? Przeplywka ?

Z gory dzieki za odpowiedz.

Re: brak mocy !!!

: 18 sty ndz, 2009 1:39 pm
autor: moralez
levis pisze:Kolega zakupil 205 1.9 gti - żółte wtryskiwacze, 3-rzedowy motronic, katalizator - ile to ma koni ? 122 ?
z tego co wiem to w gti byly komputery 2-rzedowe. 3 rzedowy byl np w 405 mi16 przy silniku d6c.
levis pisze:Z tego co przeczytalem, to trzeba podlaczyc sie pod pin w zielonej kostce kolo zbiorniczka wyrownawczego, zmasowac i czytac kody blyskowe. Pytanie mam takie, czy pod ktorys konkretny pin, czy obojetnie ?
w tej wtczyce powinien byc tylko 1 pin
levis pisze:Po odlaczeniu klemy, trzeba jakos specjalnie programowac kompa, czy on sam sie ustawia jak w moim 1.4 ?
zostawiasz na wolnych obrotach do czasu az wiatrak chlodnicy wlaczy sie drugi raz. Taki to sposob krazy na forum.
levis pisze:Samochod aktualnie ma nieco rozszczelniony wydech, czy to mozliwe, ze przez niego sa takie spadki mocy ?
raczej nie.
levis pisze:Jaki tlumik koncowy najlepiej zastosowac, bo aktualny nadaje sie tylko do wymiany...
od 205 1,9 gti :twisted:

Re: brak mocy !!!

: 18 sty ndz, 2009 2:36 pm
autor: Banita
moralez pisze:
levis pisze:Kolega zakupil 205 1.9 gti - żółte wtryskiwacze, 3-rzedowy motronic, katalizator - ile to ma koni ? 122 ?
z tego co wiem to w gti byly komputery 2-rzedowe. 3 rzedowy byl np w 405 mi16 przy silniku d6c.
levis pisze:Z tego co przeczytalem, to trzeba podlaczyc sie pod pin w zielonej kostce kolo zbiorniczka wyrownawczego, zmasowac i czytac kody blyskowe. Pytanie mam takie, czy pod ktorys konkretny pin, czy obojetnie ?
w tej wtczyce powinien byc tylko 1 pin
levis pisze:Po odlaczeniu klemy, trzeba jakos specjalnie programowac kompa, czy on sam sie ustawia jak w moim 1.4 ?
zostawiasz na wolnych obrotach do czasu az wiatrak chlodnicy wlaczy sie drugi raz. Taki to sposob krazy na forum.
levis pisze:Samochod aktualnie ma nieco rozszczelniony wydech, czy to mozliwe, ze przez niego sa takie spadki mocy ?
raczej nie.
levis pisze:Jaki tlumik koncowy najlepiej zastosowac, bo aktualny nadaje sie tylko do wymiany...
od 205 1,9 gti :twisted:

Chyba juz spisz 8)
1.122
2. sa 2 piny -jak jeden nie dziala, to sprawdz z tym drugim, bo jeden to po prostu masa, a drugi to sygnal ktory mierzysz.
3. Nie. Niektorzy twierdza, ze trzeba zostawic na biegu jalowym do 2 wlaczneia wiatraka, a inni, ze normalnie jezdzic w okolicy 3k, a ja uwazam, ze nie ma to wiekszego znaczenia.
4. Jezeli rozszczelniony przed katem, to mozliwe, ze bedzie wiecej palil i bedzie minimalnie slabszy. Minimalnie.
5. Jakikolwiek.

Re: brak mocy !!!

: 18 sty ndz, 2009 3:06 pm
autor: levis
Dzieki Banita.
Czy da sie ladnie zreanimowac ten silniczek ( chodzi mi o elektronike, czujniki itd) bez wyjmowania go z budy ?
Od czego mozna zaczac ?
myslalem o czujniku temp cieczy, sprawdzeniu przeplywomierza, wyczyszczeniu silniczka krokowego, cos zrobic z przepustnica, nie wiem co, sprawdzic wezyki podcisnieniowe ( o ile sa... )

Generalnie teraz silnik zachowuje sie tak jak mowilem, jest jakis taki nijaki, przyspiesza mniej wiecej tak samo w calym zakresie obrotow...

Re: brak mocy !!!

: 18 sty ndz, 2009 11:04 pm
autor: moralez
Banita pisze:
moralez pisze:
levis pisze:Kolega zakupil 205 1.9 gti - żółte wtryskiwacze, 3-rzedowy motronic, katalizator - ile to ma koni ? 122 ?
z tego co wiem to w gti byly komputery 2-rzedowe. 3 rzedowy byl np w 405 mi16 przy silniku d6c.
levis pisze:Z tego co przeczytalem, to trzeba podlaczyc sie pod pin w zielonej kostce kolo zbiorniczka wyrownawczego, zmasowac i czytac kody blyskowe. Pytanie mam takie, czy pod ktorys konkretny pin, czy obojetnie ?
w tej wtczyce powinien byc tylko 1 pin

Chyba juz spisz 8)
1.122
2. sa 2 piny -jak jeden nie dziala, to sprawdz z tym drugim, bo jeden to po prostu masa, a drugi to sygnal ktory mierzysz.
1) fakt dokladnie jest na odwrot niz napisalem 8)
2) czasem wtyczka jest na 2 piny a przewod dochodzi 1

Re: brak mocy !!!

: 19 sty pn, 2009 12:10 am
autor: Banita
levis pisze:Dzieki Banita.
Czy da sie ladnie zreanimowac ten silniczek ( chodzi mi o elektronike, czujniki itd) bez wyjmowania go z budy ?
Od czego mozna zaczac ?
myslalem o czujniku temp cieczy, sprawdzeniu przeplywomierza, wyczyszczeniu silniczka krokowego, cos zrobic z przepustnica, nie wiem co, sprawdzic wezyki podcisnieniowe ( o ile sa... )

Generalnie teraz silnik zachowuje sie tak jak mowilem, jest jakis taki nijaki, przyspiesza mniej wiecej tak samo w calym zakresie obrotow...
Mozna.
Nie ma zadnego krokowego.
Jesli nie ma mocy to masz 3 prawdopodobne przyczyny od ktorych mozesz zaczac -falszywe powietrze, czujnik temp silnika i zuzyty walek rozrzadu.

Re: brak mocy !!!

: 21 sty śr, 2009 11:57 am
autor: levis
falszywe powietrze, hmm, a masz moze jakas fotke, jak powinien wygladac oryginalny dolot ? Bo teraz zalozony jest jakis felerny stozek...
Jakie wymiary musza miec krzywki walka rozrzadu ?
Gdzie umieszczony jest ten czujnik temp wody ? :)
Dzieki

Re: brak mocy !!!

: 21 sty śr, 2009 6:37 pm
autor: moralez
levis pisze:falszywe powietrze, hmm, a masz moze jakas fotke, jak powinien wygladac oryginalny dolot ? Bo teraz zalozony jest jakis felerny stozek...
klania sie temat "co pod maska"
levis pisze: Gdzie umieszczony jest ten czujnik temp wody ? :)
klania sie ksiazka pt. sam naprawiam peugeot 205 8)

Re: brak mocy !!!

: 22 sty czw, 2009 12:47 pm
autor: Fox
Czujnik temperatury wody jest wkręcony tam gdzie jest termostat. Tam gdzie zbiega się dużo rurek z wodą:) Szukaj w takim aluminiowym szpeju przykręconym do bloku silnika z boku pod kopułką. Zielona albo niebieska wtyczka (już nie pamiętam) chyba na dwa piny.

Co do dolotu to chyba nie ważne czy jest stożek czy jest dolot oryginalny. Ważne żeby był szczelny pomiędzy przepływomierzem a głowicą. Chyba że źle mi się wydaje:)