Kilka problematycznych pytań dotyczących 1.1

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
Awatar użytkownika
AntekLDZ
Junior
Posty: 166
Rejestracja: 08 paź śr, 2008 9:14 pm
Posiadany PUG: Green
Numer Gadu-gadu: 5390195
Login tlen: antekldz
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Kilka problematycznych pytań dotyczących 1.1

Post autor: AntekLDZ »

Chodziło mi o to TU1M. :?

I jeszcze po raz kolejne pytanie co do tego EMULATORA. Gdzie i jak się go powinno zamontować?? Tylko prosił bym o szczegółową odpowiedź kogoś kto wie o czym mowa _O_ _O_
Lewa ręka na kiere prawa zgłaśnia muzę w radiu
2o5 Green 1.1 LPG -> Kermit xD
PKP -> LDZ TEAM
Moje Pudełko na PJ:
http://polskajazda.pl/Samochody/Peugeot/205/45983
Awatar użytkownika
deejay
Uzalezniony
Posty: 900
Rejestracja: 11 sty wt, 2005 7:37 pm
Posiadany PUG: 1,6 GTI
Numer Gadu-gadu: 3788033
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Kilka problematycznych pytań dotyczących 1.1

Post autor: deejay »

Przecinasz kabelek od wtryskiwacza (jeden z dwóch) i wpinasz się w szereg, pewnie tak jak masz teraz podpięty przekaźnik. Generalnie robi się to koło wtryskiwacza bo nikomu sie nie chce ciągnąc wiązki gazowej do kompa benzynowego. Jeżeli nie jest zintegrowany ze sterownikiem gazowym to zasilanie jego (+) wychodzi z centralki gazowej lub jest pobierany z + zaworu gazowego.
PEUGEOT 205 1.6 GTI
Obrazek
ODPOWIEDZ