Coś nie tak z II-gim biegiem :(
Coś nie tak z II-gim biegiem :(
Mam dziwny problem z drugi biegiem. Kiedy redukuje bieg np. z trzeciego na drugi to łychać takie jakby grzechotanie (chyba koła nieodpowiednio się zazębiają) gdy włączam bieg drugi po pierwszym przy bardzo małej prędkości nie występuje to "grzechotanie". Myślę, że może to być wina synchronizatora co wiąże sie z naprawą całej skrzyni . Tak mi sie wydaje, czy ktoś spotkał się z podobnymi objawami??
- MistrzuGT
- Junior
- Posty: 460
- Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Walbrzych City
a co jest przyczya wycia?? bo mi wyje na 4 i 5 biegu :/
Peugeot 205 Coupe ;]
http://mistrzu.gt.prv.pl
http://www.mistrzugt.205.pl
http://www.mistrzugt.peugeot205.pl
http://mistrzu.gt.prv.pl
http://www.mistrzugt.205.pl
http://www.mistrzugt.peugeot205.pl
- lechu
- Nowicjusz
- Posty: 96
- Rejestracja: 15 kwie ndz, 2007 12:41 am
- Posiadany PUG: Lacoste
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
Ja mam to samo ale częściej z 1 na 2 niż przy redukcji.. też zgrzyta czasami... a czasa,mi kiedy (wydaje mi się są odpowiednie obroty) wchodzi idealnie... jeśli ożna tak powiedzieć przy zjechanych wodzikach i maksymalnych luzach... lewarek śmiga po całym aucie (jak to kolega stwierdził, miszasz lewarkiem jakbyś ucierał masę na torta )) ) no ale cuż nie mam pjęcia co to może być.......
Dodano po 51 sekundach:
sorki za pogubione literki ale troche dzisiaj piwek poszło
Dodano po 51 sekundach:
sorki za pogubione literki ale troche dzisiaj piwek poszło
- plaski
- Nowicjusz
- Posty: 78
- Rejestracja: 02 sty wt, 2007 2:48 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 205 1.8 GRD `92 ---> Peugeot 306 1.8 16V `00
- Numer Gadu-gadu: 944242
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
JA mam tez podobnie ale z jedynki na dwójkę... tylko nie że jakoś bardzo zgrzyta, tylko tak ciężko wchodzi... czasami nie chce wejść... to troche na siłe się robi... i wtedy tak czuć, jakby coś z wielkim trudem udało się przezwyciężyć... Pewnie to są początki waszych objawów... a co do luzów na lewarku... to chyba standard. Ja mam zrobione 250 000 KM i ona faktycznie... jak mam np wbitą dwójkę, to jak by się uparł, to za piątkę można ją wziąć... tak na oko hehe W sumie, to siedzenia muszę mieć dosć daleko odsunięte od skrzyni, bo bym zachaczał albo wstecznym, albo dwójką hehe Ale cóż... ma to swój urok Gimnastyka w aucie hehe
Był sobie 205 1.8 Diesel Teraz większy LEW! 306 1.8 16V Ten lepiej przyspiesza i hamuje! Czyli ideał?
http://plaski.peugeot205.pl/<br />
http://www.inew.pl/
http://plaski.peugeot205.pl/<br />
http://www.inew.pl/
No i wyszła cała prawda . Okazało się, że to nie skrzynia (w moim przypadku), wszystko wina sprzęgła a głównie łożyska dociskowego. Wcześniej zauważyłem ze po wysprzegleniu słysze inny odgłos, wiedziałem ze to sprzegło już zużyte, ale jakoś nie powiązałem tych faktów (sam nie wiem dlaczego). Przy okazji wymieniłem sobie też olej w skrzyni bo w poprzednim prawie sam woda :/.
Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi
Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
a do tego jak sie jeździ bez oleju to wycie gwarantowane
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Dwie skrzynie w dieslu zgrzytały mi przy 2-ce, obie po większym przebiegu zaczęły całe huczeć
Mała ciekawostka, skrzynia na jednym silniku zgrzytała przy 2-ce, na innym 2-ka wchodzi jak w masełko!!
Tu akurat nie chodzi o sprzęgło, a o silnik, który strasznie tępo wkręcał się na obroty i równie tępo momentalnie z nich schodził po odjęciu gazu jakby nie było mu zbyt lekko się kręcić
W aucie prawie w ogóle nie używałem hamulców - tak hamował silnikiem
Drugi silniczek płynnie wytraca obroty i synchronizator widocznie ma mniej do roboty
Mała ciekawostka, skrzynia na jednym silniku zgrzytała przy 2-ce, na innym 2-ka wchodzi jak w masełko!!
Tu akurat nie chodzi o sprzęgło, a o silnik, który strasznie tępo wkręcał się na obroty i równie tępo momentalnie z nich schodził po odjęciu gazu jakby nie było mu zbyt lekko się kręcić
W aucie prawie w ogóle nie używałem hamulców - tak hamował silnikiem
Drugi silniczek płynnie wytraca obroty i synchronizator widocznie ma mniej do roboty
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne